چای باروتی

قیمت بهترین نوع چای باروتی (چای سیاه گرانوله)

چای باروتی ایرانی شباهت بسیاری به چای کله مورچه خارجی دارد. به دنبال قیمت بهترین نوع چای باروتی هستید؟ مطلع هستید که مرکز خرید چای ارگانیک ایران مرغوب ترین انواع چای شکسته، چای قلمی، ممتاز، سرگل بهاره و چای سیاه گرانوله را فله و عمده در بازار چای با نازل ترین قیمت به فروش می رساند؟

همه ما نام های مختلفی از رده بندی چای ها در بازار را مشاهده نموده و می دانیم اما آیا می دانید اگر چای شما خالص و حاوی هیچ افزودنی نباشد و به طور صحیح مصرف شود می تواند خواص درمانی بالایی را داشته باشد؟ امروزه چای ها در صنایع مختلف تبدیلی ائم از تولید دمنوش و تی بگ کاربرد فراوانی یافته اند اما آیا می دانید تهیه هریک از این ها در منزل با چای طبیعی و مواد موجود در منزل بسیار مقرون به صرفه تر و مفید تر خواهد بود؟ برای استعلام قیمت چای در بازار به کجا و کدام مراکز مراجعه می کنید؟ آیا از وجود مراکز مهم عرضه و فروش چای شمال که مستقیم چای را ارائه می کنند مطلع هستید؟

دسته بندی شدن چای ها

تمامی چای ها از لحاظ اینکه از کدام قسمت برگ ها و به چه شیوه ای تولید شده اند و چه کیفیتی دارند در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته و با اسامی خاصی شناخته می شوند. از لحاظ رتبه بندی چای ها از لحاظ مرغوبیت می توان به ترتیب از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه نام برد.

چای باروتی

چای باروتی چه چایی است؟

نامگذاری این چای به دلیل ظاهر ریز و شباهتش به باروت انجام گرفته و این چای از نتیجه سورت و عبور چای ها از الک های با شماره خاص بوده و از برگ های پایین تر گیاه چای (سوم و چهارم) حاصل می گردد اما در کنارش می توان نوع به دست آمده و الک خورده از چای ممتاز را نیز شاهد بود. به دلیل ظاهر ریز و شکسته این چای زود دم بوده اما توصیه به مصرف روزانه این چای به تنهایی نمی گردد چرا که حالت قابض داشته و می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید.

چای باروتی

انواع چای باروتی

  • باروتی ممتاز
  • باروتی درشت
  • باروتی ریز

از خواص شگفت انگیز چای باروتی خالص چه می دانید؟

  • ضد پیری
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • منبع فیبر
  • کمک به هضم غذا
  • ضد باکتری
  • مراقبت از قلب و عروق
  • کنترل فشار خون و…

چای باروتی

قیمت بهترین نوع چای باروتی در بازار چند است؟

در بازار چای قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله:

  1. نوع چای ها
  2. عرضه و تقاضا
  3. میزان واردات محصول مورد نظر و پخش آن در بازار
  4. فله بودن چای ها یا مارک بودنشان
  5. چه میزان دست چرخیده
  6. اختلاط گردیده یا خیر و..

اما بهترین گزینه و شرایط را می توان با توجه به تولید چای در داخل و نواحی شمالی دانست چرا که قیمت چای ها دست اول و از لحاظ کیفیتی بیشتر و یا 100% قابل اعتمادتر می باشند. در نتیجه مراکز فعال فروش چای در شمال می توانند قیمت های ارزان تر و قابل رقابتی را ارائه نمایند که با حاشیه سود بالاتری برای خریداران و فعالین آن همراه می باشد. قیمت چای باروتی مرغوب و درجه یک سیاه در سال 99 در مجموعه چای ایرانی به صورت عمده 42 هزار تومان و نوع ضعیف تر آن که باز هم مرغوبیت بالایی را با عنوان چای بهاره دارا است 32 هزار تومان بوده و ممکن است در برداشت های بعدی کاهش قیمت را پیش رو داشته باشیم که بهتر است جهت هماهنگی با مشاورین و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

چای باروتی

فروش عمده چای سیاه گرانوله

با توجه ریز بودن سایز چای باروتی بدان چای گرانوله نیز گفته می شود. این چای ها علاوه بر بازار داخلی جهت صادرات چای در حجم کلی و تناژ با توجه به کاربرد و فرآوری بر روی آن ها بسیار مورد توجه قرار دارند. این چای قیمت مقرون به صرفه ای داشته و پیشنهاد عالی برای صنایع مرتبط می باشد. فروش عمده چای سیاه گرانوله در مرکز پخش چای ایران انجام و قیمت بهترین نوع چای باروتی و سایر نمونه های چای سنتی و طبیعی ایرانی را می توان در سطح بازار از این راه دریافت نمود.

خرید عمده انواع چای باروتی فله اصل شمال

در خرید عمده ای چای بیشترین معاملات به صورت فله ای و با قیمت ارزان تر انجام می پذیرد. در نتیجه اگر بتوان کیفیت های مورد مقبولی را ارائه نمود می توان افزایش سطح تقاضای بازار را دریافت نمود. کسب تجربه در این زمینه و اهمیت بدان از سمت شرکت ها و مراکز تخصصی بسیار حائز اهمیت است. فعالین حیطه چای اصیل ایرانی می توانند خرید عمده انواع چای باروتی فله اصل شمال را در کنار مرغوب ترین چای سیاه درجه یک بهاره و چای سبز طبیعی و بدون اسانس به شکل تضمینی و دست اول در سراسر کشور دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com