فروش عمده چای

فروش عمده چای درجه یک شمال

اگر به دنبال فروش عمده چای درجه یک شمال هستید، خوب است بدانید فروش عمده چای درجه یک نوعی از فروش است که شامل انواع چای می شود. بدین صورت که علاقه مندان می توانند انواع چای مرغوب و درجه یک سیاه و چای سبز طبیعی را به صورت عمده از مراکزی که توزیع و فروش عمده چای درجه یک را بر عهده دارند تهیه نمایند.

چه خریدار عمده و چه خریدار خانگی چای باشید قطعا مشکلاتی را در رابطه با مرکز فروش و یا شناخت چای خواهید داشت. در بازار چای می توان چای را به دو صورت فله و بسته بندی با برند معین خریداری نمود. اما آیا چای ها مجوز های بهداشتی دارند؟

بله تمامی چای های تولید شده در کارخانه های چایسازی شمال ایران مطابق با استاندارد چای ها را تولید و مجوز های لازمه جهت تولید چای را از لحاظ بهداشتی و سلامت دارا می باشند لذا فرصت خوبی برای خریداران داخلی جهت فروش، صادرات با قیمت های کمتر و کیفیت های بالا دارا می باشند.

فروش عمده چای درجه یک

فروش عمده چای

فروش عمده چای درجه یک امروزه به دلیل جذب خریداران و حجم بالای خرید آن در ردیف نخست اولویت ‌های تجاری کشور های تولیدکننده‌ قرار دارد. کشت و تولید چای و دسترسی سریع آن به مشتریان امروزه به یک بخش مهم، لزومی و با سودآوری اقتصادی مبدل شده است. با توجه به تولید چای در کشور های محدود دنیا لذا کشور های دیگر همکاری نزدیکی را با تولید کنندگان در کشور های هدف دارند لذا موقعیت فروش عمده و صادرات چای از نکات قابل توجهی می باشند. هم اکنون فرصت خرید و فروش عمده چای از کارخانه های چایسازی گیلان در شمال ایران با فرصت خوب و شرایط استثنایی خوب کیفیت و قیمت های ارزان تر در حال انجام می باشد.

فروش عمده چای

انواع چای شمال

چای از جمله گیاهان حساسی است که بسته به گونه و شرایط کاشت آن خصوصیات متفاوتی خواهد داشت. چای مناطق مختلف و حتی همچوار با هم از لحاظ رنگ و طعم و رایحه متفاوت هستند اما یک چای اصل و خوب باید بتواند خواسته مشتری از رنگ و رایحه را به شکل طبیعی فراهم نماید نه با کمک رنگ و رایحه شیمیایی و مصنوعی. گیاه چای در شمال ایران مقاوم به آفات و حشرات بوده و لزوما نیاز به استفاده از هیچ سم یا آفت کشی احساس نمی گردد. چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات چای در شمال هستند.

انواع چای درجه یک شمال که در بازار از محبوبیت بیشتری برخوردارند، عبارتند از:

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

فروش عمده چای درجه یک

شناخته ‌شده ‌ترین انواع چای از لحاظ فروش و بازار پسندی نیز عبارت‌اند از:

  1. چای سرگل (سرچین یا زرین بهاره)
  2. چای ممتاز
  3. چای قلم لیزری (سورت شده، بدون چوب)

دلیل درجه بندی چای ها؟

چای های پس از خشک شدن و آماده شدن قبل از راهی شدن به بازار از ایک های با نمده خاص عبور داده می شوند و سپس با اسمی خاصی بر أساس شکل ظاهر، نوع و فصل برداشت نام گذاری و ارزش گذاری قیمتی می شوند. لذا با شناخت نام می توان تا حدود بسیاری به خصوصیات، ویژگی ها و قیمت انواع چای پی برد.

مرغوب ترین چای شمال کدام است؟

خریداران چای در بازار همواره در پی خرید مرغوب ترین و بهترین چای می باشند لذا در این خصوص می توان با توجه به کیفیت و آمار های بالای فروش از چای سرگل به عنوان برترین چای و چای ممتاز به عنوان پرفروش ترین چای باد نمود و از لحاظ رایحه و قدرت رنگ در حد مطلوب و مناسب با اکثر ذائقه ها قرار دارند. در زمان خرید چای اگر شناخت کافی از چای ندارید حتما مراکز فروش تخصصی چای را در نواحی شمالی برگزینید تا چای تازه، تولید سال و قیمت درب کارخانه را دریافت نمایید. فروش عمده چای درجه یک را همراه با ما در سراسر بازار چای ایران به صورت تضمینی و در سریع ترین زمان تجربه نمایید.

فروش عمده چای

لیست قیمت فروش عمده چای

با توجه به شرایط بازار و عوامل دخیل در قیمت چای لذا توجه داشته باشید که جهت استعلام قیمت روز چای بهترین و راحت ترین راه ارتباط با مشاورین و کارشناسان واحد فروش مجموعه بوده تا ارزان ترین و رقابتی ترین نرخ ها را دریافت نمایید. بهترین انواع چای سنتی و اصیل ایرانی به صورت فله بسته بندی با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

حداقل سفارش فروش عمده چای چقدر است؟

حداقل سفارش پذیرفته شده از 30 کیلو الی حجم های بالا و در نمونه های چای صادراتی حداقل 1 کانتینر بوده تا قیمت های عمده را دریافت نمایید اگرچه حجم خرید های جزیی نیز پذیرفته می شود اما قطعا قیمت ها متفاوت و حداقل حجم سفارش خانگی از 2 کیلو قابل دریافت است.

آیا می توانیم چای را در بسته بندی خودمان بفروشیم؟

بله حتما، شما با خرید عمده چای چنانچه دارای برند ثبت شده باشید این امکان را دارید که با بسته بندی و نام برند خود چای را بسته بندی و به بازار عرضه نمایید.

آیا امکان فروش قیمت بالاتر چای وجود دارد؟

بله، شما با خرید مستقیم قیمت های پایین تری از بازار را دریافت و جهت خرده فروشی این امکان وجود داشته تا آن را با قیمت بالاتری عرضه نمایید.

فروش عمده چای درجه یک

خرید چای از مرکز چای ایرانی لاهیجان چه مزیتی دارد؟

  1. شما می توانید از بین محصولات چندین محصول، بهترین و مناسب ترین چای را انتخاب کرده و بخرید.
  2. قیمت روز کارخانه به شما ارائه می گردد.
  3. خیالتان آسوده است که چای را به قیمت مناسب و ارزان تری می خرید.
  4. ارسال سفارشات مستقیم، تضمینی و درجه یک و تولید تازه سال می باشند.
  5. چای اصیل، سنتی و خالصی را بدون هیچ ماده افزودنی دریافت می نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com