قیمت فروش چای ممتاز ایرانی

چای ممتاز لاهیجان در شمال ایران از پرفروش ترین انواع چای ایرانی نام دارد. قیمت فروش چای ممتاز ایرانی و چای سرگل در بازار چقدر است؟ برای خرید چای درجه 1، ارگانیک و بدون اسانس می توان اعلاترین چای از بهترین باغات چای و کارخانه های چایسازی را در اختیار داشت.

حتما با نام چای ایرانی یاد شمال و باغ های زیبای چای آن می افتید. این نقطه یعنی استان گیلان و مازندران موقعیت عالی پرورش چای را دارا هستند و چای های تولید شده در این مناطق از بهترین و سالم ترین چای های دنیا نام دارند، اما ارزش واقعی آن با عدم شناخت و فرهنگ سازی در میان مردم هنوز به طور واقعی شناخته نشده است و اکثر خریداران چای بدون آگاهی کافی در شناخت چای روزانه مقادیر بالایی از چای های وارداتی بدون اطلاع از محتوای واقعی آن را خریداری و می نوشند.

چای ممتاز

دسته بندی چای ها در بازار

به جهت دسترسی بهتر و شناخته شدن راحت تر ویژگی های چای برای خریداران، چای های خشک حاصل از هر برداشت در انتهای مسیر تولید بر أساس نوع، ساز و شکل ظاهر دسته بندی و از این رو خرید و شناخت آن برای خریداران بهتر و مناسب تر خواهد بود. در تقسیم بندی اصلی چای شمال چای ها با نام سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه خوانده شده و هریک از این اسامی در رده بندی خود از قوی تا ضعیف با واژه درجه1، درجه2 و درجه 3 نام نهاده می شوند که در مجموعه فوق همواره چای درجه یک و خالص عرضه می گردد.

چای ممتاز

در مورد چای ممتاز چه می دانید؟

این چای همان طور که از نامش پیداست دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است به طوری که از شاداب ترین و جوان ترین برگ ها و برگچه های بالایی شاخسار گیاه چای به دست آمده و از جمله چای های با ظاهر خاص و پیچش در ظاهر است که بر بازار پسندی آن می افزاید. در جدول رتبه بندی چای می توان چای ممتاز را پس از چای سرگل دید اما به دلیل برداشت یرگل تنها در اولین برداشت و نبودش در سایر برداشت ها لذا از پرفروش ترین چای های ایرانی نام دارد.

چای ممتاز بهاره بدلیل داشتن رنگ، مزه و طعمی مطلوب گزینه ای مناسب برای مصارف روزمره می باشد. این چای از نظر محبوبیت همیشه در بین محبوب ترین گزینه ها همراه چای سرگل و چای قلم سوزنی لیزری بوده است.

چای ممتاز لاهیجان

خریداران چای اصیل ایرانی همواره چای لاهیجان را شناخته و موقعیت خرید چای از این منطقه را در اولویت های خود دارند. چای ممتاز لاهیجان پرورش یافته در بهترین نقطه آب و هوایی و با رایحه بسیار مطبوع و رنگ طبیعی چشم نوازی است که مشتریان تضمینی بالایی را در بازار دارا است. قیمت فروش چای ممتاز ایرانی لاهیجان نسبت به چای های هم نوع خود نسبت به سایر نواحی همجوار تولید شده در رتبه بالاتر و استقبال فروش عمده بیشتری قرار دارد.

چای ممتاز

از مهم ترین ویژگی های چای ممتاز ایرانی چیست؟

  • تولید تازه سال
  • پرمصرف‌ترین چای ایرانی
  • برگ‌های متوسط و پیچیده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر بسیار خوب
  • رنگ‌دهی عالی
  • فاقد هرگونه مواد افزودنی
  • زمام دمکشیدن 10 الی 12 دقیقه
  • مناسب ترین زمان مصرف، ۱۸ ماه پس از تولید می باشد.

ترکیبات موجود در چای ممتاز

  • کافئین و تانین (آرام بخش دستگاه عصبی)
  • تئوفیلین ساختاری مانند کافئین و موجود در دو چای چای سبز و سیاه
  • تیانین (طعم دهنده چای)
  • کاتچین که در چای سبز و سیاه وجود دارد اما در چای سبز بیشتر است (ضد سرطان، کاهش دهنده چربی خون و ازافزایش قند خون جلوگیری می کند)
  • فلوراید و فلووانوئید (استحکام دهنده دندان)
  • حاوی ویتامین های B کمپلکس Cو E
  • ویتامین C (کاهش دهنده اضطراب)

از فرق چای سرگل و ممتاز چه می دانید؟

  1. مدت زمان برداشت چای سرچین(سرگل) محدود و مختص اولین برداشت بهار است و حال آنکه امکان برداشت چای ممتاز در سه برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه وجود دارد.
  2. قیمت فروش چای زرین سرگل بالاتر از چای سنتی ممتاز است.
  3. چای سیاه و سبز سرگل در رده اول جدول قرار دارند.
  4. میزان تلخی و گسی در چای های ممتاز متعادل تر و پایین تر از سرگل قرار دارند.
  5. پیچش دانه بندی چای نمونه ممتاز آن را خاص و بربازار پسندیش افزوده است.
  6. طعم و مزه چای اعلای ممتاز عامه پسند بوده اما چای سرچین سرگل مختص افراد خاص با درصد تلخی و گسی بالاتر می باشد.
  7. میزان و درصد وجود زر در نمونه چای های سرگل بالاتر از ممتاز می باشد.

چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی

فروش چای ممتاز ایرانی از حجم تقاضای بالایی برخوردار است لذا جهت دسترسی بهتر، مستقیم و بدون واسطه راهکار های مناسب و خوبی سنجیده و فراهم شده که از آن جمله می توان به خرید اینترنتی چای، تماس با مراکز فعال فروش چای در شمال و نمایندگی های معتبر در شهرستان ها اشاره نمود. در این صورت می توان بهترین انواع چای سنتی، طبیعی و بدون اسانس را به شکل دست اول و قیمت های عالی به شکل فله ای و بسته بندی خریدارای نمود. تمامی چای های شمال ایرانی فاقد هرگونه ماده افزودنی غیر مجاز و در سلامت کامل بدون نیاز به سمپاشی باغ های چای و کاملا تضمینی و طبیعی می باشند.

چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره

برای خرید و فروش چای شمال همواره خریداران برداشت بهاره را مورد توجه داشته و با به حجم رسیدن تولید سفارشات خرید خود را انجام می نمایند. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی هرساله با آغاز برداشت برگ سبز چای مرغوب ترین چای اصل و اصیل را در بازار به فروش رسانده و از این رو می توان قیمت های ارزان تر و به شکل رقابتی تری را دریافت نمود. قیمت چای ممتاز بهاره 99 در مجموعه عمده 60 الی 62000 تومان و قیمت جزیی آن 75000 تومان آماده فروش می باشد و چای بهاره سرگل به قیمت 80000 تومان جزیی و 65000 تومان عمده ای عرضه می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com