قیمت عمده چای سرگل شمال

قیمت عمده چای سرگل این چای اصیل و مرغوب شمال ایران را می توان از طریق مجموعه فروش چای ارگانیک ایرانی در اختیار داشت و خرید خوبی را تجربه نمود.

شاید واژه چای سرگل برای بسیاری نامی ناآشنا باشد زیرا غالبا چای را در بازار با عناوین زرین و یا ممتاز می شناسند اما باید اینگونه عنوان کرد که چای سرگل در شمال به چایی اتلاق می شود که متعلق به اولین چین چای در فصل بهار و از برگ های نو و شاداب بالایی ساقه حاصل می شود.


مطمئنا برای بسیاری عطر و رنگ چای شاید ملاک مهمی محسوب شود که می توان گفت که چای سرگل از جمله چای های حاوی رایحه بسیار خوش و رنگ بسیار است که می تواد پیشنهاد خوبی برای افرادی که به دنبال چای عمده و کیفیت بسیار بالا می باشند باشد زیرا این چای دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع چای ها بوده که در تهیه عمده در نهایت از قیمت آن به میزان زیادی کاسته خواهد شد.
چای و چایکاری در شهر های خاصی از شمال همچون لاهیجان، لنگرود، رودسر، چابکسر، کلاچای، املش، فومن، شفت، صومعه سرا، تنکابن، چالوس و رامسر رونق داشته و به عنوان یک محصول استراتژیک تنها محدود به دو استان گیلان و مازندران می باشد.

قیمت های رقابتی به دلیل وجود مراکز فروش و تولید متعدد در این نقاط شرایط را برای تامین عمده چای فراهم ساخته است و سبب توجه ویژه تجار و بازرگانان قرار گرفته و هم اکنون شاهد افزایش حجم صادرات چای شمال و اهمیت مصرف آن در بین مردم می باشیم که اهمیت در زمینه بسته بندی های شیک و متنوع می تواند بازار بهتری را نسیب این صنعت به یادگار مانده نماید.
کشت چای در شمال قدمت بیش از صد سال را داشته و منبع و ریشه این گیاه مربوط به چین و هندوستان می باشد و هم اکنون بوته های چای در شمال ایران هیبریدی از تلاقی این دو مدل چای هستند.
گیاه چای در شمال در ارتفاعات و مناطق جلگه جوابگویی خوبی را طی سالیان به عمل آورده که با توجه به آب و هوای هر منطقه طعم چای های حاصله متفاوت بوده به طوری که به هیچ عنوان نمی توانید دو چای را در دو منطقه همجوار هم با یک خصوصیت بیابید زیرا قطعا با یکدیگر متفاوت می باند.
چای مناطق پست معطرتر و چای مناطق مرتفع پررنگتر می باشد کما اینکه عملیات تولید در کارخانه و کاشناسی های اعمال شده نیز در این امر تاثیر بسزایی را خواهند داشت.
حال یا ایجاد سایت ها و فروشگاه آنلاین چای می توان مرز ها و حریم ها را شکست و با اتصال مستقیم به شما بتوان علاوه بر قیمت عمده چای سرگل با اطلاع از قیمت سایر چای ها انتخاب بهتر و درست تری را انجام و دریافت چای در محل کار و یا مغازه را بی دغدغه تجربه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com