فروش چای سیاه اصیل لاهیجان فله

فروش چای سیاه اصیل لاهیجان به صورت فله رایجترین شیوه از قدیم تا به امروز بوده و چنانچه به دنبال خرید یک چای مرغوب، خوش عطر و طعم ایرانی هستید سفارش آن را از یاد نبرید.

لاهیجان یکی از شهر های خاص ایران و واقع در شرق استان گیلان است که آب و هوای حاکم بر آن سبب شده تا محصولاتی همچون برنج و چای را با بهترین و بالاترین کیفیت به عمل آیند.
وجود کوه ها و تپه های پر از بوته چای ظاهر متفاوت و زیبایی را به این منطقه بخشیده و آن را متمایز از سایر نقاط ساخته است.
حتما با ورود به این شهر از چای سیاه و اصیل آن نوشیده اید و مراکز فروش بسیاری را در این شهر رویت نموده اید، عرضه و فروش چای یکی از شغل های معیشتی و درآمد زا برای بسیاری از خانواده های این خطه بوده و با آغاز بهار و شروع چیدن چای می توان تب و تاب خاصی را در لاهیجان مشاهده نمود.
به دلیل طبیعی بودن مراحل پرورش و تولید قطعا مزه متفاوت چای آن را با سایر چای های تقلبی و حاوی رنگ پس از نوشیدن مشاهده متوجه خواهید شد.
چای سیاه بیشترین بخش تولید و فروش را به دلیل تقاضا دارا بوده و چنانچه قصد تهیه چای از کارخانه را داشته باشید مشاهده خواهید کرد که غالبا در 90% موارد به صورت فله انجام می پذیرد زیرا غالبیت افراد اعتقاد به کیفیت بالاتر این چای ها را دارند و معتقدند که چای های بسته بندی نمی تواند به واقع انتظار آنها را براورده نماید.
اعلاء ترین و اصیل ترین چای سیاه سنتی و دستی حاصل زحمات چایکاران را می توان در لاهیجان یافت نمود که نمونه آن در بازار ها و نقاط دیگر در دسترس قرار نداشته و به صورت کاملا سفارشی به دلیل سخت بودن مراحل آماده و تهیه می گردد و دارای ظاهر درشت و دیر دم تر از سایر انواع چای های کارخانه ای می باشد.
رشد گیاه چای در لاهیجان ویژگی اقتصادی خوبی را به این ناحیه بخشیده و جزء محصول استراتژیک و خاص آن بوده که باعث شده تا عنوان پایتخت چای ایران را به خود اختصاص دهد و بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان چای قرار دارد.
برای دریافت هرچه بهتر و بیشتر فواید چای سیاه توصیه می شود که آن را به صورت کاملا خالص و بدون افزودن شیرینی میل نمایید و برای افرادی که نمی توانند به تنهایی چای را میل کنند می توانند با افزودن گل محمدی، بهارنارنج، زعفران، لیمو، هل، دارچین و… ضمن مناسب نمودن آن با ذائقه خود خواص آن را چندین برابر نمایند.
فروش اینترنتی چای سیاه اصیل لاهیجان از این شهر همیشه سبز از جمله اقدامات نوینی در تحول و ترویج آن بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه خود به صورت فله و یا بسته بندی، عمده، جزیی آن را سفارش و چنانچه فروشگاه و یا مغازه دار هستید حاشیه سود خوب و مناسبی برای خود رقم بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com