قیمت خرید چای ایرانی

چای ایرانی از جمله چای های ارگانیک و سالم در دنیا شناخته گردیده که بازار تقاضای بالایی را در شرایط حال علاوه بر داخل کشور در حوزه صادرات چای دارا می باشد. قیمت چای ایرانی بر اساس کیفیت چای ها متفاوت از یکدیگر می باشند، اما آیا می دانید فروش اینترنتی چای شرایط بهتری جهت خرید عمده و فله ای پیش روی شما قرار داده است؟

چای خشک از محصولات کاربردی در تمام دنیا است و به دلیل عطر و طعم خوشی که علی الخصوص چای سیاه داراست توانسته بسیار مورد توجه قرار گرفته به طوری که 3/2 مردم جهان از این چای می نوشند و خرید و صادرات چای از جمله رایج ترین مبادلات موجود در بازار جهانی می باشد و به دلیل قیمت مناسبی که دارا می باشد مصرفش عمومیت داشته و تنها منحصر به اقشار خاصی نمی باشد. نوشیدن چای در فرهنگ های مختلف متفاوت بوده و طی آداب و رسوم و روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.


کشور های اندک شماری این شرایط را دارا هستند که گیاه چای را پرورش دهند زیرا این بوته بی خزان نیاز های خاص و شرایط اقلیمی منحصری را جهت رشد نیاز دارد و این امر در شمال کشورمان و در دو استان گیلان و مازندران طی مشقات و آزمون های مختلف با موفقیت در سال ها قبل فراهم آمده و بهترین چای ایرانی با رنج قیمتی ارزان تا بالا را بر مبنای نوع چای می توان در این نواحی جستجو و خرید نمود. شیوه تولید چای در ایران ارتدکس یا رسمی بوده و به عنوان یک روش سنتی امروزه از آن یاد می شود.


سلایق و ذائقه های مختلف موجود در بین مردم سبب شده تا هم اکنون شاهد تنوع بالای چای و قیمت های خرید مختلف آن باشیم که در حجم های عمده کاهش قیمت نهایی چای می تواند برای فرد فروشنده بسیار مقرون به صرفه تر باشد.
چای ایرانی با توجه به رسمیت و رواج داشتن خرید فله ای بسیار مورد توجه تجار و شرکت های بسته بندی قرار دارد، زیرا با رساندن آن به سایر نقاط هدف سود خوبی را برای خود رقم می زنند.
بهترین چای ایرانی را می تواند چای برداشت شده در فصل بهار دانست که از شاخصه های کیفی و قیمتی بالایی برخوردار است و هر چه از این رده زمانی دور می شویم از قیمت چای کاسته می شود و می توان چای بهاره را با خصلت عطر بیشتر و چای تابستانه و پاییزه را با رنگ دهی بالاتر دانست.
اگر به دنبال یک چای لوکس هستید می توانید چای سفید را برگزینید زیرا با توجه به نحوه چیدن که تنها از غنچه ابتدایی چای با داشتن کرک های نقره ای طی زحمات فراوان حاصل می شود از قیمت بسیار بالایی برخوردار است ضمن اینکه خواص بسیاری را نیز دارا می باشد و چنانچه طعم گس و شکلاتی چای را می پسندید چای دستی ایرانی که توسط چایکاران به دست می آید نیز پیشنهاد خوبی خواهد بود.

چای سفید

چای دستی

درجه بندی چای ایرانی عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه که قیمت خرید هر یک بر مینای میزان سفارش از جزیی تا عمده متفاوت خواهد بود.

همکاران ما در مجموعه و مرجع خرید چای ایرانی به صورت اینترنتی آماده ثبت سفارشات و شنیدین نقطه نظرات و پیشنهادات شما محترمین بوده و امید داریم تا شاهد گسترش فرهنگ مصرف چای ایرانی در بین خانواده های ایرانی باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com