فروش عمده چای

فروش عمده چای ارگانیک

فروش عمده چای ارگانیک ایرانی لاهیجان در تهران و سراسر ایران آغاز شد. برای خرید بهترین و مرغوب ترین چای خالص و طبیعی دنیا در بازار می توانید همکاری خود را با مجموعه به ثبت برسانید. دریافت قیمت روز و پخش و فروش عمده چای از نمونه های چای فله و بسته بندی در این مرکز امکان پذیر می باشد.

چای ها در بازار با انواع و اقسام مختلفی در حال فروش هستند : ساده، تی بگ، عطری، زوددم، فله، برند و با عناوین مختلف اما بهترین نوع چای کدام است؟ آیا تمام چای ها می توانند خواص درمانی داشته باشند؟ برای خرید چای و فروش عمده چای در بازار بهترین راه چیست؟

فروش عمده چای

چای ارگانیک را می شناسید؟

حتما همه شما حتی اگر از این چای استفاده هم نکرده باشید نامش را شنیده اید. به چایی که در هیچیک از مراحل رشدی و تولیدی آن از هیچ ماده شیمیایی ائم از سموم، رنگ، اسانس استفاده نشود چای ارگانیک و طبیعی نام نهاده می شود. در تهیه این چای تلاش می شود تا بهترین برگ های جوان چای دستچین شود و چون اتفاقی در مورد فرآوری و اسانس بر روی آن ها انجام نشده کاملا خالص و در نتیجه شما تلخی و گسی آن را به خوبی درک خواهید نمود.

زمان برداشت چای ارگانیک

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر زمان که امکان برداشت برگ سبز چای باشد امکان تولید این چای نیز فراهم است که عبارت است از فصول بهار، تابستان و پاییز. فروش عمده چای ارگانیک سیاه و سبز در ایران با توجه به امکان تولیدش در نواحی شمالی امکان پذیر بوده و پخش عمده چای در بازار از طریق توزیع کنندگان، بنک داران، عمده فروشان در حال انجام می باشد.

فروش عمده چای

فروش عمده چای ارگانیک

برای اینکه بتوانید سطح نیاز هر خریداری را فراهم نمایید قطعا فروشنگان چای به دنبال تهیه و تامین انواع و اقسام چای می باشند. جهت تکمیل سبد خرید شما خریداران در سطح بازار چای ایران شرایط و فرصت عالی فراهم شده و فروش عمده چای اصیل و سنتی در انواع درجه بندی ها ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه

مرکز فروش عمده چای ایرانی در تهران

تهران یکی از قطب های مهم برای توزیع و پخش عمده چای برشمرده می شود. مراکز فعال فروش چای در این شهر بسیار و همواره در صدد تامین چای اصل، خوب و درجه یک برای مشتریان خود می باشند. فراهم نمودن این سطح نیاز از یک چای طبیعی و خوش رنگ و خوش رایحه و شناخت آن می تواند افزایش فروش و در نتیجه کسب سود مناسب را به دنبال داشته باشد. مرکز فروش عمده چای ایرانی در تهران، اصفهان، شیراز، اهواز و… شرایط و فرصت ارسال مستقیم و توزیع چای تازه از شهر لاهیجان را فراهم و متقاضیان می توانند سفارشات خرید عمده خود از چای های درخواستی را ارائه و ثبت نمایند.

فروش عمده چای

پخش عمده چای سیاه و چای سبز لاهیجان

تقاضای بالای چای سیاه در بازار چای ایران سبب شده تا بیشترین حجم تولید بدین چای اختصاص و چای سبز در رده دوم قرار دارد. پخش عمده چای سیاه و چای سبز لاهیجان در تمام طول سال در حال انجام و خریداران فرصت خوبی را برای تامین این چای دارا هستند. فروش عمده چای در سراسر ایران از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان فراهم و دستچینی از اعلاترین چای ها با حساسیت خاص و کارشناسی شده در حال ارسال به تمام نقاط ایران می باشند. مرغوب ترین چای دستی و محلی، اعلاترین چای فله اصل و فروش عمده چای صادراتی در گزینه های ارائه شده قابل عرضه می باشند.

فروش عمده چای

استعلام قیمت روز و عمده چای فله

در بازار چای قیمت های مختلفی برای چای ها ارائه می شود که این امر می تواند وابسته به عوامل مختلف از جمله، نوع چای، وارداتی بودنش، کیفیت، نوسانات ارزی و… داشته باشد. خرید عمده حجم بالا به طور حتم قیمت های ارزان تری را شامل شده و چای فله با توجه حذف عملیات بسته بندی در آن هزینه های جانبی را نداشته و با قیمت ارزان تری عرضه می گردد. برای استعلام قیمت روز و عمده چای فله در بازار و فروش عمده چای ایرانی می توان به سایت ها و مراکز توزیع مستقیم آن مراجعه و با در دست داشتن نرخ روز خرید بدون واسطه ای را انجام نمود.

شرایط خرید عمده:

  • حداقل خرید چای بصورت عمده، از 30 کیلوگرم میباشد.
  • برای سفارش خرید جزیی از آنجا که فروش عمده چای در مجموعه در اولویت است از حداقل 2 کیلو پذیرفته خواهد شد.
  • سفارش چای در بسته‌بندی‌های مختلف از قبیل سلفونی، کیسه و جعبه ای برند امکان پذیر می باشد.
  • ارسال سفارشات چای با باربری، اتوبوس، تیپاکس و پست می باشند.
  • ببسته بندی فله ای چای ها در کیسه های 10، 20، 25 و 30 کیلویی می باشند.
  • تمامی سفارشات پس از ثبت و واریز نهایت از همان روز یا روز بعد کاری در صورت آماده بودن و حجم سفارش قابل ارسال هستند.
  • مدت زمان تحویل سفارشات بسته به شیوه ارسالی و حجم های دریافتی از طریق مراکز دارد (پست، باربری و…) و از 1 روز تا 7 روز متغییر هستند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com