خرید چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی

خرید چای سیاه ایرانی در نمایندگی اینترنتی چای مقابل توانسته با ارائه کیفیت های مد نظر خریداران بیشترین سطح رضایتمندی را کسب نماید. آیا شما هم تمایل دارید تا انواع چای طبیعی شمال را مستقیم با قیمت رقابتی تهیه نمایید؟ پس با بازار چای ایرانی همراه شوید تا خرید مرغوب ترین چای سیاه را تجربه کنید.

چای سیاه یک چای بی نظیر با عطر، طعم و رنگ دلنواز است و از جمله نوشیدنی گرم، مفرح و انرژی بخش که جایگزینی تا به امروز نداشته و به نحوی در بین خانواده ها و فرهنگ های مختلف رسوخ کرده که برای چندین بار در طول روز نوشیده می شود و به یکی از خرید های حتمی و 100% در سبد خانوارها تبدیل شده و تا به امروز دستخوش تغییرات مختلف به جهت ایجاد تنوع در آن گردیده است.

چای سیاه در بین ما ایرانی ها هم جایگاه ویژه ای دارد و از قدیم برای تنوع در آن مواد طبیعی همچون چوب دارچین، هل، زعفران، لیمو و… مرسوم و مورد استفاده قرار می گرفته.چای طبیعت گرم و خشک دارد بنابراین می تواند بدون محدودیت مگر در موارد خاص توسط هر فرد مصرف شود و استفاده بیش از 5 فنجان چای سیاه به دلیل بروز برخی اختلالات در بدن به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

با توجه به سطح کشت وسیع باغات چای در دو استان گیلان و مازندران طی سال ها چای سیاه ایرانی توانسته با تولید به شیوه رسمی و سنتی با بهترین کیفیت در دسترس قرار گرفته و با توجه به عدم استفاده از اسانس ها و افزودنی های شیمیایی با اطمینان از سلامت در بازار معامله و خرید شود. چای سیاه ایرانی با توجه به خلوص بالا می تواند تا ساعت ها زلالی و شفافیت خود را حفظ کرده و جهت آزمون اصالتش با ریختن مشتی از آن در آب مشاهده خواهید نمود که به راحتی رنگ آزاد ننموده و همین امر یکی از وجه تمایزات این چای با چای های تقلبی بوده که به راحتی در منزل قابل امتحان می باشد.

خرید چای

چای سیاهنکات قابل توجه برای خرید چای سیاه

  1. درشت بودن دانه های چای
  2. رایحه خوش (نه بویی شبیه ادکلن)
  3. زبر بودن چای نه صاف و یکدست بودن
  4. ظاهر سیاه متمایل به قهوه ای نه یکدست مشکی بودنش

خرید چای ایرانی

چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی دارای تقسیم و درجه بندی بوده که این امر بر مبنای کیفیت و ارزش گذاری قیمتی در مراحل انتهایی تولید چای در کارخانه صورت می پذیرد و به ترتیب شامل :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  •  چای قلم ساده و سورت شده
  • چای شکسته 1و 2
  • چای باروتی
  • چای خاکه می باشد.

خرید چای سیاه ایرانی

چرا خرید چای سیاه ایرانی؟

  1. رنگ طبیعی
  2. عطر و طعم کاملا خالص
  3. قیمت ارزان تر
  4. کیفیت بالاتر
  5. اطمینان از سلامت و تازه بودن
  6. در دسترس بودن و سفارش سریع آن

خرید چای سیاه ایرانی بدون اسانس

خرید عمده و تجارت چای سیاه یکی از مهمترین تراکنشات سالانه در دنیا را شامل می شود و چای سیاه ایرانی نیز به دلیل ارگانیک بودن و عرضه بدون اسانس و استقبالش در سایر کشور ها بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان قرار دارد. برای تامین و خرید چای سیاه ایرانی همچنین بهترین نمونه از چای سبز و چای ترش ایران تنها کافیست تا با درخواست لیست و موجودی از کارشناسان مرکز مقابل اقدام نموده و سفارشات خود را در هر حجم درخواستی در حداقل زمان در محل های مورد توافق دریافت نمایید.

اگر نقطه نظر، پیشنهاد و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد تا از طریق راه های ارتباطی زیر آن را با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com