فروشگاه آنلاین فروش چای شمال

فروشگاه آنلاین چای شمال در نظر دارد تا فروش بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان را به صورت اینترنتی آماده خرید به متقاضیان عمده و جزیی نماید.

آیا می دانستید که فروشگاه آنلاین چای شمال انواع چای فله و بسته بندی ایرانی را به صورت مستقیم به فروش می رساند؟
آیا می دانید چرا چای شمال؟

چای از جمله کالاهایی است که مشتریان بالایی داشته و به همین دلیل سلایق مختلف را با خود به همراه دارد و هر یک چای را بسته به دیدگاه خود فله و یا از برند خاصی می پسندند.
در کشور ما بیشترین بخش تولید چای به چای سیاه سپس چای سبز و بعد چای سفید بر می گردد که چای سفید به دلیل ارزش بهایی بالا به دلیل سخت بودن مراحل چیدن و تولید به عنوان یک چای لوکس بیشتر جنبه صادراتی داشته.
چای دستی شمال نیز نوع دیگری از چای بوده که توسط چایکاران محلی و با زحمات فراوان و مالش از طریق دست و خشک شدن در دستگاه های قدیمی و سنتی حاصل می شود و تلخی و گسی بیشتری را دارا می باشد.


مراکز و کارخانجات چایسازی متعددی در شمال وجود دارند که این امر سبب ایجاد رقابتی تنگاتنگ در میان آن ها شده و مرکز مهم فروش و پخش چای شمرده می شوند.
چای شمال دارای تقسیم بندی بر مبنای سایز و سطح کیفی بوده که می توان به چای سرگل چای مخصوص فصل بهار، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه اشاره نمود که هر یک بر أساس درخواست و نوع مصارف بازار پسندی مخصوص به خود را دارا هستند، کما اینکه چای امروزه تنها جنبه نوشیدنی نداشته و در صنایع مختلف آرایشی و بهداشتی، رنگرزی، صنعتی، قنادی و بستنی کاربرد فراوانی یافته است.

و اما چرا خرید چای شمال ؟ ؟ ؟

با توجه به کشت چای از زمان های قدیم در شمال چایکاری بخش رایجی از شغل مردم این خطه را تشکیل می دهد و از جمله محصولات خاص و استراتژیک این منطقه محسوب می شود به طوری که آن را نمی توان در سایر نقاط ایران یافت نمود و حتی در خود شمال نیز تنها در شهر های خاصی همچون لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، چابکسر، کلاچای، صومعه سرا، فومن و شفت در گیلان و تنکابن و رامسر و چالوس در مازندران پرورش داده می شود و با توجه به آب و هوا و داشتن زمستان های زیر صفر درجه امکان رشد هیچ آفتی وجود نداشته، لیکن از هیچ سمی در باغات چای شمال استفاده نمی گردد و به عنوان یک چای طبیعی می توان روی آن حساب ویژه ای باز نمود.
در زمان چیدن چای کشاورزان از مرغوب ترین برگ چای استفاده می کنند و همین امر سبب می شود تا شاهد کیفیت بالای چای شمال باشیم.


در کارخانه های چایسازی با دقت و نظارت بالا چای ها درجه بندی و در نهایت تقسیم بندی، قیمت گذاری و آماده خرید و فروش می شوند که در این مرحله نیز از هیچ افزودنی و اسانسی استفاده نمی گردد و این موضوع سبب گشته تا مشتریان با حجم سفارش بالا جهت فروش چای شمال را حتی از سایر کشور ها شاهد باشیم زیرا آن ها نیز خصلت خالص بودن و ارگانیک بودن چای شمال را دریافته اند.
اگر مشتی از چای شمال را در یک لیوان آب سرد وارد کنید خواهید دید که ساعت ها طول خواهد کشید تا رنگ چای آزاد شود اما با مشتی از یک چای حاوی رنگ و اسانس عکس جریان بالا اتفاق خواهد افتاد.
چای شمال در فنجان می تواند شفافیت، ظاهر فیزیکی و طعم خود را بدون حالت گل آلودگی حفظ نماید و این عامل تنها با تامل زمان 10 الی 12 دقیقه پس از دم کشیدن به اثبات خواهد رسید.


ترویج مصرف چای شمال به آسانی به دست نیامد و این امر طی تداوم تبلیغات موثر، فضای مجازی و استفاده مشتریان از آن و تعریف و تمجید آن به یکدیگر در طی سال های اخیر با افزایش رو به رشدی مواجه شده که ادامه آن می تواند به پایا ماندن هرچه بیشتر این صنعت و تشویق کشاورزان و تولید کنندگان منجر شود.
فروشگاه آنلاین چای شمال در راستای هدف گسترش مصرف چای شمال بنا نهاده شده ضمن اینکه تمامی تلاش تیم چای ایرانی ارائه ناب ترین چای اصیل ایرانی با قیمت های خرید منصفانه و رقابتی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com