خرید چای شمال اصل فله و عمده

خرید چای شمال در طی سال های اخیر روند رو به رشدی را در زمینه فروش داخلی و صادرات داشته است. خرید عمده چای در ایران به صورت فله می تواند ضمن عرضه با قیمت ارزان تر سودآوری خوبی را به ارمغان آورد. سایت چای ارگانیک ایرانی با ارائه انواع چای اصل و خالص از نقاط چایخیز در تمامی مراحل همراهتان خواهد بود.

شیوه تولید چای شمال

چای شمال امروزه در کنار ابرقدرت های این صنعت با جنبش و تکاپوی بیشتر فعالیت می نماید. شیوه تولید چای شمال به صورت ارتدکس یا رسمی با دستگاه هایی خاص بوده و چای ها به صورت اصل و سنتی و صددرصد خالص روانه بازار خرید چای می گردند و چای سیاه بیشترین حجم تقاضای تولید را دارا می باشد و شیوه تولید چای سیاه و سبز با توجه به اینکه از برگ سبز چای تهیه می گردند از یکدیگر مجزا می باشد. خرید چای شمال بیشترین حالت تقاضا را در مورد انواع چای فله با علم قابل رویت بودن و نرخ پایین تر و عمده دارا است و در کیسه های 10، 20 الی 25 کیلویی و در حجم کم به صورت یک کیلویی و سلفونی قرار می گیرند.

تولید چای شمال

 

تشخیص چای اصل جهت خرید

  • عطر خوشایند و طبیعی
  • دارا بودن ساقه و زر
  • رنگی متمایل به قهوه ای
  • عدم رنگدهی سریع
  • زبر و تیز ( نه لطیف و یکدست)

 

چای اصل شمال

خرید چای شمال به صورت اینترنتی

حجم درخواست بالای چای شمال به دلیل عدم دسترسی تمامی شهر های ایران به این چای سبب شد تا خرید اینترنتی با توجه به مزایایی همچون قابلیت سریع دسترسی، اطمینان از اصل بودن چای، ارسال مستقیم و کاهش قیمت چای فراهم شده که جهت خرید در حجم عمده و جزیی هم اینک می توانید از طریق راهنمایی های کارشناسان  واحد فروش اقدام نمایید.

خرید چای شمال عمده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com