چای ساقه

خرید چای ساقه (ساقه چای) ایرانی بهاره 1400 با قیمت عالی

چای ساقه (چوب چای) یکی از چای های خوش رایحه و محبوب با خواص بسیار است. خرید چای ساقه (ساقه چای) ایرانی بهاره 1400 با قیمت عالی و عمده انجام می گردد. فروش بهترین انواع چای قلم درجه یک لاهیجان در سراسر بازار ایران امکانپذیر می باشد.

چای ساقه

چای ساقه (ساقه چای) چیست؟

چای ساقه قلم از برگ های دوم و سوم و ساقه مابین آنها حاصل و در مراحل پایانی مالش، استحصال می گردد. این چای جوانه کمتری وجود دارد و از توری یا الک 6 و 8 در فرآیند سورتینگ جدا می شود. رنگ این چای مشکی خاکستری و ظاهر درشت پیچدار است. مدت زمان دم کشیدن این چای 15 دقیقه با حرارت پایین می باشد.

  1. دم کشیده این چای طلایی، قرمز شفاف و روشن است.
  2. کافئین چای ساقه از چای شکسته کمتر است.
  3. این چای رایحه بالایی دارد.
  4. 100% طبیعی و ارگانیک می باشد.
  5. ارزش قیمتی بسیار مناسبی دارد.
  6. این چای در فصل های بهار، تابستان و پاییز به دست می آید.

چای ساقه

خواص چای ساقه

  • آرامبخش
  • کمک به هضم بهتر غذا در بدن
  • عدم سوزش معده
  • کاستن از غلظت خون
  • دفع سموم بدن
  • ضد تب
  • تناسب سطح کلسترول
  • مراقبت از کبد

دلایل محبوبیت چای ساقه

عناصر و ترکیبات مفیدی از طریق ریشه گیاه چای به غنچه و برگ های چای انتقال می یابند که ساقه و برگ های چای مسیر اصلی انتقال بوده و ترکیباتی مفیدی همچون انواع ویتامین ها، تیانین کاتچین و غیره در آن جریان دارد که علاوه بر خواص بسیار، در خوش رنگ نمودن و عطردهی چای بسیار موثر هستند. همچنین وجود ساقه های خشک شده باعث ایجاد فضایی در بین چای شده و این امر در توزیع یکنواخت دما برای دمکشیدن چای بسیار موثر می باشد.

چای ساقه

خرید چای ساقه (ساقه چای) ایرانی بهاره 1400 با قیمت عالی

با توجه به رتبه بندی های مختلف چای ها لذا خریداران این فرصت را خواهند داشت تا انواع چای از جمله چای سرگل، چای ممتاز، شکسته، باروتی و… را در کنار چای ساقه سفارش و خریداری نمایند. به دلیل عرضه مستقیم چای از لاهیجان لذا خرید چای ساقه (ساقه چای) ایرانی بهاره 1400 با قیمت عالی و ارزان توزیع و می توان کیفیت های عالی از چای برداشت تازه سال را در حجم های عمده و کلی در اختیار داشت.

خرید اینترنتی چای ساقه سیاه قلم

چای سیاه با توجه به رایحه بخشی و رنگدهی مطلوب برای خریداران در اولویت انتخاب قرار دارد. متقاضیان خرید چای در سراسر ایران این روز ها فرصت خرید اینترنتی چای را تجربه و از این رو توانسته اند بهترین انواع چای سنتی و طبیعی را خریداری کنند. چای ساقه یکی از چای های با تقاضای بالا توسط قهوه خانه ها و عرضه کنندگان چای می باد لذا جهت تکمیل سبد خرید و در دست داشتن تنوعی از چای سیاه و چای سبز ارگانیک می توانید از طریق نمایندگی چای ایرانی از سراسر کشور اقدام نمایید.

بهترین چای ساقه در فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

سایت ها و فروشگاه های اینترنتی چای در کشور ما توانسته اند در طی سال های اخیر نقش موثری را در عرضه و فرهنگ سازی مصرف چای شمال ایرانی داشته باشند. در فروشگاه اینترنتی چای ارگانیک ایرانی شرایطی فراهم شده تا بهترین چای ساقه بهاره در کنار سایر چای ها به صورت فله و بسته بندی در دسترس و خریداران بتوانند قیمت های ارزان تر و عالی و کیفیت های تضمینی از چای اصیل ایرانی لاهیجان را تجربه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com