صادرات انواع چای فله شمال ایران

صادرات انواع چای فله شمال ایران بخش عمده و قابل توجهی را در سال شامل می شود و به خصوص چای سیاه با قیمت بالا در سایر کشور ها به فروش می رسد.

بازار چای در کل دنیا از حجم تراکنش بالایی برخوردار است و انواع چای در تنوعی از فله، بسته بندی، تی بگ در مدل ها و طعم و رایحه های مختلف با شیوه ها و آداب و رسوم خاص و مختص هر فرهنگ و ملل مورد استفاده قرار می گیرد.
صادرات چای نیز همانند سایر محصولات مختلف موجود در بازار بخش مهمی را برای بزرگان تولیدکننده آن به همراه دارد به طوری که رقابت بر سرآن و به دست گیری بازار توسط آن ها را می توان به وضوح مشاهده نمود.
اصلی ترین صادرکنندگان انواع چای عبارتند از: هند، کنیا، سریلانکا، چین، ژاپن، ترکیه، ایران، آرژانتین، اندونزی و ویتنام.
بیشترین میزان صادرات چای به دلیل انجام امور بسته بندی و فرآوری در کشور هدف به صورت فله انجام می پذیرد مگر اینکه به درخواست متقاضیان این کار ها انجام پذیرند.
ایران نیز با داشتن شرایط خاص جهت کشت و تولید چای در شمال صادرات آن را نیز در زمره کاری خود داشته و با توجه به کیفیت چای ها و طبیعی رشد یافتن آن ها طرفداران بسیاری را در سایر نقاط دنیا دارا می باشد.
مصرف چای فله در کشور ما عمومیت بالاتری داشته و بیشتر با شیوه سنتی ارائه می گردد و آمار صادرات نیز بیشتر حاکی از خروج چای به صورت فله از کشور دارد.
مراکز معتبر تولید چای متعددی در شمال کشورمان وجود دارند که می توانند مکان مناسبی جهت خرید چای فله و صادرات محسوب شوند و می توان این نقاط را قطب مهم به لحاظ تجارت چای دانست.
شهر های لاهیجان، لنگرود، املش، چابکسر، رودسر، فومن، شفت از مهم ترین مراکز مهم تولید چای ایرانی هستند و بیشترین وسعت کشت و تولید با 90% مربوط به همین استان یعنی گیلان بوده و 10% مابقی در استان مازندران در شهر های رامسر، چالوس و تنکابن است.
پس چنانچه قصد تامین و صادرات چای فله شمال ایران را در هر تناژی و در هر زمان از طول سال را دارا می باشید می توانید مرغوب ترین نوع آن را به نرخ های کاملا رقابتی و با انجام تمام امور صادراتی از مجموعه پیش رو درخواست و دریافت نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com