فروش عمده چای ممتاز شمال

فروش عمده چای ممتاز شمال از طریق اینترنتی و خرید مستقیم آن سبب خواهد شد تا ضمن قیمت ها کاهش به بهترین کیفیت و چای مورد نظر دست پیدا نمود.

از جمله کالاهایی که می توان مصرفش را در تمام دنیا پس از آب رایج دانست نوشیدنی گرم و آرامش بخشی به نام چای است.
این محصول جنبه های کاربردی و به لحاظ اقتصادی بخش مهمی را به خود اختصاص داده است و سالانه حجم بالایی از آن در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
کشور ما ایران را می توان در زمینه تولید چای فعال و علاوه بر آن به عنوان وارد کننده بزرگ چای محسوب نمود که بدین جهت باید سلامت و طبیعی بودن آن را در صدر امور قرار داد، اما متاسفانه با توجه به شهر های مرزی بسیاری در میهن ما و ورود عمده چای های قاچاق و آلوده به رنگ و اسانس های شیمیایی سبب شده تا مقادیر بسیاری از آن در طول سال فروش و مورد مصرف قرار گیرد که عدم شناخت کافی چای شمال و تبلیغات ناصحیح در این مورد و تغییر ذائقه ها را می توان از دلایل این امر دانست.
در نقاط خاصی از استان های شمالی گیلان و مازندران گیاه چای مورد کشت و پرورش قرار دارد که با توجه به شرایط ایده آل جوی و اقلیمی از مرغوب ترین برگ ها جهت تولید استفاده می شود و می توان انواع چای ارگانیک و اصیل را در این نواحی در اختیار داشت.
در میان چای های موجود در شمال چای ممتاز را می توان از چای های اعلاء و درجه یک دانست که دارای سایز و سطح کیفی بالایی بوده و عطر، طعم و رنگی دلنشین داشته و فروش عمده خوبی را به خود اختصاص داده است و از جمله چای هایی است که از چین های بهار، تابستان و پاییزه حاصل می شود که در هر زمان می توان این چای را سفارش و دریافت نمود.
هم اینک فروش عمده چای ممتاز شمال و سایر چای های متنوع سیاه و سبز ( سرگل، شکسته، قلم، باروتی و خاکه) و چای صادراتی را به صورت فله و بسته بندی از طریق مرکز و بازار چای ایرانی در حال انجام بوده که امید است همه با هم با حمایت از این تولید ملی در پیشرفت و ماندگار ماندن این صنعت کوشا باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com