چای قلمی

خرید چای قلمی لاهیجان

چای قلمی (قلم) چیست؟ آیا خرید چای قلمی لاهیجان را در فروشگاه چای ارگانیک ایرانی تجربه نموده اید؟ برای سفارش بهترین انواع چای ایرانی و مرغوب ترین چای زرین بهاره گیلان از شمال با قیمت فروش ارزان تر چگونه و در چه زمانی اقدام کنم؟

آیا می دانید که برگ های برداشت شده از اینکه چندمین برگ جدا شده از ساقه چای هستند در تعیین کیفیت نهایی چای بسیار تاثیرگذار هستند؟ حتما درزمان خرید نوع چای سیاه با توجه به داشن رایحه و رنگ دلپذیر در رده اول انتخابتان قرار دارد اما کدام نوع چای را برای خرید ترجیح می دهید چای با ظاهر ریز یا چای درشت؟ آیا با چای قلمی آشنایی دارید؟

چای قلمی

چای قلمی یا چای قلم چیست؟

این چای از برگ ها به همراه ساقه چای تولید می گردد و به دلیل انتخاب برگ های سوم و همراه بودن با ساقه دارای ظاهر تقریبا درشت تری نسبت به سایر ارقام چای ها می باشد. این چای یکی از چای های محبوب در بین مردم گیلان نام دارد و بدان لقب چای قهوه خانه ای نیز می دهند. وجود ساقه چای سبب رایحه بخشیدن بالا در این نمونه گردیده و از آنجا که ظاهر درشت تری دارد لذا برای دم کشیدن نیاز است تا مقدار بیشتری را در قوری ریخته و جهت دم کشیدن آن 15 الی 20 دقیقه تامل کنید.

چای قلمی

مشخصات چای قلمی

  • گسی متوسط
  • درشت ترین چای ایرانی
  • پیچش دارترین چای
  • مناسب جهت نوشیدن در وعدع های مختلف روزانه
  • میزان مناسب جهت دم کردن 7 گرم برای هر نفر
  • زمان تقریبی دم کشیدن بین 15 تا 20 دقیقه
  • به علت سایز بزرگ تر دانه های چای سیاه قلم، طعم ملایم تر و رنگ شفاف و قرمز تری را می توان در آن شاهد بود.
  • این چای مانند سایر انواع چای خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد.
  • همانند سایر نمونه های چای ایرانی به دلیل طبیعی بودن دیردم خوانده می شود.

تنوع چای قلمی

  1. چای قلم ساده (با چوب)
  2. چای قلم درشت
  3. چای قلم ریز
  4. چای قلم لیزری

چای قلمی

بهترین نوع چای قلمی چه نام دارد؟

در نمونه های متنوع چای های های ایرانی موجود در بازار تمامی رده های چای شمال ایران از نوع برداشت بهاره دارای بالاترین رده کیفیتی بوده و از این رو همیشه با تقاضای بالای خرید آن ها در بازار مواجه هستیم. چای قلمی بهاره لاهیجان به خوش عطری و خوش طعمی و خوش رنگی مشهور بوده و هم اینک نوع چای قلم لیزری که حذف ساقه های چای در آن به حداقل میزان رسیده با توجه به بازار رقابتی چای قلم خارجی در برخی نقاط توانسته با حجم تقاضای بالا و خوبی مواجه شود.

بهترین زمان جهت خرید انواع چای ایرانی و مرغوب ترین چای زرین بهاره گیلان از شمال با قیمت فروش ارزان تر چگونه و در چه زمانی است؟

آغاز برداشت برگ سبز چای در بهار و در فصل اردیبهشت می باشد لذا این زمان یک موقعیت عالی برای دریافت و خرید بهترین چای تازه تولید سال بوده و هر چه از سمت بهار به سمت سایر برداشت ها (تابستانه و پاییزه) پیش می رویم از رنج قیمت چای ها کاسته می شود لذا اگر به دنبال چای ارزان قیمت تر هستید پاییز بهترین زمان و اگر به دنبال بالاترین سطح کیفیت و چای درجه یک و مرغوب هستید نیمه دوم اردیبهشت مناسب ترین زمان برشمرده می شود.

چای قلمی لاهیجان

خرید چای قلمی لاهیجان

داشتن شرایط اقلیمی عالی منطقه لاهیجان سبب شده تا چای های خوش رایحه و خوش رنگ و مرغوبی را در این خطه شاهد باشیم. خرید چای قلمی لاهیجان و بهترین چای سرگل و ممتاز و چای شکسته صادراتی و مرغوب ترین چای سنتی درجه یک فله و بسته بندی از موارد مدنظر خریداران علی الخصوص خریداران عمده و تجار بوده و از همین رو عرضه و پخش مستقیم چای می تواند عرضه و تقاضای بالاتر و در نتیجه فروش و ثبت سفارشات بیشتری را برای این چای اصیل ایرانی به همراه داشته باشد.

قیمت چای قلمی لاهیجان در بازار چند است؟

تمامی انواع چای های موجود در بازار در طول سال تغییرات قیمتی را تجربه می نمایند و تغییرات فصلی برداشت، واسطه ها، میزان واردات محصول مورد نظر، حجم تقاضاها و… از دست عوامل مهم در تعیین فاکتور قیمت چای می باشند. در سال 99 قیمت چای قلمی لاهیجان در مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی : چای قلم با چوب عمده 40000 و جزیی 60000 و چای قلم لیزری (بدون چوب) عمده 50000 و جزیی هر کیلو 70000 تومان به شکل مستقیم عرضه گردیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com