خرید چای سیاه سرگل ایرانی

خرید چای سیاه سرگل ایرانی چای خوش عطر و طعم و کاملا طبیعی شمال به صورت عمده و جزیی از طریق بازار فروش اینترنتی چای مقابل امکان پذیر گردیده است.

آیا می دانستید که یک چای خوب چه مزایایی دارد؟
اگر چای به صورت تازه تولید و مصرف شود با توجه به خواصی که به همراه دارد می تواند سبب رفع خستگی و خواب آلودگی، مسکن، برطرف کردن التهاب شود.
چای سیاه سرگل ایرانی از جمله چای های مرغوبی محسوب می شود که با توجه به برداشتش در فصل بهار اوج رایحه و رنگ را به همراه داشته و از چای هایی با طعم تلخی و گسی خاصی است که به مزاج اکثر افراد سازگار و خوشایند است، زیرا دریافته اند که چای سرگل به دلیل استفاده از برگ های شاداب و جوان گیاه فواید بسیاری دارد.
درست است که چای سیاه بالاترین میزان خرید را در بین مردم ما داراست اما چای سیاه سرگل در بین سایر چای ها سرآمدتر بوده و مشتریان خاص خود را در داخل کشور دارا می باشد.
چای سیاه سرگل ایرانی تنها در بهار برداشت می شود و هرچه به سمت پاییز پیش می رویم بر میزان ضخامت و چوبی شدن ساقه و برگ چای افزوده می شود.
چای در ایران با توجه به اقلیم شمال تنها در این نقاط طی آزمایش های به عمل آمده قابلیت پرورش را داشته و و به دلیل رشد بوته چای در شرایط ایده آل و سرمای مناسب منطقه آفاتی چای را تهدید نکرده و از این رو چای حاصله بسیار سالم و کاملا ارگانیک می باشند.
چای سبز نیز در کنار چای سیاه خرید رقابتی را ایجاد نموده و این دو هر دو از یک گیاه و در نوع تولید از هم مجزا می شوند و در حال حاضر در بین خانواده ها بیشتر به لحاظ جنبه دارویی و درمانی مورد استفاده قرار دارد.
چای سیاه ایرانی با توجه به خالص بودنش توصیه می شود تا بدون افزودنی مصرف شود اما اگر دوست دارید اندکی تغییر طعم به آن دهید می توانید از هل، زعفران، لیمو، دارچین، بهارنارنج و… استفاده نمایید ولی یادتان باشد برای داشتن یک چای سیاه خوشرنگ ایرانی حتما آن را به مدت 10 الی 12 دقیقه دم نمایید.
در طی سال های اخیر شاهد استقبال و خرید خوب و بالای هموطنان از چای سیاه سرگل ایرانی می باشیم و با استقرار این مجموعه در شهر لاهیجان هم اینک شرایط ایده آلی جهت خرید انواع چای ایرانی فراهم آماده و شاهد همکاری بالای شما عزیزان در تمام طول سال می باشیم، امیدواریم لایق این اعتماد و حسن انتخابتان باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com