خرید چای شمال

خرید چای شمال ایرانی اعلا اینترنتی

خرید چای شمال بهترین چای اعلای ایرانی از طریق فروش اینترنتی در فروشگاه چای ارگانیک ایران به صورت عمده و جزیی قابل عرضه می باشد. چای بهاره خالص ترین و مرغوب ترین انواع چای شمال است که خرید و تقاضای بالایی را دارا است. قیمت ارزان تر چای نسبت به بازار به دلیل ارسال مستقیم سفارشات در این مجوعه انجام می گردد.

گیاه چای را می توان از جمله گیاهان مهم با ارزش اقتصادی بالا دانست، چرا که تبدیل شدن برگ های آن به چای خشک یکی از محبوبترین نوشیدنی های دنیا پس از آب را تشکیل می دهد و حجم مصرفی آن در دنیا عدد و رقم بالایی را به دلیل مصرف روزمره شامل می شود. امروزه چای علاوه بر اینکه نوشیدنی باشد کاربرد های فراوانی را در دیگر صنایع از جمله : آرایشی، دارویی، رنگرزی و غذایی (بستنی و شیرینی) یافته است. کشور ما ایران از جمله کشور های تولید کننده و هم مصرف کننده چای محسوب می گردد چرا که تولید چای در شمال کفاف مصرف سالانه را به دلیل حجم خرید و استفاده بالا از آن نداشته و لاجرم با واردات بسیار چای از دیگر کشور ها مواجه می باشیم.

چای شمال

انواع چای شمال جهت خرید

  • چای سیاه شمال
  • چای سبز شمال
  • چای سفید شمال

اسامی رایج و مرسوم چای سیاه و سبز پس از درجه بندی بر اساس کیفیت نیز عبارتند از :

  • سرگل
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه

خرید انواع چای ایرانی

وضعیت بازار خرید چای شمال ایرانی

واردات بی رویه و بدون هدف به منظور تنها اشباع بازار چای ایرانی و سودآوری بالاتر و عدم مدیریت صحیح در امر بسته بندی شکیل چای ایرانی آن در برهه های بسیاری خرید چای شمال را با بحران مواجه نموده است. امروزه با توجه به اهمیت محصولات مصرفی توسط خانواده ها و علم به اینکه چای های خارجی ماه ها از زمان ورودشان پشت درب های گمرک جهت ترخیص می گذرد و عدم اطلاع از محتویات بسته ها و آغشته بودن آن ها به عطر و اسانس و رنگ های شیمیایی و پی بردن به سلامت و طبیعی بودن چای ایرانی و اثبات این قضیه روند خرید چای شمال را در بین خریداران در سراسر کشور افزایش داده است و در بازار های دیگر کشور ها نیز چای ایرانی با توجه به فعالیت های بسیار به خوبی توانسته جایگاهی را برای خود کسب نماید.

خرید چای شمال ایرانی

چگونه چای اعلای ایرانی را در زمان خرید بشناسم؟

  1. برای این آزمون البته در منزل ساده ترین راه ریختن مشتی از چای درون یک فنجان آب سرد است. اگر چای سریعا رنگ باز نماید تقلبی و در غیر اینصورت چای طبیعی می باشد.
  2. جهت خرید مشتی از چای را با دست برداشته و با دمیدن هوا در آن عطرش را استشمام کنید باید کاملا طبیعی و به دور از بویی شبیه ادکلن باشد.
  3. چای را با دست لمس کنید باید زبر و برنده باشد.
  4. رنگ ظاهر چای نیز می تواند نماینگر چای باشد و چای نباید رنگ یکدست مشکی داشته باشد.
  5. وجود ساقه در چای نیز نمونه بارزی بر طبیعی بودن چای است.
  6. وزن چای را در دست احساس کنید هچه چای سنگین تر باشد چای اعلاتر خواهد بود.
  7. چای های بهاره کیفیت بالاتری را دارا هستند و این چای را می توانید از وجود زر و دانه های طلایی موجود در آن متوجه شوید.

خرید چای اعلای ایرانی

چرا خرید چای شمال؟

با توجه به خدشه دار نمودن اذهان عمومی نسبت به چای شمال و خاصیت دیر دمی آن این ذهنیت در بین خریداران ایجاد شده که چای دیردم اصلا چای خوبی محسوب نمی شود، اما آیا می دانستید که این یک مزیت برای چای به حساب می آید؟ چرا که چای خاصیت چای طبیعی و سالم این است که باید زمانی را جهت دم کشیدن سپری کند تا مواد و خواص مفید خود را آزاد نماید و هم اکنون در تمام دنیا خریداران به دنبال اینگونه چای خالص هستند. چای شمال به هیچ وجه در مراحل کاشت، داشت، برداشت و تولیدش از مواد و سموم شیمیایی و اسانس ها استفاده نمی گردد و سلامت آن بارها به تایید رسیده است لذا از بهترین انتخابات برای هر فرد جهت خرید با عطر، طعم و رنگ بی نظیر محسوب می شود.

خرید چای شمال اعلا

زمان مناسب خرید چای شمال و اعلا ترین چای ایرانی

چای در شمال در سه چین بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود لذا مناسب ترین زمان جهت خرید چای می باشند، چای بهاره به دلیل سطح کیفیت بالا قیمت بالاتر و رایحه بیشتری را دارا می باشند و هرچه به سمت پاییز پیش می رویم از قیمت چای کاسته و چای حاصله رنگ بیشتری را دا می باشد. چای سفید از اعلاترین و لوکس ترین چای ایرانی شمرده می شود که به دلیل قیمت بالا و حجم کم در حال حاضر تنها صادر می گردد. در بخش بازار داخلی چای ممتاز و چای سرگل بیشترین حجم خرید چای شمال را به خود اختصاص داده اند.

خرید چای شمال ایرانی اعلا

نحوه و نوع خرید چای شمال

  • چای فله
  • چای بسته بندی
  • خرید عمده چای
  • خرید جزیی چای

خرید چای شمال ایرانی اینترنتی

شیوه های رایج خرید چای شمال

  • خرید حضوری چای
  • خرید اینترنتی چای

شیوه خرید چای شمال

خرید اینترنتی چای شمال

در دنیای امروز با توجه به مشغله ها و فاصله های زیاد و در نتیجه هزینه بر بودن، شیوه خرید چای شمال نیز همانند دیگر عرصه ها از حالت سنتی و گشت و گذار در بازار ها خارج و به سمت خرید های اینترنتی می رود. در این شیوه با تنها یک سرچ کلی در گوگل و آشنایی با مراکز فروش چای شمال در این خطه می توان با دست باز و حق انتخاب بالا مجموعه ای از انواع چای فله و بسته بندی را بدون اتلاف وقت سریعا سفارش و خریداری نمود، ضمن اینکه ارسال های سریع و همکاری بسیاری از مجموعه ها در این امر توانسته سرعت را بالا بخشیده رضایتمندی خریداران را بیش از پیش به همراه داشته باشد.

خرید اینترنتی چای شمال

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com