قیمت چای شکسته لاهیجان

قیمت خرید چای شکسته بهاره لاهیجان

قیمت چای شکسته لاهیجان به روز شده با بهترین و ارزان ترین نرخ بازار دریافت نمایید. قیمت خرید چای شکسته بهاره لاهیجان در رده چهارم پس از چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم قرار دارد. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی مرغوب ترین انواع چای سیاه و چای سبز را به قیمت درب کارخانه عمده و جزیی در سراسر شهر های ایران عرضه می نماید.

ترکیب درجه بندی و نام ها و اسامی چای ها سبب شده ا بتوان با اندکی دقت چای مورد نظر با ویژگی های درخواستی را به شکل راحت و آسان تری خریداری نمود. در شهر لاهیجان و دیگر نقاط همجوار آن صنعت چایسای و فعالیت در این حیطه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده لذا می توان چای ها با کیفیت مختلف و رشد یافته در نقاط مرتفع و جلگه ای را یافت که رنج قیمت متفاوت از هم و بازار تقاضای خاصی را دارا هستند.

چای شکسته

چای شکسته چیست؟

  • این نام درجه یا رتبه ای از چای ها است که در کارخانه با سورت و دسته بندی بر روی چای های با سایز متوسط و بدون شکل خاص گذاشته شده، چای شکسته مخلوطی از انواع چای ایرانی است. در واقع این چای ظاهری فلت و صاف دارد. چای شکسته در صورت مرغوبیت از رنگ و طعمی عالی برخوردار است و با توجه به مرغوبیت تمامی چای های لاهیجان لذا قیمت چای شکسته لاهیجان همواره مورد توجه خریداران عمده و جزیی قرار دارد. این چای کاملا خالص، خوش عطر، خوش طعم و خوش رنگ است که از جمله فواید نوشیدن این چای می توان به :
  • افزایش جریان خون در کلیه‌ ها
  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهش فشار خون
  • کاهش کلسترول و… نام برد.

ترکیبات چای شکسته طبیعی

  • کافئین و تانین به عنوان یک آرام بخش قوی
  • تیانین طعم دهنده اصلی چای
  • تئوفیلین ماده ای با ساختار کافئین مانند موجود در چای سیاه و چای سبز که خواص درمانی بالایی دارد.
  • کاتچن ماده موثر و موجود در ترکیبات چای سیاه و سبز که درصد آن در چای سبز بیشتر است.
  • فلوراید و فلووانوئید که ماده موثر بر استحکام دندان و از بوی بد دهان پیشگیری می کند.
  • ویتامین ها همانند ویتامین های B کمپلکس، Cو E که ویتامین c باعث کاهش اضطراب و رفع علائم سرماخوردگی می شود. ویتامین B کمپلکس و ویتامین E سبب بهبود سوخت و ساز بدن می شوند.

چای شکسته

چرا چای شکسته بهاره؟

برداشت های بهاره و تولید چای خشک حاصل از آن در رده کیفی بالایی قرار دارند و همیشه بازار تقاضای خود را دارا هستند. قیمت چای شکسته لاهیجان در رده متوسط و خوبی قرار داشته و نسبت به نمونه های وارداتی بسیار ارزان تر به فروش می رسند. رایحه، رنگ و طعم رده های های تولید بهار در سطح بالاتری نسبت به برداشت های تابستان و پاییز قرار دارند.

  1. تهیه شده از الک چای ممتاز و قلم
  2. دارای عطر و طعم عالی
  3. به دلیل سایز متوسط زود دم است و در مدت ۱۵ دقیقه دم می کشد
  4. تهیه شده از باغات نمونه چای
  5. طعم و مزه و رنگ عامه پسند

رتبه بندی چای شکسته

  • شکسته درجه 1
  • شکسته درجه 2
  • شکسته ممتاز
  • شکسته درجه 3

قیمت چای شکسته لاهیجان

قیمت چای شکسته لاهیجان

با توجه به رتبه قرار گیری در رده چهارم لذا انتظار می رود این دسته چای از ارزش قیمت مناسب و ارزان تری برخوردار باشد و در بازار همواره مشتریان خود را دارا می باشد. قیمت چای شکسته لاهیجان بهاره 99 به صورت عمده 46000 الی 480000 تومان و جزیی (مصرف کننده) هرکیلو 60000 در بازار چای ایرانی به فروش می رسد و خریداران می توانند در کنار ثبت سفارش این چای سایر انواع چای درجه یک بهاره فله و بسته بندی و چای محلی را در سبد سفارشات درج نمایند.

خرید چای شکسته ممتاز بهاره لاهیجان

چای شکسته ممتاز یکی از رده های پرتقاضا با مرغوبیت بسیار بالا در خانواده چای های شکسته است. کیفیت و مرغوبیت این چای اگر به درستی مصرف شود کمتر از چای زرین سرگل نبوده و خریداران عمده با توجه به قیمت مناسب همواره آن را در لیست خرید خود دارند. برای دریافت لیست قیمت خرید چای شکسته بهاره لاهیجان به روز و ارزان ترین نرخ در کنار لیست موجودی سایر انواع چای طبیعی می توان از طریق مرکز پخش چای مقابل و کارشناسان و مشاورین آن اقدام نمایید.

قیمت چای شکسته لاهیجان

فروش عمده چای سیاه و چای سبز شکسته بهاره لاهیجان

برای خرید چای در سطح بازار همواره مراکز فروش و عرضه بسیاری فعالیت دارند اما مراکز خرید و فروش چای شمال در شهرهای چایخیز توانسته اند راهکار بهتری را به جهت خرید ارائه نمایند و آن دسترسی مستقیم به جهت خرید و قیمت درب کارخانه است، بدین رو خریداران می توانند با ثبت حجم خرید درخواستی بهترین چای اصل و خالص ایرانی را در اسرع وقت در محل مورد توافق دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com