خرید چای سبز درجه یک

خرید چای سبز درجه یک لاهیجان

خرید چای سبز درجه یک لاهیجان را با چه قیمتی در بازار انجام می نمایید؟ قیمت یک کیلو چای سبز خوب و صادراتی لاهیجان چند است؟ خرید و فروش عمده مرغوب ترین انواع چای ایرانی فله و بسته بندی را مستقیم با مرکز پخش چای ایران در سراسر کشور تضمینی تجربه کنید.

تولید چای های اصیل ایرانی در نواحی چایخیز شمالی در طی سال های تجربه و با قدمت کهن در حال انجام است لذا چای های تولیدی اصیل، سنتی و درجه یک بوده و می توانند در بازار رقابتی خوبی در مقابل رقبای رقابتی در صورت شرایط یکسان فراهم شده به رقابت بپردازند. تنوع در چای های طبیعی ایرانی به طوری است که می توان با هر سلیقه ای آن را مورد تایید قرار داد چرا که در فصول متعدد برداشت لذا طعم و رایحه بی نظیر و مختلفی داشته و برای ما ایرانی ها از گزینه های عالی انتخابی می باشد.

خرید چای سبز درجه یک

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی یکی از چای های مغذی با مواد مهم و مقوی بوده که علاوه بر نوشیدنی بودنش امروزه فواید درمانی بسیار بالایی را در میان مردم به اثبات رسانده و در میان وعده های روزانه مردم کشور ما جایگاه خوب و مطلوبی را کسب نموده است. این چای از برگ های جوان چای حاصل و رنگ ظاهری زیبا و سبز خود را به دور از اکسید شدن حفظ و خرید چای سبز درجه یک ایرانی را می توان از گزینه های بسیار عالی برای فعالین و مصرف کنندگان آن دانست.

چای سبز درجه یک لاهیجان

یکی از گزینه های طلوب قابل پیشنهادی برای خریداران کیلویی و عمده چای، چای سبز درجه یک لاهیجان است چرا که از برگ های جوان شاخسار های بالایی چای جاصل و کیفیت مطلوب و سطح بالای آن، سبب شده تا بازار رقابتی و پرفروشی را تجبه نماید. دم شده این چای رنگ زرد متمایل به سبز و طعم شیرین و مطلوبی را داشته و تلخی قابل درک آن را می توان از عدم دستکاری و فرآوری بر روی این چای دانست.

خرید چای سبز درجه یک

تنوع چای سبز درجه یک در بازار

  • چای سرگل سبز درجه یک
  • چای ممتاز سبز درجه یک
  • چای قلم سبز درجه یک
  • چای شکسته درجه یک
  • چای باروتی درجه یک
  • چای خاکه درجه یک
  • انواع چای سبز صادراتی
  • چای سبز با برند های معتبر موجود در ایران

خرید چای سبز درجه یک

خرید چای سبز درجه یک بهاره ایرانی

شاید به نظر شما چون چای سبز حاوی عطر و رنگ و مزه ی خاصی مانند چای سیاه نیست خرید نوع بهاره آن چندان مهم به نظر نرسد اما لازم است بدانید که کیفیت و خواص موجود در هر نوع چای بهاره بالا و در نتیجه بسیار مورد توجه خریداران در زمان سفارش قرار دارد حتی نمونه های چای سبز بهاره از نظر رنگ ظاهری بسیار خوش رنگ تر و فواید درمانی بیشتری را دارا هستند. برای خرید چای سبز درجه یک ایرانی در کنار بهترین چای اصل و خالص سیاه در حجم عمده ای و فله با کیفیت بسیار بالا و تضمینی و مستقیم می توان از هم اینگ به ثبت سفارشات د حجم درخواستی اقدام نمایید.

چرا خرید چای سبز درجه یک لاهیجان

  1. قیمت ارزان تر و متناسب با کیفیت
  2. درجه خلوص بالا و عدم استفاده از اسانس در آن
  3. عدم فرآوری در تولید و حذف تلخی چای
  4. دسترسی راحت به مراکز تولید
  5. اطمینان از چای تولید سال
  6. سلامت 100% برگ های سبز چای و عدم وجود سم در آن ها
  7. امکان تنوع در انتخاب و جابه جابی سریع در کشور با وجود سایت ها متعدد
  8. حمایت از تولید داخلی

خرید چای سبز درجه یک

فروش چای سبز لاهیجان

چرا عرضه و فروش چای لاهیجان در بازار همواره با استقبال خوبی همراه است؟ وجود مراکز متعدد با تجربه و قدیمی و تجربه چایکاران این خطه در انتخاب برگ های جوان و مرغوب چای سبب شده تا همیشه کیفیت های بالاتر از سطح را در اختیار داشت که قیمت های ارزان تری را نسبت به نمونه های خارجی دارا هستند لذا مقرون به صرفه تر و در دسترس تر قرار داشته و اعتماد بیشتری به جهت خرید دارا هستند. فروش انواع چای لاهیجان به صورت سنتی و اینترنتی در حال انجام و خرید چای سبز درجه یک، چای ارگانیک، چای سنتی، چای فله، نمونه های اعلای چای سیاه بهاره را از مراکز فروش چای در شهر های چایخیز شمال ایران به عنوان مراجع مهم و معتبر چای در کشور انجام نمود.

قیمت خرید یک کیلو چای سبز درجه یک لاهیجان چند است؟

برا در دست داشتن قیمت حتی در نواحی چایخیز شمالی با مراجه به مراکز و کارخانه های متعدد قیمت های مختلفی را دریافت خواهید نمود چا که هیچ چای دو کارخانه با هم قابل قیاس نبوده و شیوه تولید و کیفیت برگ های تحویل داده شده و در نتیجه کیفیت چای به دست آمده از هم متمایز می باشند. برای در دست داشتن قیمت ارزان و رقابتی چای در بازار ایران می توان از طریق همکاری با کارشناسان واحد فروش اقدام و با توجه به فصول برداشت و نوع چای درخواستی را اعلام نمایید. در سال 99 قیمت خرید چای سبز درجه یک سرگل زرین هر کیلو 80 هزار تومان و عمده 62 الی 65 هزار تومان انجام و چای ممتاز را جزیی 75 و عمده 62 هزار تومان به شکل تضمینی می توان تجربه نمود ضمن اینکه در مورد برند ها و نوع وزن های مختلف می تواند متفاوت باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com