صادرات چای ایرانی

صادرات چای ایرانی انواع فله با قیمت ارزان

صادرات چای ایرانی به کشور های بسیاری ائم از ترکیه، عراق، تاجیکستان، ازبکستان، عمان، روسیه و… در حال انجام می باشد. چنانچه به دنبال صادرات چای ایرانی هستید مرکز چای ارگانیک ایرانی بهترین انواع چای فله شمال را با قیمت ارزان و کیفیت عالی آماده فروش نموده است. سودآوری خوب را با مجموعه و مرجع پیش رو تجربه نمایید.

صادرات چای ایرانی

آیا بزرگ ترین تولید کنندگان چای را می شناسید؟ قصد صادرات چای ایرانی را دارید؟ نیاز به تهیه و تامین انواع چای جهت صادرات دارید؟
چای یک محصول درآمدزا، پرتقاضا و نوشیدنی سالم بدون گاز محسوب می شود که در تمام دنیا نام و واژه ای آشنا است که به نوعی با تفاوت در ماهیت و نوع با آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف مورد مصرف قرار دارد. بنابر این می توان از این حوزه، حوزه ای درآمدزا و همیشه پویا نام برد. بازار چای یکی از بازار های فعال در زمینه خرید و فروش است که در آن تنوعی از چای های فله و برند های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

در ایران نیز با توجه به مصرف بالای چای و امکان پرورش چای می توان هم آن را وارد کننده بزرگ و هم صادر کننده چای دانست که فعالین بسیاری را در این امر به فعالیت مشغول نموده است. باغات چای در شمال ایران به شکل بکر و بدون مواد شیمیایی با بهترین و مرغوب ترین برگ ها پرورش یافته و تولید چای به شکلی سنتی و در خلوص بالا در حال انجام است و سلامت تایید شده آن توانسته محبوبیت خوبی را برای این چای به ارمغان آورد.

صادرات چای ایرانی

صادرات چای

صادرات چای یکی از حوزه فعالیت های مهم برای کشور های تولید کننده چای با توجه به محدودیت تولیدش در دنیا به شمار می آید. زیرا این گیاه بسیار حساس بوده و برای رشد نیاز به اقلیم و شرایط خاصی دارد. از بزرگ ترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان چای می توان به چین، هند، کنیا و سریلانکا اشاره کرد که مهم ترین بخش تجارت چای را به خود اختصاص داده اند. در میان چای های صادر شده چای سیاه با توجه به طعم و رنگ خوشایندش بسیار مورد توجه قرار داشته و بالارین رقم را به خود تخصیص داده است.

در این میان کشور ما نیز در زمره تولید کنندگان با توجه به داشتن شرایط کشت و تولید قرار دارد. صادرات چای ایرانی انواع فله با قیمت ارزان در هر سال از سمت بازرگانان ایرانی و تجار خارجی رقم می خورد. کیفیت چای ایرانی بسیار مورد تایید قرار داشته، به طوری که در گران ترین مکان های دنیا در حال سرو و فروش می باشد.

انواع چای صادراتی ایرانی

چای سیاه، چای سبز با عناوین و درجه های :

  • چای ممتاز
  • چای شکسته درجه 1
  • چای شکسته درجه 2
  • چای شکسته درجه 3
  • چای قلم ساده
  • قلم سورت شده( بدون چوب) سوزنی
  • قلم درشت سورت شده
  • چای باروتی گرانولی
  • چای باروتی ریز
  • چای خاکه

انواع چای صادراتی ایرانی

چرا در صادرات چای ایرانی چای فله بیش از دیگر چای ها مورد توجه قرار دارد؟

از آنجا که برای صادر کنندکان چای و اعتبار آن ها در کشور مقصد کیفیت و قیمت بسیار مورد توجه قرار دارد، لذا خریدارن به دنبال یک چای خوب اما با قیمت ارزان هستند تا حاشیه سودی را برای خود نیز درنظر داشته باشند. انواع چای های فله قیمت کمتر و کیفیت خوبی را دارا هستند که با توجه به حجم بالای خرید چای در بخش صادرات قیمت ها بسیار متفاوت از بازار چای داخله عرضه شده و دارای تاییدیه های مورد نظر و مورد درخواست برای کشور درخواست کننده می باشند. در بخش دیگر می توان ب قابل رویت بودن و لمس نموده چای فله اشاره کرد که یک مزیت بسیار خوب در بخش صادرات خوانده می شود زیرا نتیجه مطلوب تری را برای متقاضیان به دنبال دارد.

بهترین و پرتقاضا ترین چای جهت صادرات چای ایرانی

کشور های بسیاری خواستار چای ایران بوده و از مشتریان دیرینه در این زمینه می باشند. چای های مورد تقاضا از هر کشور بسیار متفاوت از دیگری می باشند به طوری که کشور عراق با توجه به مصرف چای به صورت جوشیده، نوع شکسته را بسیار قبول دارند و چای شکسته 1 و 2 از تقاضای بالایی توسط تاجرین این منطقه قرار دارند. کشور ترکیه چای قلم و کشور افغانستان از خریداران شکسته 2 و 3 چای ایرانی می باشند، اما به طور کل چای شکسته ایرانی بالاترین میزان درخواست و پس از آن چای قلم در رده بعدی قرار دارد.

