خرید چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی اینترنتی تضمینی درجه یک

خرید چای سیاه را به صورت اینترنتی و آنلاین در مرکز فروش چای ایرانی با سال ها سابقه و کارشناسان مجرب تجربه نمایید. تمامی کیفیت چای ها بالا و به صورت تضمینی و درجه یک می باشند. چنانچه از فعالین عرصه چای شمال در بازار چای ایران و صادرات آن هستید می توانید با این شیوه از قیمت های خوب خرید چای سیاه نیز بهره مند شوید.

چرا چای سیاه توانسته محبوبیت خود را در میان مشتریان حفظ نماید؟ این چای یکی از چای های محبوب در بین ما ایرانی ها و در تمام دنیاست که به دلیل اکسید شدن در مراحل تولید، تک تک سلول های برگ سبز چای کاملا اکسیده شده و سبب تراوش عطر، طعم و رنگ بی نظیری در آن شده که از سال های دور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این چای دارای کیفیت های مختلف و رنج قیمتی متفاوتی است که منجر شده تا در علاوه بر دسترس بودن در اختیار تمام قشر ها قرار داشته و مورد مصرف قرار بگیرد. ارزش اقتصادی این چای آنچنان بالاست که خرید و فروش و صادرات آن تراکنش های مالی بزرگی را به همراه داشته و سالانه حجم بالایی از آن از کشورهای تولید کننده به سراسر جهان ارسال و پخش می گردد.

چای سیاه

مراحل تولید چای سیاه

  1. پلاس
  2. مالش
  3. تخمیر (اکسیداسیون)
  4. خشک کردن
  5. طبقه بندی

تولید چای سیاه

انواع چای سیاه جهت خرید

  • ممتاز
  • سرگل
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه

خرید چای سیاه ایرانی

چای سیاه درجه یک به چایی گفته می شود؟

برای خرید چای سیاه درجه یک باید به خوبی چای را بشناسید و فرد متبحری در این رابطه باشید. اما چای سیاه درجه یک چایی است که دارای وزن سنگین باشد، پیچش دانه ها در آن مشهود باشد، رایحه مطبوع و طبیعی داشته و ساقه های چای در آن قابل رویت باشند.

چای سیاه درجه یک

مدت زمان نگهداری چای سیاه چقدر است؟

این مدت تابع عواملی همچون آب و هوای منطقه و شیوه نگهداری از چای و نوع فله یا بسته بندی چای می باشد که شامل 18 ماه الی 2 سال است.

خرید چای سیاه درجه یک

چگونگی خرید چای سیاه ایرانی

  • خرید حضوری
  • خرید اینترنتی

خرید چای سیاه صادراتی ایرانی

این چای یکی از چای های مهم در بخش اقتصاد کشور های تولیدکننده چای است. از آنجا که کشور ما هم تولید این چای را در نواحی شمال با وجود سطح باغات وسیع چای برعهده دارد لذا این نقاط نقطه عطفی برای خرید چای سیاه مورد درخواست تجار و بازرگانان ایرانی و دیگر کشور های همسایه قرار دارد. با شناخت بازار هدف و سلایق و ذائقه منطقه فعالیت در این امر می تواند ارزآوری خوب و تداوم داری را به همراه داشته باشد. بهترین نمونه از انواع چای های صادراتی در رنج قیمت و کیفیت متفاوت به همراه مدارک مورد نیاز را می توانید در این مجموعه بی دغدغه تهیه و تامین نمایید.

خرید چای سیاه صادراتی ایرانی

مزایای خرید اینترنتی چای سیاه

  • دسترسی سریع و بهتر
  • اعتماد بیشتر از خلوص چای
  • قیمت ارزان تر چای
  • حق انتخاب بیشتر
  • خرید جزیی و خرید عمده

خرید اینترنتی چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی اینترنتی و تضمینی

خرید چای چه عمده و چه جزیی، بخشی از معاملات رایج خوانده می شود و دسترسی راحت به آن می تواند سطح رضایتمندی و بازگشت مجدد مشتریان جهت خرید را به همراه داشته باشد. با توجه به خرید چای سیاه به صورت عمده جهت رفاه حال شما مغازه داران، عمده فروشان و فروشگاه های بزرگ و…. برآن شدیم تا با ایجاد شرایط خرید اینترنتی بهترین چای فله اصل و بسته بندی را با نرخ های رقابتی و کیفیت تضمینی ارائه نماییم. تمامی چای ها کاملا طبیعی و بدون اسانس و مواد شیمیایی می باشند.
شما می توانید با ارائه انتقادات،پیشنهادات و دادن امتیاز در این سایت ما را یاری و از نقطه نظرات خود بهره مند سازید.

خرید چای سیاه تضمینی

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com