قیمت انواع چای شمال

چای شمال در انواع سیاه و سبز در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و بسته به درجه بندی اعمال شده و کیفیت دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشد.

چای را می توان از جمله نوشیدنی های دلچسب دانست که امروزه با توجه به انواع متنوع آن در بازار و ایده های جدید در نحوه تولید و طعمش همچنان به عنوان گرم کننده محافل و محبوب مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.
هم اکنون با توجه به اهمیتی که عموم جامعه برای سلامت خود قائل هستند برای طعم دار کردن و تنوع بخشیدن به طعم چای از انواع میوه های خشک و طبیعی، سبزیجات معطر، هل، زعفران و… استفاده می کنند.
لازم به توضیح است که برگ سبز چای پس از چیدن و حمل به کارخانه با فرآور های ویژه ای که بر روی آن صورت می گیرد به انواع سیاه و سبز تقسیم می شوند و در مراحل نهایی از الک های خاصی عبور داده می شوند که بر اساس سایز و کیفیتی که دارا هستند قیمت گذاری می گردند، این تنوع شامل (سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاک) می شود.
در کشور ما در مناطق خاصی از استان گیلان و مازندران گیاه چای مورد کشت و تولید قرار دارد که دارای خلوص و کیفیت بالایی بوده، و با قیمت های مختلف در سطح کشور در حال فروش می باشد.
اما پیشنهاد ما به شما تهیه این چای از منابع و مراکز تولید آن در شمال بوده تا بتوانید به بهترین نمونه ها با مناسب ترین قیمت دست یافته و تفاوت در طعم و مزه را پس از دمکشی این چای دریابید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com