اخبار
صادرات چای لاهیجان

صادرات چای لاهیجان با مجوز مورد نیاز

صادرات چای لاهیجان بخش مهمی از فروش سالیانه آن را شامل می شود و تهیه مدارک با مجوز های مورد نیاز ائم از بهداشت و استاندارد یکی از ضروریات جهت خروج و ورود چای به برخی از کشور هاست. صادرات چای لاهیجان با مجوز مورد نیاز و خرید بهترین انواع چای درجه یک صادراتی را با مرکز فروش چای ایرانی دنبال نمایید.

صادرات چای لاهیجان

چای لاهیجان

در ایران بیشترین حجم از تولید چای را چای سیاه و سبز شامل می شوند که رایجترین و پرطرفدارار ترین را می توان به انواع سیاه نسبت داد که در منشاء یکی و در نحوه فرآوری از هم متفاوت می باشند. لاهیجان یکی از مهمترین شهر ها در منطقه گیلان به جهت تولید بهترین چای بوده که علاوه بر بازار داخل نقش مهمی را در صادرات داشته و موفعیت و مرکز مهمی را برای تاجران و بازرگانان رقم زده است.

وجود باغ های چای وسیع و کیفیت مرغوب چای های منطقه و تجربیات بالای کارخانه داران در این زمینه را می توان در موفقیت هرچه بیشتر بسیار مؤثر دانست. لاهیجان با توجه به قدمت و پایتخت چای ایران دارای بهترین و متبحر ترین کارشناسان بوده و طبیعی ترین چای ها را با نرخی کاملا ایده آل و کیفیت های مختلف می توان در این شهر با داشتن مرکز های مختلف فروش جستجو نمود. صادرات چای لاهیجان با مجوز های مورد نیاز هم اینک توسط مراکز خاص و محدودی در این شهر در حال انجام است که کار صادرات چای را برای متقاضیان مربوطه سهل و آسان نموده است.

صادرات چای لاهیجان

دلایل مورد اعتبار بودن چای لاهیجان

  • قدمت در زمینه کشت و تولید چای
  • تجربه بالای تولیدکنندگان
  • کیفیت بالای چای های تولید شده در این منطقه
  • نظارت شدید سندیکای چای بر چای ها
  • فشار بر روی بخش صادرات چای به لحاظ قرنطینه، بهداشت و استاندارد های مطابق با بازار جهانی

خصوصیات چای لاهیجان

  • کاملا طبیعی
  • بدون اسانس و مواد شیمیایی
  • رایحه بالاتر نسبت به چای های دیگر مناطق
  • دیر دم بودن
  • سطح کیفی بالای چای در برداشت های متعدد و متفاوت چین چای

صادرات چای لاهیجان

مرکز پخش و فروش عمده چای صادراتی

با توجه به اهمیت صادرات و تهیه و تامین دست اول انواع چای صادراتی لذا بهترین و هموارترین راه از طریق ارتباط با مراکز پخش و فروش عمده چای صادراتی لاهیجان فراهم گردیده. در این مرکز می توان تنوع بالایی از چای ها را به جهت صادرات در اختیار داشت. در این مرکز می توان با مراجعه حضوری و انتخاب چای مورد نظر در رنج قیمتی متناسب اقدام کرد و قرارداد خواسته شده را منعقد نمود. در صورتی که مشتری شما خارج از محدوده ایران است بهترین راه کار دریافت نمونه از وی بوده تا بتوان به راحتی چای مورد نظر را آماده و مهیا نمود.

لازم به ذکر است که دریافت نمونه چای در این حوزه کار صحیحی نیست چرا که چای ها مدام در حال خروج از انبار و ورود چای جایگزین آن می باشد ضمن اینکه قیمت ها دچار نوسان بوده، پس حضور شما در محل و انتخاب چای از نزدیک در پیشبرد کار شما بسیار موثر خواهد بود.

صادرات چای لاهیجان

صادرات چای لاهیجان

صادرات چای از لاهیجان به دلیل موقعیت قرار گیری دو شهر انزلی و آستارا با عنوان منطقه آزاد در استان گیلان راه های آسان و کم هزینه ای را ایجاد و فراهم نموده است در ضمن هم مرز بودن ایران از نقاط مختلف کشور با کشور های دیگر همسایه نقطه خوبی را برای جابه جایی چای ایجاد نموده که همواره این موضوع مورد توجه چه تجار ایرانی و چه تجار خارجی قرار دارد. استراتژیک بودن این محصول و تجارت آن شرایط بسیار ایده آلی را ایجاد نموده تا از طریق آن بتوان ارزآوری خوب و سود خوبی را تجربه کرد. قطها با حمایت بیشتر از چایکاران و افزایش سطح زیر کشت چای می توان موجبات افزایش تولید و صادرات بیشتر چای لاهیجان را بیش از بیش رقم زد.

بسته بندی انواع چای صادراتی

این مورد با توجه به کشور و بازار هدف می تواند متفاوت و متغیر باشد. برخی از کشور ها خواستار چای بسته بندی شده در اوزان مختلف با نام و برند خاصی هستند که این شیوه دربرگیرنده هزینه های جانبی بسیاری خواهد بود. بسیاری از کشور ها نیز درخواست خرید چای فله را دارند که این راه یکی از شیوه های کم هزینه به دلیل حجم بالا و کاهش قیمت، حذف هزینه بسته بندی را به دنبال دارد. در این روش چای ها در کیسه های ساده یا لمینیتی 10، 20 و 25 کیلویی قرار گفته و با لیبیل خاص و درج تاریخ بسته بندی و آماده بارگیری می گردند. صادرات چای لاهیجان یا به طور کل چای ایرانی را در عرصه بسته بندی می توان نیازمند تلاش بیشتری دید.

صادرات چای لاهیجان

بازار های هدف چای ایران کدام چای ها را بیشتر می پسندند؟

با توجه به قضیه قیمت و کیفییت و نوع سلایق و آداب و فرهنگ هر کشور این قضیه متفاوت خواهد بود. به طور مثال کشور عراق چای های جوشیده، پررنگ و تلخ و گس را می پسندندد که شکسته 1 و 2 حجم خرید بالایی را توسط این کشور دارا می باشد. و چای ارسالی به این کشور باید رنج مناسب و کیفیت قابل قبولی را داشته باشد و کشوری مانند روسیه چای ممتاز و چای قلم بدون چوب ایران را مورد تایید قرار می دهند.

شیوه های ارسال و صادرات چای لاهیجان

  • زمینی از طریق کانتیر
  • هوایی
  • دریایی

صادرات چای لاهیجان

صادرات چای لاهیجان با مجوز مورد نیاز

صادرات چای در 90% موارد به صورت فله و در کیسه های 20 الی 25 کیلویی انجام شده و یا بر مبنای سفارش در کارتن و یا هر مدل مورد درخواست صورت می پذیرد. کشور های عراق، روسیه، أفغانستان، ترکیه، آلمان، ایتالیا و… را می توان از جمله طرفداران چای ایرانی دانست که برخی از آن ها برای ورود چای به منطقه قوانینی را از جمله داشتن مجوز بهداشت و استاندارد وضع نموده اند و این در حالی است که شاید در شهر های با امکان کشت چای کمتر بتوان جایی را داشت که همواره تمامی امور مربوطه را انجام نمایند. تامین چای و مجوز های مورد نیاز کشور هدف شما از جمله مواردیست که می توانید به مجموعه مقابل سپرده تا بتوانید نتیجه مطلوب و دلخواه خود را کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com
چای ایرانی