فروش مستقیم چای شمال از لاهیجان

فروش مستقیم چای شمال از لاهیجان و به شیوه اینترنتی سبب شکست فاصله ها و تلاش در جهت عرضه باکیفیت ترین انواع چای گریده و خرید چای ایرانی را بیش از بیش با استقبال از سمت بازار و مصرف کنندگان نموده است.

آیا برای خرید چای شمال در شهر خود با مشکل مواجه هستید و نمی توانید آن را با اطمینان خاطر تهیه نمایید؟
آیا از جمله افرادی هستید که با گشت و گذار در بازار و اتلاف وقت به سنتی ترین شیوه خرید خود را انجام می دهید؟
در کشور ما می توان وسیع ترین منطقه کشت و تولید چای را به استان گیلان با 90% سطح باغ های چای و 10% باقیمانده در استان مازندران نسبت داد.
شهر لاهیجان یکی مناطق مهم و قدمت دار پرورش چای در کشور بوده و متمرکز بودن تعداد متعددی واحد های تولید چای در آن باعث شده تا عرصه رقابت در تهیه هر چه بهتر و باکیفیت تر انواع چای و فروش رقابتی را تنگاتنگ نماید.
چای های شمال را می توان به لحاظ عطر، طعم و رنگ کاملا بینظیر دانست و تبلیغات مثبت و فرهنگ سازی هرچه بیشتر استفاده از چای تولید داخل می تواند ایجاد انگیزشی در روحیه چایکاران و کارخانه داران داشته تا با اشتیاق بیشتر این صنعت را پابرجا و رو به سمت جلو سوق دهند.
چای سیاه، سبز و سفید لاهیجان از جمله چای های پرطرفدار بوده و به غیر چای سفید که در حجم اندک و بیشتر جنبه صادراتی تولید می شود به انواع سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه قابل قسم هستند.
در اندک زمانی رو به قبل بسیاری جهت تامین چای خود چه به صورت عمده و جزیی رهسپار مناطق چایخیز می شدند و با توجه به مشغله زیاد و مسافت زیاد، وقت و هزینه بسیاری را صرف تهیه چای مورد نیاز و برحسب سفارش می نمودند، اما هم اکنون با پیشرفت روز افزون دنیای مجازی مرز ها و مسافت معنای خود را از دست داده و در اندک زمان با سرچ کردن می توان به منابع و مراکز فروش دست یافت و مرغوب ترین نوع کالای خود را خریداری نمود.
فروش مستقیم چای شمال از لاهیجان محافل گرم خانواده های ایرانی را مزین به فنجان های چای لبریز و لبدوز و کاملا طبیعی و ارگانیک نموده و می توان آن را با کیفیت دارا بوده از جمله رقیبان سرسخت چای خارجی دانست به طوری که در اندک زمانی پس از تولید با کمترین دغدغه در دسترس شما قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com