خرید چای سیاه و سبز رفاه لاهیجان

خرید چای سیاه و سبز رفاه لاهیجان با کیفیت اعلاء و مرغوب و کاملا طبیعی در بازار نقاط مختلف کشور آغاز شد. چنانچه به دنبال تنوع در محصولات چای خود هستید این برند را با بیشترین حجم تولید از یاد نبرید.

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده که چای سبز را مصرف کنم یا چای سیاه، کدام بهتر است؟
در درجه اول باید این پاسخ را بدانید که این دو چای از گیاه چای و برگ سبز آن طی عملیات خاص در کارخانه ایجاد می شوند و به لحاظ رنگ ظاهر و رنگ نوشیدنی از هم متفاوت هستند البته در برخی از خواص ها هم از هم متمایز می شوند.
عملیات اکسید در کارخانه سبب ایجاد رنگ سیاه چای و عطر متفاوت آن می شود و اغلب مشتری ها این چای را دارای محبوبیت خاصی می دانند و جهت رفع خستگی و کسب آرامش و انرژی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
چای سبز نیز بیشتر از جنبه دارویی و درمانی در کشور ما طرفداران خاص خود را دارا بوده و در طی سالیان اخیر خرید آن رو به افزایش نهاده است.
بسیاری از افراد به خصوص بانوان حفظ تناسب اندام و پیشگیری از چروک و افتادگی پوست برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است لذا با دانستن فواید چای سبز خرید و مصرف آن از مشتریان پروپاقرص آن می باشند.
در کشور ما تولید چای سبز برای اولین بار در شهر لاهیجان و توسط کارخانه چای رفاه انجام پذیرفت و هم اکنون یکی از موفق ترین تولید کنندگان با بیشترین حجم مساحت تولید در منطقه گیلان بوده و سال هاست که در زمینه چای موفق به کسب مدارک مختلف و حفظ حقوق مشتریان نموده است.
گستردگی کارایی چای رفاه علاوه بر ایجاد محصولات متنوع سبب کسب درآمد و ایجاد اشتغال بیشتر در این زمینه و کمک به حفظ این صنعت دیرینه در کشورمان نموده است.
چای رفاه لاهیجان هم به صورت چای فله و هم بسته بندی و تی بگ سیاه و سبز در اختیار مشتریان قرار داشته و می توانید با توجه به بازار منطقه خود و نوع درخواست هر یک از آن ها را خرید نمایید و از مزایای در نظر گرفته شده آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com