صادرات چای ایرانی

بهترین زمان چهت صادرات چای ایرانی

شاید در این بخش نتوان الزاما آمار دقیقی را ارائه داد زیرا با توجه به موقعیت های مختلف ائم از شرایط هر سال، نوسانات پیش آمده در طول هر چین قیمت متفاوت و حجم درخواست میزان متفاوتی را دارا است. بسیاری از خریداران معتقدند که با عبور از چین بهاره و تابستانه قیمت چای کاهش و بهترین زمان خرید می باشد و بسیاری دیگر کیفیت چای های بهار را خوب و آن زمان را موقعیت خوبی به لحاظ کیفی و قیمتی چای می دانند هر چند با داشتن سود کمتر.

مشکلات صادرات چای ایرانی

با توجه به پرورش و تولید چای در شمال ایران این موقعیت فراهم آماده تا صادرات چای ایرانی را در این بخش شاهد باشیم کما اینکه ارزآوری خوبی را نیز با توجه به شناخت بیشتر برای کشور به همراه خواهد داشت. در مسیر صادرات چای ایرانی مشکلات متعددی همچون پراکندگی کارخانه ها و باغات چای، تعرفه های گمرکی و قاچاق چای اشاره نمود که بر راندمان آن بسیار تاثیرگذار می باشند، همچنین عدم حمایت در بخش بازار داخلی چای سبب ایجاد از دست دادن انگیزه چایکاران و رها سازی باغات چای شده که اگر همچنان این روند ادامه یابد می تواند ضرر های بسیاری را به صنعت چای ملی وارد نماید.

صادرات چای

دلایل محبوبیت چای ایرانی فله جهت صادرات

  • خلوص بالا
  • صد در صد طبیعی بودن و بدون افزودنی
  • نرخ پایین تر
  • حذف هزینه های جانبی در این مدل از چای
  • قابل رویت بودن چای

بازار هدف چای ایرانی

با توجه به طبیعی بودن چای ایرانی و اثبات این امر برای بسیاری از کشور ها موقعیت خوبی برای آن فراهم شده که می توان به همسایه های مرزی و حاشیه خلیج فارس همچون عراق، عمان، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، روسیه و سایر کشور های اروپایی اشاره نمود.

بازار چای ایرانی

بازار چای ایرانی

شرایط صادرات چای فله ایران

در بخش صادرات 70% چای ایران به صورت فله و 30% به صورت بسته بندی صادر می شوند و این امر می تواند در حال حاضر گزینه سودآوری در بازار محسوب شود ضمن اینکه با قیمت ارزان تر خریداری می شوند و برای ادامه روند لازم است تا چای قرنطینه و مجوز های بهداشت و استاندارد را جهت خروج دریافت نماید و سپس در کیسه های 10، 20، 25 کیلویی با برچسب و لیبل شرکت قرار داده شده و آماده بارگیری می شوند. صادرات چای ایرانی دروازه های جدیدی را در جهت پیشرفت و حمایت از این صنعت باز می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش،تامین و خرید چای در هر زمان می توانید با ما همراه شوید.

شرایط صادرات چای ایرانی

تامین انواع چای فله صادراتی

از آن جا که چای در نقاط خاصی از شمال ایران پرورش و تولید می شود لذا مراکز و کارخانه های متعدد چایسازی در نقاط مختلفش مشغول به فعالیت می باشند. این امر سبب شده تا تمرکز و تخصص فرآوری چای را بتوان به شمال نسبت داد و تامین دست اول و حجم بالای چای در این خطه با نرخ های رقابتی طی سال ها در حال انجام است و شرکت های بسیاری جهت تکمیل امور صادراته مربوط به این بخش در حال فعالیت می باشند. تامین انواع چای شمال در حجم مورد درخواست از این خطه و مراکز فروش آن شرایط خوب و ایده آلی را توانسته اند برای خریداران و فعالین این بخش فراهم آورند.

قیمت فروش انواع چای صادراتی

قیمت در خرید هر محصولی یکی از مهم ترین بخش ها را شامل می شود که عوامل مهمی در آن دخیل می باشند. در صادرات چای این فاکتور اهمیت بسیاری دارد زیرا حجم نهایی بسیار بالاتر از خرید های داخلی می باشد. انواع چای های صادراتی نیز بر حسب اینکه چه درجه ای را شامل می شوند دارای رنج متفاوتی هستند و در هر چین این نرخ با نوسانات و تفاوتی بر مبنای تغییر کیفیت دارا می باشند برای داشتن قیمت فروش انواع چای فله صادراتی بدون واسطه و کاملا خالص و باکیفیت مرکز و مجموعه تخصصی در این زمینه از نواحی شمال (چایخیز) می توانند گزینه خوب و معتبری محسوب شوند. از این طریق می توان به بهترین نتیجه مطلوب و مورد نظر رسید.

صادرات چای ایرانی

مرکز صادرات چای ایرانی انواع فله با قیمت ارزان

مرکز چای ارگانیک ایرانی در این زمینه آماده هرگونه همکاری با متقاضیان محترم بوده و با تمرکز و استقرار در خطه شمال توانسته طی سال ها فعالیت همجنان بهترین انواع چای صادراتی فله و بسته بندی را ارائه و رضایتمندی مشتریان این بخش را به دنبال داشته باشد. از جمله اهداف مرکز صادرات چای ایرانی می توان به :

  • ارائه کیفیت بالا
  • قیمت های ارزان و مناسب
  • افزایش حجم صادرات چای ایران
  • حمایت از تولید کننده
  • حمایت از چایکار
  • ماندگاری صنعت چای ایرانی
  • معرفی هرچه بیشتر چای ایران از طریق فضای مجازی به سایر نقاط دنیا اشاره کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com