خرید چای سیاه قلم شمال بدون چوب

خرید چای سیاه قلم شمال در انواع با چوب، بدون چوب، درشت و ریز به صورت مستقیم و سریع ترین زمان امکان پذیر شد و قیمت عمده و در حجم بالا کاهش نرخ نهایی آن را بهمراه خواهد داشت.

برگ های سبز چای در شمال کشور ما پس از چیده شدن و تولید در کارخانه بسته به نوع فرآوری به انواع سیاه و سبز و درجه های سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه تقسیم بندی می شوند و قیمت خرید و فروش هریک بر مینای کیفیت و ظاهر از هم متفاوت بوده و بسته به نوع کاربرد هر یک بازار و مشتریان خاص خود را دارا می باشند.
چای قلم سیاه یکی از چای های محبوب در شمال بوده که بیشتر مردم این مناطق آن را با ساقه می پسندد زیرا این ساقه های همراه چای سبب اضافه شدن عطر و رایحه خوش چای شده و علی الخصوص می توان به وفور این چای را در چایخانه های این نواحی مشاهده نمود.
چای قلم درشت تر از سایر انواع چای ها بوده و به همین دلیل به این نام خوانده می شود و پس از دمکشی یکی از چای های خوش رنگ ایرانی می باشد.
چند سالیست که با توجه به اهمیت مصرف این چای با دستگاه های سورتینگ اقدام به جداسازی چوب های این چای نموده اند و همین امر بر بازار پسندی این چای در بین مردم افزوده و ظاهر شکیل و یکدست آن باعث توجه بسیار به آن و بالارفتن حجم خرید این چای گردیده است.
چای قلم هرچه درشت تر و برگی تر باشد از قدرت رنگدهی کاسته و مدت زمان دمکشی آن افزوده می شود اما همیشه توصیه می گردد که در زمان خرید چای های درشتر را انتخاب نمایید زیرا چای های ریز و پودری خاصیت قابضی داشته و از خواص پایینتری برخوردار می باشند.
امروزه کشور های حاشیه خلیج فارس نیز از جمله متقاضیان چای سیاه بدون چوب هستند و بازار تقاضای آن روز به روز در حال افزایش می باشد.
خرید عمده مرغوب ترین و بهترین ارقام چای سیاه شمال را با مجموعه ما تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com