چای سیاه

فروشگاه چای ارگانیک لاهیجان

  • چای ارگانیک چه مشخصاتی دارد؟ فروشگاه چای ارگانیک لاهیجان عرضه کننده بهترین انواع چای سیاه و چای سبز خالص در سراسر ایران می باشد. خرید و فروش چای طبیعی نوع بهاره در معتبرترین مرکز تخصصی چای در حال انجام است.

چای ارگانیک لاهیجان

چای ارگانیک لاهیجان

حتما واژه چای ارگانیک به گوش شما آشناست. آیا این چای را می شناسید؟ آیا تاکنون از این چای نوشیده اید؟ برای خرید این چای آیا از مراکز خاصی کمک می گیرید؟ چای ارگانیک لاهیجان یکی از نمونه های بارز چای خوب و مرغوب در بازار ایران برشمرده می شود که جایگاه اول تولید در میان چای شمال ایران را دارا می باشد. در تهیه و پرورش این چای از سموم شیمایی و رنگ و اسانس استفاده نشده و چای تولید شده با توجه به شرایط عادی و سنتی تولید کاملا خالص و دارای رایحه و نگ طبیعی از خود می باشد که امروزه در کمتر جای دنیا این چای به چشم می خورد.

چای ارگانیک

فروشگاه چای ارگانیک لاهیجان

برای عرضه چای یکی از مکان های مناسب فروشگاه ها هستند اما آیا می توان این چای را خالص و اصل در اختیار داشت؟ برای فراهم شدن این امر امروزه از سوی کارخانه ها و مراکز معتبر فروش چای در لاهیجان فروشگاه های مجازی اینترنتی بنا شده و می توان به سرعت چای مورد نظر را در سریع ترین زمان بدین طریق خریداری و ثبت سفارش نمود. فروشگاه چای ارگانیک لاهیجان از ریق مجازی دسترسی سریع و خوبی را برای متقاضیان فراهم نموده و بدون گشت و گذار در بازار چای می توان به چای تازه و تولید سال بدون امهال دست پیدا نمود.

اسامی انواع چای ارگانیک ایرانی چیست؟

چای ها در دسته بندی های متعددی به لحاظ شکل و کیفیت قرار می گیرند که این اسامی در برترین چای سیاه و چای سبز عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

چای ارگانیک

بهترین چای ارگانیک لاهیجان را می شناسید؟

برای خرید بهترین چای اصل و طبیعی شناخت چای لازم بوده و اینکه در کدام برداشت چای کیفیت بالاتری را دارا است. در میان انواع چای اصیل ایرانی می توان چای زرین (سرگل) را با عنوان برترین و بهترین چای نامید اما همواره هر چای در درجه خود از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و انکار آن کار صحیحی نمی باشد. در کنار چای های کارخانه ای، چای محلی و دستی نیز وجود دارد که تولید دست چایکاران و کاملا سنتی بوده و طعم متفاوتی را دارا و ارزش قیمتی بالاتری را نیز دارا است.

راه های تشخیص چای ارگانیک کدامند؟

  1. سریع رنگ نمی دهد و آماده نوشیدن نمی شود.
  2. در صورت لمس این چای زبری خاصی را در آن حس خواهید نمود.
  3. تلخی و گسی آن در زمان نوشدن قابل درک است.
  4. از برگ های بالایی گیاه چای حاصل می گردد.
  5. در صورت دم نمودن رنگ زلال و شفاف دارد و مات و کدر نیست.
  6. تا ساعت ها بعد دم کشیدن خاصیت و ماهیت خود را حفظ می نماید.
  7. رنگ ظاهری چای مات و فاقد اسانس است.
  8. رایحه کاملا طبیعی دارد.

چای ارگانیک لاهیجان

فروش چای ارگانیک لاهیجان

برای فروش چای ارگانیک لاهیجان مراکز محدودی در حال فعالیت بوده که اصلی ترین آن ها را می توان در نقاط چایخیز و این شهر جستجو نمود. برای اینکه بتوانید بهترین انواع چای طبیعی ارگانیک فله را تهیه نمایید مرکز پخش چای ایرانی در لاهیجان با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه همواره همراه شما بوده و مرغوب ترین چای درجه یک و 100% خالص را ارائه می نماید و جهت ثبت سفارش و دریافت قیمت می توانید هماهنگی های لازمه را با بخش فروش انجام نمایید.

قیمت چای ارگانیک لاهیجان در بازار

در بازار چای قیمت های مختلفی از چای ها عرضه می گردد که شامل فاکتور های مختلفی می شود اما از آنجا که انواع چای در مرکز مقابل به صورت دست اول عرضه می گردد لذا تلاش شده تا در طول سال کمترین تغییر قیمتی را شاهد و قیمت های واحدی به متقاضیان ارائه گردد. برای دریافت بهترین و ارزان ترین قیمت چای بهاره، تابستانه و پاییزه در رده بندی های مختلف می توانید قیمت روز چای را از طریق همکاران و مشاورین مجموعه مقابل دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com