قیمت خرید چای سیاه ایرانی

آیا قیمت و کیفیت چائی که خرید می کنید برایتان از اهمیت برخوردار می باشد؟ آیا می خواهید با اطمینان از سلامت چای از نوشیدن آن لذت ببرید؟ چای سیاه ایرانی می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

در حال حاضر چای در کشور ما ایران در دو نوع سیاه و سبز و جدیدا در مقادیر کم سفید تولید می شود که پایه و اساس این چای ها یک گیاه می باشد (گیاه چای از خانواده کاملیا) و تفاوت این سه نوع چای در نحوه تولید و فرآوریست که سبب تمایز در شکل، خاصیت و رنگ آن ها شده است، اما چای سیاه محبوبیت ویژه ای را به لحاظ استفاده در بین مردم ما و صادرات به سایر کشور ها دارد.

چای سیاه با توجه به درجه بندی که بر روی آن در کارخانه به لحاظ کیفی و ظاهر صورت می پذیرد دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشند و بسته به کارآیی و جنبه مصرف در بازار داد و ستد می شود.
به لحاظ قیمتی ابتدا چای سرگل و سپس ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه قرار دارد.
چای فصل بهار بهترین نوع چای در طول سال بوده و پس از آن تابستانه و پاییزه که هر چه از فصل بهار فاصله می گیریم از کیفیت کم کم کاسته و قیمت کاهش می یابد.
اگر قصد خرید چای خوب را دارید بدانید که هرچه چای درشت تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.
امروزه با توجه به کیفیت بالا و قابل قبولی که چای سیاه ایرانی دارد کشور های بسیاری طالب این چای هستند و این چای با قیمت بسیار بالا در سایر کشور ها در حال فروش می باشد.
حال چنانچه به دنبال چای سیاه ایرانی مرغوب با قیمت مناسب هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده کلکسیونی از بهترین چای های ایرانی را با قیمت رقابتی در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com