قیمت انواع چای

قیمت انواع چای کیلویی درجه یک ایرانی در بازار

قیمت انواع چای کیلویی درجه یک ایرانی در بازار چند است؟ افزایش قیمت چای به چه دلایلی رخ می دهد؟ برای دریافت قیمت روز چای فله و فروش عمده آن در بازار از کدام مرکز خرید چای اقدام کنیم؟

از آنجایی که چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم و دلچسب در میان مردم دنیا است در نتیجه فروش انواع چای در بازار های جهانی معمولا یکی از پر فروش ترین ها می باشد. شاید دغدغه دریافت قیمت انواع چای برای بسیاری علی الخصوص خریداران عمده چای بسیار اهمیت داشته باشد؛ اما در این باره همواره شرکت ها و مراجعی فعالیت داشته و خدماتی همچون ارائه مستقیم محصولات و قیمت های ارزان تر بازار را در برنامه کاری خویش دارند که کمک شایانی در این رابطه محسوب می گردند.

قیمت انواع چای

ویژگی های خاص چای

گیاه چای از جمله گیاهان حساسی است که تنها در نقاط خاصی کشت و امکان تولید آن در حجم انبوه درشرایط کارخانه ای فراهم می باشد. از جمله برخی از این ویژگی ها در چای می توان به طعم تلخ تر و گس آن اشاره کرد. رایحه چای نیز از ویژگی های عالی و برجسته در این محصول می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است. کافئین موجود در چای نیز از عوامل مهم در محبوبیت آن به دلیل حفظ آرامش و رفع سردرد و… می باشد و دارای طبیعی است که نوشیدن روزمره آن مشکلی را در افراد ایجاد نمی نماید از این رو بیشتر به سمت خرید چای جذب می شوند. با توجه به دسترسی چای برای تمام اقشار جامعه لذا قیمت انواع چای هزینه چندانی را برای خریداران به همراه نخواهد داشت.

قیمت انواع چای

انواع چای قابل تولید از گیاه چای در ایران کدامند؟

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی سیاه

افزایش قیمت چای در بازار به چه دلایلی رخ می دهد؟

  1. نوسانات ارزی موجود در بازار و گران تر شدن محصولات
  2. میزان برگ سبز برداشت شده و حجم محصول به دست آمده
  3. فصول برداشت
  4. نحوه عرضه چای به بازار فله و یا برند
  5. میزان محصول واردات شده و حجم پخش آن در بازار
  6. تعداد واسطه ها
  7. هزینه های حمل و راه های ارسال آن
  8. حاشیه سود در نظر گرفته شده توسط فروشنده

قیمت انواع چای

قیمت انواع چای کیلویی درجه یک ایرانی در بازار

چای های تولید شده در کشور ما موقعیت عالی را جهت خرید دارا می باشند چرا که کاملا درجه یک، خالص و فاقد هر ماده افزودنی در خود می باشند. با توجه به تغییرات قیمتی سالانه و ممکنه در طی سال لذا در لیست قیمت زیر تنها قیمت کیلویی و مصرف کننده چای درج (بهار99) و برای دریافت قیمت انواع چای به صورت عمده بهترین راهکار ارتباط با همکاران در بخش فروش و استعلام لیست قیمت روز چای می باشد.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000
چای سبز سرگل 80000
چای سبز ممتاز ایرانی 75000
چای سبز شکسته ایرانی 60000
چای سبز قلم ایرانی 60000
چای سبز قلم لیزری ایرانی 75000

برای دریافت قیمت روز چای فله و فروش عمده آن در بازار از کدام مرکز خرید چای اقدام کنیم؟

یکی از فرصت های خوب خرید و اطلاع از قیمت انواع چای در کشور ما با توجه به تولید کننده بودن در این زمینه فراهم می باشد و می توان مراکز تخصصی فعالیت چای در شمال ایران را به خوبی در این زمینه شاهد بود که از طریق سایت ها و ایجاد فروشگاه اینترنتی چای همواره مناسب ترین، ارزان ترین و رقابتی ترین نرخ ها ارائه و از بابت کیفیت می توان بدان ها اعتماد بالاتری داشت. مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان طی سال ها تجربه و فروش چای در سطح بازار کشور و صادرات چای به اقصی نقاط دنیا بستر خوبی را جهت همکاری فراهم و خریداران می توانند بدون دغدغه تمام مراحل سفارش و خرید چای را انجام و طبیعی ترین انواع چای سنتی اصل را در اختیار داشته باشند.

فروش انواع چای درجه یک ایرانی

مسئله ی که شاید فروش انواع چای را تحت شعاع قرار می دهد، درجه کیفی و مرغوبیت آن می باشد. با یک نظر سنجی اجمالی از علاقه مندان به چای و کسانی که تقریبا اطلاعات نسبی در این رابطه دارند، متوجه خواهید شد که اکثر آنها استفاده از چای را در نوشیدنی های خود ترجیح می دهند و کیفیت آن را بسیار تایید شده می دانند. فروش انواع چای درجه یک فله و بهترین چای اصیل بهاره و با استعلام قیمت انواع چای را مستقیم در سریع ترین زمان انجام نمایید.

قیمت انواع چای

خرید انواع چای به قیمت کارخانه

فروش انواع چای در سایت فروشگاه اینترنتی چای ایرانی انجام می شود. چای با توجه به منطق رشد و تولید و تجربه کیفیت و قیمت های آن ها نیز متفاوت است. چای لاهیجان نسبت به سایر انواع چای متعلق به دیگر نقاط چایخیز شمالی قیمت بالاتری دارد اما مامی محصولات به صورت دست اول و به قیمت کارخانه در حال عرضه می باشند. تمامی چای ها کاملا طبیعی بوده و در بسته بندی های سنتی و جعبه ای به فروش می رسد. ما انواع چای را به صورت عمده و کیلویی به فروش می رسانیم. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس تلفنی از طریق یکی از شماره های موجود در سایت از قیمت انواع چای موجود در مجموعه با خبر شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com