چای سیاه گیلان

فروش چای سیاه صادراتی

چای سیاه صادراتی ایرانی از چای های پرتقاضا جهت صادرات به سایر کشور ها می باشد. آیا معتبرترین مرکز فروش چای سیاه صادراتی اصل و خالص را می شناسید؟ سفارش خرید اینترنتی چای در کنار خرید حضوری امکانپذیر و می توان انواع چای ارگانیک ائم از چای شکسته، ممتاز، قلم و… را در بهترین درجه کیفیت در اختیار داشت.

 

چای سیاه صادراتی

چای سیاه صادراتی

حتما می دانید که چای سیاه یکی از پرتقاضا ترین و پرفروش ترین نمونه چای ها در بازار کل دنیا می باشد. این چای موقعیت تولید در شمال کشورمان را دارا می باشد. هم ذائقه بودن همسایگان کشور ما و روابط خوب تجاری با آن ها سبب شده تا این چای درخواست بالایی را از سوی آن ها در طول سال داشته باشد بنابراین بخشی از چای تولید شده در سال بدین بخش تعلق و تجار و بازرگانان در این حیطه فعال و درآمد و همکاری تجاری خوبی را کسب می نمایند.

چای سیاه صادراتی

انواع چای سیاه صادراتی

این چای با توجه به سایز و شکل ظاهر و کیفیت دارا بوده در دسته بندی های مختلفی از سوی کارخانه ها عرضه می شود تا بتوان آن را با ویژگی های منحصر به فرد و رنج قیمت مورد درخواست به راحتی دریافت نمودو اسامی درجه بندی های مختلف این چای عبارتند از :

  • چای ممتاز
  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته 1
  • شکسته 2
  • شکسته 3
  • چای قلم ساده با چوب
  • چای قلم سوزنی بدون چوب
  • چای قلم درشت سورت شده
  • چای باروتی گرانولی
  • چای باروتی درشت
  • چای خاکه
  • چای معاف

آیا می دانید چرا سطح توجه دیگر کشور ها به چای سیاه ایرانی بالا است؟

چون در نواحی شمال ایران داشت و برداشت و تولید چای به طبیعی ترین شکل ممکن بدون دخالت هیچ گونه ماده افزدنی انجام می شود لذا این چای های 100% خالص و ارگانیک و رایحه و رنگ طبیعی را داشته و به عنوان یکی از بهترین چای ها در دنیا مورد توجه و از این رو در بازار صادراتی جایگاه ویژه ای را کسب نموده اند و با ارزش قیمتی بالا در سایر کشور ها در حال عرضه و فروش می باشند.

چای سیاه صادراتی

فروش چای سیاه صادراتی

با توجه به اینکه چای موقعیت استراتژیک خوبی را در نواحی شمالی ایران علی الخصوص در گیلان با دارا بودن پهناورترین وسعت باغ های چای و مراکز چایسازی بیشتر لذا فرصت خوبی به جهت ارزآوری و اشتغالزایی فراهم و شناخت مراکز فروش چای سیاه صادراتی درجه یک و خالص می تواند کمک کننده موثری در این رابطه باشد. مجموعه چای ارگانیک ایرانی فعالیت گسترده و سایقه داری را در این زمینه داشته و همواره آماده همکاری با فعالین این عرضه بوده تا بدون دغدغه تنها با انتخاب نوع چای و دریافت مدارک مورد نیاز از مجموعه همکاری خوب و مورد نظر را با کشور هدف تجربه نمایند.

خرید بهترین چای سیاه ارگانیک (طبیعی) صادراتی

تمامی چای های تولید شده در ایران از سوی کارخانه ها کاملا طبیعی و فاقد اسانس می باشند. لذا اعتماد از بهترین نوع و ارگانیک بودنشان موجود داشته و می توانند گزینه مطلوبی به جهت صادرات و کمبود وجود چای های طبیعی در دنیا برشمرده شوند. در 90% موارد صادرات چای به صورت چای فله ای با توجه به هزینه های کمتر انجام اما لازم است تا با توجه به موازین و بازار های نقطه هدف بسته بندی چای ها نیز مدنظر بوده. برای خرید بهترین انواع چای سیاه صادراتی طبیعی و ارگانیک می توانید با کارشناسان ما در ارتباط تا هماهنگی های لازمه در این مورد به عمل و تجارت خوبی را رقم بزنید.

چای سیاه صادراتی

استعلام قیمت انواع چای سیاه صادراتی

یکی از موارد بسیار مهم در سهم انتخابی چای ارزش قیمتی آن است و با توجه به افزایش نوسانات قیمتی در بازار هر ساله یا در برهه هاییی از سال شاهد تغییرات قیمت چای در بازار می باشیم (چرا که چای بهاره ارزش قیمت بالاتر و برداشت چای تابستانه و پاییزه قیمت متعادل تری را دارا هستند) لذا ارتباط و همکاری با مراکزی که قیمت روز چای صادراتی را ارائه نموده می تواند در فعالیت هر چه بهتر در این حوزه کمک شایانی را نماید. جهت استعلام قیمت انواع چای سیاه صادراتی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط تا نازل ترین قیمت چای و بهترین کیفیت را دریافت نموده و سودآوری خوبی را بدین جهت در کشور مقصد تجربه نمایید.

نکات مورد توجه در زمینه خرید و صادرات چای

  1. چنانچه فردی هستید که نماینده خرید چای در ایران هستید و یا تجار دیگر کشور ها را جهت خرید چای در کنار خود دارید لذا توصیه می شود حضورا در محل حضور یابید تا انتخاب چای مورد نظر برای شما راحت تر باشد.
  2. چنانچه نمونه ای از چای درخواستی یا تصویر آن را دارید قطعا با آن تهیه و تامین چای مورد نظر و قیمت ارائه آن را راحت تر خواهید نمود.
  3. چنانچه به دنبال دریافت نمونه چای می باشد این شیوه اصلا به شما توصیه نمی شود، چرا که تنوع بار در کارخانه بسیار بالا می باشد.
  4. دادن نمونه امکان برد شما در تجارت را کاهش داده زیرا از نوع چای درخواستی و رنج قیمت درخواستی مطمئن نبوده (نوسان بازار) و علاوه بر دریافت نمونه و ارسال آن تا مقصد مدت طولانی سپری شده که همین امر می تواند اختلاف قیمت، خروج بار از انبار و مطابقت نداشتن نمونه را به دنبال داشته باشد.

چای سیاه صادراتی

مشکلات تولید و مسیر صادرات چای ایران چه عواملی هستند؟

  • پایین بودن راندمان تولید
  • کوچک بودن و پراکندگی باغ‌ های چای در منطقه
  • فاصله باغ‌ ها تا کارخانه ‌های چایسازی که سبب فشردگی و گرم شدن برگ‌ ها و کاهش کیفیت برگ ها و چای تولیدی می گردد.
  • قاچاق چای به کشور ها
  • محدود بودن بازار های صادراتی
  • عدم ثبات تعرفه ‌های گمرکی
  • عدم ثبات قیمت در بازار های صادراتی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com