چای سیاه قلم

قیمت خرید چای سیاه قلم بهاره گیلان

چای سیاه قلم را تا چه حد می شناسید؟ آیا قیمت خرید چای سیاه قلم بهاره گیلان را در بازار جویا شده اید؟ برای خرید دست اول مرغوب ترین چای اصل و اعلا ایرانی و فروش چای فله درجه یک چه پیشنهادی دارید؟

استان گیلان پایتخت تولید چای در ایران و به عنوان مرکزیت یافتن چای با داشتن سطح باغات گسترده و کارخانه های متعدد چایسازی بسیار مورد توجه قرار دارد و سبب شده تا این خطه مورد توجه خریداران و تجار داخلی و خارجی قرار بگیرد. موقعیت برداشت برگ سبز در فصول بهار، تابستان و پاییز به فاصله هر چین تا چین بعدی هر 45 روز یکبار تکرار می شود و می توان دسته بندی و طعم و قدرت رنگدهی متفاوتی را در چای های این نقطه شاهد بود که 100% طبیعی و خالص و فاقد هر ماده غیر مجازی می باشند.

چای سیاه رایج ترین بخش تولید و تقاضا در بازار چای ایران را دارد و همواره تکاپو و فروش بالا را می توان در این بخش شاهد بود. از آنجا که چای شمالی متناسب با ذائقه ما ایرانی ها و در سلامت کامل تهیه می گردد لذا گزینه عالی به جهت خرید و فروش و داشتن قیمت های ارزان ترش برشمرده می شود.

  • رایحه 100% طبیعی
  • خلوص بالا
  • رنگ خالص بدون محرک
  • بدون مواد افزودنی غیر مجاز
  • مزه تلخ و گس به دلیل عدم دستکاری از ویژگی های چای یاران می باشد.

چای سیاه قلم

چای سیاه قلم بهاره

این رده بندی از چای بعد چای سرگل و چای ممتاز قرار دارد و به دلیل ظاهر درشتی که دارد با این نام خوانده می شود. چای سیاه قلم بهاره به دلیل برداشت در بهار با این نام خوانده شده و رایحه بالاتری را به نسبت چای تابستانه و پاییزه دارا است. قیمت این چای در رده مناسبی قرار داشته و یک چای محبوب و خوش رنگ و طعم در میان خریداران لقب دارد. این چای از برگ های سوم به به بعد حاصل می شود و هرچه پیچش برگ آن بیشتر و وزین تر باشد مرغوب تر نامیده می شود.

ساقه چای چیست؟

در زمان برداشت چای توسط کشاورزان برگ های چیا همراه با ساقه چیده شده و در فرآیند تولید بر طبق تردی یا خشبی بودن در چای خشک به حالت خرد و ریز یا درشت قرار می گیرند. جداسازی و سورت چای سبب شده تا چای ساقه را نیز در رده بندی داشته و این چای از جمله چای مورد مصرف بالا در چایخانه ها و سفره خانه ها است. میزان استفاده از این چای دوبرابر سایر چای ها بوده و با توجه به در جریان بودن مواد مغذی و رایحه بالا در ساقه چای لذا شاهد عطری بی نظیر در ساقه چای می باشیم.

درجه بندی چای قلم

  • چای قلم ساده (با چوب)
  • چای قلم سوزنی
  • چای قلم درشت

چای سیاه قلم

تفاوت چای سرگل بهاره با چای قلم در چیست؟

  1. چای سرگل ظاهر ریزتری دارد.
  2. قیمت سرگل بالاتر از قلم می باشد.
  3. میزان و درصد ساقه در چای قلم بیشتر است.
  4. چای سرگل تنها برداشت بهار بوده اما چای سیاه قلم را می توان در هر سه برداشت مشاهده نمود.
  5. کیفیت و قدرت چای سنتی سرگل بالاتر از قلم و در درجه اول قرار دارد.
  6. در نمونه چای های سرچین سرگل زر چای قابل مشاهده بوده که به دلیل درشتی نمی توان آن را در نمونه های چای قلم شاهد بود.

 

چای سیاه قلم

قیمت چای سیاه قلم بهاره گیلان

چای سیاه قلم بهاره گیلان با توجه به سطح کیفیت و ظاهر سورت شده یکی از چای های قابل رقابت در بازار با نمونه های وارداتی برشمرده می شود قیمت چای سیاه قلم بهاره گیلان (سورت شده بدون چوب)در سال 99 عمده 50 و جزیی 65 الی 70 هزار تومان بوده و نوع چای سیاه قلم ساده عمده 45 الی 47 و جزیی 55 الی 60 هزار تومان ارزش گذاری گردیده است.

خرید عمده چای سیاه قلم لاهیجان

خریداران عمده چای در ایران چای لاهیجان را همواره مورد توجه قرار می دهند چرا که می توان بهترین چای اصل و خالص را در رده بندی قیمت های مختلف در این شهر با کیفیتی بالا در اختیار داشت. خرید عمده چای سیاه قلم لاهیجان در کنار سایر انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای باروتی و…. در حجم عمده با قیمت های ارزان تر و واحد در کل کشور آغاز و متقاضیان چای می توانند پخش عمده و کلی چای را با سرعت بالا در دسترسی و دست اول تجربه نمایند.

چای سیاه قلم

مرکز فروش چای سیاه قلم درجه یک

برای خریداران چای قطعا کیفیت چای از اهمیت بالایی برخوردار است موقعیت تولید چای در نواحی شمالی یک فرصت عالی را برای خریداران در حجم جزیی و عمده فراهم نموده تا بتوانند چای درجه یک و مرغوب را به شکل تازه و تضمنی با بهترین رایحه و رنگ در اختیار داشته باشند. مرکز فروش چای ایرانی عرضه چای سیاه قلم، مرغوب ترین چای سبز، انواع چای صادراتی و چای دستی و بهترین مارک چای لاهیجان را انجام و از این رو می توان از طریق خرید سنتی، خرید اینترنتی و خرید آنلاین چای اعلای شمال ایران لاهیجان را در هر نقطه از ایران زمین در دسترس داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com