قیمت خرید چای شمال فله

قیمت خرید چای شمال فله ای در حجم عمده بسیار تاثیرگذار بوده علاوه بر اینکه با در دست داشتن انواع مرغوب و بازاریابی درست حجم فروش و سود دهی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

با وجود گذشت سال ها امکان کشت و تولید چای در شمال ایران اما می توان بازار آن را دچار نوسانات و بی مهری های بسیاری همچون ورود بی رویه چای خارجی، قاچاق و شایعه نامرغوب بودن چای داخلی دانست که با این وجود همچنان پابرجا مانده و در طی چند سال اخیر با تحقیقات اثبات شده و اشاعه فرهنگ مصرف آن و فعالیت موثر فعالین این عرصه باعث شده تا آمار خرید چای شمال رو به افزایش رفته و با اطلاع از این موضوع مردم به این واقعیت طبیعی بودن و کیفیت بالا و سالم بودنش پی برده اند.
چای شمال دارای قیمت بسیار پایینتر اما کیفیت بالاتری نسبت به رقبای موجود در بازار خود بوده و در اکثر موارد به صورت فله عرضه می شود که این نحوه با نوع درخواست از سمت متقاضیان نسبت مستقیم دارد.
چای های فله باید به دور از نور، رطوبت و هوا نگهداری شوند زیرا از کیفیت عطر و طعم آن کاسته شده و انتظار واقعی از چای را پایین خواهند آورد.
چای فله در صنایع بسته بندی بیشترین کاربرد را داشته و نوع سفارش بالا خود در قیمت خرید بی تاثیر نیست، کما اینکه تهیه مستقیم نیز یکی از مهمترین عوامل در کاهش نرخ نهایی خواهد بود.
چای شمال اگر به درستی انتخاب و دم کشیده شود یکی از بهترین چای ها بوده و خواص بیشماری را با خود به همراه دارد، پس نگران نباشید و تهیه آن را با اعتماد و اطمینان به کارشناسان ما سپرده تا در این امر شما را یاری رسانند وچنانچه شغلی مرتبط با چای دارید و یا در شرف آغاز کار خود هستید می توانید چای فله و بسته بندی شمال را با قیمتی کاملا رقابتی و ایده آل به صورت دست اول از نواحی چایخیز در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com