خرید چای سرگل بهاره شمال فله

خرید چای سرگل بهاره شمال فله با بالاترین کیفیت و استفاده شده از مرغوب ترین برگ های سبز چای از طریق بازار فروش چای ارگانیک ایرانی در حال انجام می باشد.

مهمان نوازی ایرانیان از شهرت خاصی برخوردار بوده و پذیرایی با یک فنجان چای داغ از موارد احترام به طرف مقابل محسوب می شود و نحوه طبخ و استفاده از نوع چای می تواند از عوامل مهم در داشتن یک چای خوب محسوب شود.
چای سیاه که از سمت مردم به عنوان یک چای محبوب خرید و مورد مصرف قرار دارد تابع شرایط محیطی و نوع فرآوری دارای تنوع بسیاری می باشد که از مهمترین درجات آن می توان به سرگل، ممتاز، ساقه، قلم، شکسته، باروتی و خاکه اشاره کرد که هر یک بر مبنای فله و یا بسته بندی دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشند.
چای سرگل تنها در فصل بهار چیده شده و به همین دلیل ملقب به چای بهاره می باشد و نمی توان آن را در چین سایر فصول مشاهده کرد به همین دلیل درخواست بالایی را به خود اختصاص داده و با داشتن کیفیت بالا با توجه به آب و هوا شمال یک چای اعلاء با خاصیت و فایده های فراوان به حساب می آید.
عطر و طعم این چای نسبت به چای تابستانه و پاییزه بیشتر است و برای تهیه آن بهترین برگ ها دستچین می شوند کما اینکه سطح کیفی چای در این زمان به اوج خود می رسد.
اگر در اردیبهشت ماه به شمال و مناطق چایخیز آن سفر کنید با بوی خوش چای از سمت کارخانه های چایسازی در این شهر ها مواجه می شوید که بسیار خوشایند و وسوسه انگیز است و در مواردی تعداد محدودی از کشاورزان نیز در این زمان در منزل با زحمات فراوان و با دستگاه های خشک کن سنتی و قدیمی چای در حجم اندک تهیه می نمایند که به چای دستی ملقب بوده و این چای نرخ بالا و مزه متفاوت و گسی بیشتری را داراست و تنها از طریق سفارش آماده می گردد و تنها مختص نقاط خاصی از شمال بوده و نمی توان آن را در جای دیگری دید.
چای سرگل بهاره شمال نیز همانند دیگر چای های این منطقه دیر دم بوده که این امر نقطه مثبتی به حساب می آید و نشان از طبیعی بودن چای دارد و خرید آن را به همه شما پیشنهاد می کنیم و به طور حتم پس از نوشیدن آن به جرگه مشتریان این چای خواهید پیوست.
سایت پیش روی شما با داشتن کارشناسان مجرب و مستقر بودن در لاهیجان مرکز تولید چای شمال آماده هر گونه همکاری در زمینه تجاری با شما عزیزان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com