فروش عمده چای درجه یک ایرانی

فروش عمده چای درجه یک ایرانی از خطه چایخیز شمال آغاز شد. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و انواع چای مرغوب را با قیمت های رقابتی خریداری نمایید.

بوته چای از جمله گیاهان پرکارآمد در کل دنیا محسوب می شود، زیرا چای خشک حاصل از آن تبدیل به نوشیدنی شده که سال ها در بین مردم جایگاه خاصی را باز و همچنان حفظ نموده و در بسیاری از کشور ها با تنوع بالا و جهت مصارف مختلف استفاده و به صورت عمده به فروش می رسد.
آیا می دانستید چای علاوه بر نوشیدنی بودنش در صنایع مخلف کاربرد دارد؟
امروزه با پیشرفت صنعت چای شاهد استفاده از آن در کیک، بستنی، رنگرزی، دارویی، آرایشی، روغنگیری، کلوچه، اسانس سازی و گرفتن کافیین هستیم.
در کشور ما استفاده از چای در جایگاه های مختلف اندکی کمتر بوده و بیشتر جنبه نوشیدنی خود را حفظ نموده است.
چای هایی که با عنوان چای درجه یک جهت مصرف در بازار به فروش می رسند حاصل استفاده از بهترین برگ های بوته چای (یک غنچه و دو برگ) بوده و چای حاصل دارای بیشترین کیفیت به لحاظ عطر، طعم و رنگ می باشند.
چای ایرانی نیز با توجه به موقعیت منطقه ای رشد آن و تجارب به دست آمده کشاورزان و کارخانه داران طی سال های متمادی و استفاده از مجرب ترین کارشناسان در این زمینه به یکی از چای های درجه یک و کاملا ارگانیک در دنیا مبدل شده و شیوه سنتی تولید خود را همچنان با بالابردن اطلاعات در این زمینه و عدم استفاده و دخالت مواد شیمیایی در آن حفظ نموده است.
لذا در زمان خرید چای، حتی المقدور از انتخاب چای های پودری اجتناب نموده و چای های درشت تر را با داشتن خواص بالاتر را در صدر قرار دهید.
چای های با عناوین سرگل، ممتاز، قلم از درجه یک ترین چای ها هستند و با توجه به اینکه چای در کشور ما در سه فصل قابل برداشت می باشد هرچه از بهار به سم پاییز می رویم از کیفیت چای ها کاسته می شود زیرا بر قسمت های چوبی گیاه افزوده می گردد و چای به نسبت اولین برداشت خود تغییر خواهد داشت به طوری که چای آغازین عطر و طعم بالا و چای های به سمت پاییز رنگ بیشتری را دارا می باشند.
فروش چای ایرانی در داخل کشور با توجه به خراب شدن موقعیتش در طی سال ها هم اینک با آگاهی مردم و فعالیت بی وقفه فعالین این عرصه و تبلیغات موثر و کارآمد رو به افزایش بوده و عمده صادرات چای به کشورهای همسایه و سایر کشور ها ارزآوری خوبی را با خود به همراه داشته است.
هم اینک با فروش عمده درجه یک ترین چای ایرانی به صورت دست اول در هر نقطه از کشور می توانید تنها سفارشات خود را ثبت و در کمترین زمان چای درخواستی خود را در محل کار و یا منزل در اختیار بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com