صادرات چای فله ای شمال ایران

صادرات چای فله ای شمال ایران و اهمیت به مرغوب بودن چای ارسالی می تواند در تداوم همکاری بسیار حائز اهمیت باشد، تأمین دائم و قیمت های مناسب در این زمینه کمک شایانی را در حفظ بازار و جذب مشتریان بیشتر خواهد داشت.

کشور ایران از جمله نقاطی در دنیاست که امکان کشت و تولید چای را داشته، اما با توجه به محدود بودن مناطق مستعد باغات چای محدود به وجود در شمال و دو استان گیلان و مازندران می شود و از آنجا که سهم تولید چای خشک این دو استان کفاف کل سال را نمی دهد لذا یکی از مصرف کنندگان بزرگ نیز محسوب می شویم.
با توجه به عوامل یاد شده اما سالیانه حجمی از چای شمال ایران به صادرات تعلق داشته که 90% موارد را می توان فله ای و مابقی را درخواست به صورت بسته بندی دانست.
صادرات چای به صورت فله ای کاهش بالای هزینه های جانبی را برای هر دو طرف دربر خواهد داشت و به همین دلیل این شیوه از حمل و جابه جایی چای عمومیت بیشتری را در بین تجار و بازرگانان دارد.
چای های مورد تقاضا به انواع ارزان و گران، بی کیفیت و با کیفیت بر حسب درخواست تقسیم بندی می شوند و بیشترین سهم صادرات چای ایران مربوط به چای سیاه و در مواردی محدود چای سبز بوده که شامل : چای ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه در درجه های مختلف بوده که امکان سورت شدن هر یک نیز در حال حاضر امکان پذیر می باشد.
یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت این امر دسترسی مستقیم و اطمینان از یکدست بودن بار بوده فلذا این شرایط در حال حاضر فراهم شده و تنها با سفارش حجم مورد تقاضا می توانید کلیه بار خود را با تمامی مدارک مورد درخواست در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ سردرگمی جهت تکمیل آن از ما از شمال ایران دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com