خرید چای بهاره

خرید چای بهاره لاهیجان

خرید چای بهاره لاهیجان 98 از هم اینک در مرکز فروش چای شمال آغاز شد. اگر به دنبال چای سرگل و چای ممتاز بهاره هستید آن را با قیمت رقابتی خریداری نمایید. خرید ویژه چای بهاره تضمینی و خالص به صورت فله و درجه یک را با بزرگترین مرجع تخصصی چای در لاهیجان تجربه نمایید.

نوشیدنی ها در زندگی ما نقش مهمی را جهت سلامتی ایفا کنند و امروزه با بازار اشباعی از انواع آن روبه رو هستیم که افزودن بسیاری از مواد غیر طبیعی به آنها چاقی مفرط و امراض مختلف را به همراه دارند.
چای در زمره نوشیدنی مفرح، انرژی بخش، تسکین دهنده و… و به عنوان نوشابه سالم نام دارد که خود به تنهایی به دلیل کالری پایین از جمله موارد جهت لاغری می باشد، اما در صورتی که در کشور ما خوردن قند، شیرینی، کلوچه در کنار آن رواج داشته که خود دلیلی بر چاقی می شود که به اشتباه این امر منفی را به چای نسبت داده اند کما اینکه مصرف چای خالص چه سیاه و چه سبز فایده های بسیاری را دارا می باشند.

خرید چای بهاره
خرید چای با توجه به اینکه در ایران جزیی لاینفک از زندگی روزمره خانواده ها است به لحاظ جنبه اقتصادی نیز توانسته به یک منبع درآمدزا تبدیل شود. صادرات چای به سایر نقاط دنیا بخش مهم و ارزآوری را تشکیل می دهد که تامین و خرید چای با قیمت پایین برای تجار و بازرگانان از موارد مهمی به حساب می آید.

شهر لاهیجان به دلیل داشتن باغات وسیع چای و تولیدکنندگان مطرح، همچنین بیشترین قدمت تولید در داخل توانسته جایگاه خود را در خرید چای نزد کسبه ها و مصرف کنندگان حفظ نماید، زیرا به تجربه دریافته اند که چای این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان بهترین چای را متناسب با هر معیاری از منابع قابل عرضه لاهیجان خرید نمود. آغاز زمان چیدن چای بهاره در لاهیجان و نقاط همجوار آن با هیجان و هیاهوی خاصی برخوردار است و سیل مشتاقان خرید چای را به سمت خود روانه می کند و عطر خوش چای را می توان در تمام شهر استشمام کرد.

چای بهاره

چای بهاره لاهیجان چیست؟

چای بهاره لاهیجان همانطور که از نامش پیداست در فصل بهار برداشت می شود و بخش پرتقاضایی را به خود اختصاص داده، چون با توجه به طراوت و شادابی بوته ها چای حاصله بالاترین میزان تراز کیفی عطر، طعم و رنگ را داراست. اولین چین چای بهاره، چای سرگل نام داشته که بازار پسندی و طرفداران بسیاری داشته و تنها متعلق به این فصل می باشد، سایر دسته بندی های آن شامل: چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه است که در دیگر برهه های سال نیز موجود هستند.

خاصیت انواع چای بهاره

  • آنتی اکسیدان بسیار بالا
  • کاهش دهنده کلسترول
  • رفع سرما خوردگی
  • از بین برنده التهابات و ویروس ها
  • کالری بسیار پایین
  • ضد سرطان
  • رقیق کننده خون
  • رفع خواب آلودگی
  • نشاط دهنده

خرید چای بهاره

توقع و انتظار مشتریان از چای چیست؟

  • رنگ بالا
  • رایحه خوش
  • مزه باب طبع
  • زود و سریع آماده شدن

به نظر شما این دید و سطح از توقع می تواند صحیح باشد؟
مسلما خیر، زیرا با توجه به خصوصیات و یژگی هایی که چای طبیعی باید داشته باشد این توقعات می تواند به دور از انتظار باشد. چای اگر طبیعی باشد باید حتما دم کشیده شود و برای این امر باید 10 الی 20 دقیقه با توجه به نوع و سایز چای سپری شود. اگر چای خریدید که دیدید سریع دم کشید و به رنگ دلخواه رسید و رایحه بالایی داشت حتما به ماهیتش شک کنید. برای خرید چای خوب و خالص بهتر اسنت مشاره با مرکز های تخصصی در این زمینه را از یاد نبرید.

بسیاری می پرسند که طعم تندی و تلخی چای بهاره را چگونه کنترل کنیم؟

ایرانیان قدیم برای تنوع به طعم چای از انواع مواد طبیعی موجود در منزل همچون : بهارنارنج، هل، دارچین، زنجبیل، لیمو عمانی و… استفاده می گردند و در زمان میل کردن چای از کشمش، خرما در کنار چای استفاده می کردند که شیوه های خوب و عالی بوده اند که سبب کاسته شدن از تلخی چای می شد. نوشیدن قندريا، شیرینی و شکلات عوارض چاقی را به دنبال دارند که برخی این نکات منفی را بدون دلیل به چای برمی گردانند غافل از اینکه تنقلات میل شده به همراه چای سبب این عوارض خواهند شد.

خرید چای بهاره

دلایل توصیه به خرید چای بهاره

  1. انتخاب بهترین و جوان ترین برگ های چای از بوته
  2. خاصیت بیشتر برگ های چای در این فصل
  3. بیشترین و بالاترین سطح رایحه طبیعی موجود در چای

کدامیک از چای بهاره لاهیجان را به جهت خرید پیشنهاد می شود؟

با توجه به ندانستن سلیقه ها و ذائقه و مصارف مختلف شاید نتوان نظر خوب و درستی را پیشنهاد داد. اما هم نمونه های چای سیاه و هم چای سبز برداشت شده در بهار از نمونه های مرغوب و پردرخواست چای در بازار چای را شامل می شوند. اما چای سرگل و ممتاز از چای های خاص و پرتقاضا هستند. چای شکسته طعم ملایمتری را دارا است و چای قلم نیز به چای خوش رایحه مشهور است و نمونه چای خاکه و باروتی مصارف بسته بندی و تی بگ سازی را دارا می باشند که می توان با توجه به شرایط موجود چای درخواستی را سفارش و خریداری نمود.

خرید چای بهاره

مدت زمان نگهداری چای بهاره

این زمان می تواند با توجه به نحوه نگهداری و شرایط اقلمی هر منطقه متفاوت باشد اما با توجه به اینکه چای از جمله خوراکی هایی است که بوی مواد را به خود جذب می نماید لذا لازم است تا آن را در ظروف دربسته به دور از نور، حرارت و رطوبت نگهدارید. در شرایط مطلوب می توان چای را 18 الی 2 سال بدون کوچکترین تغییر در طعم و مزه نگهداری نمود.

قیمت چای بهاره 98

در سال 98 برداشت چای آغاز و با توجه به نوبرانه بودن این چای می توان انتظار رنج قیمت بالایی را از این چای داشت. قیمت خرید چای بهاره 98 در بازار در ابتدای سال به صور عمده 40 و جزیی 55 الی 60 تومان اعلام گردیده است، اما با توجه به مساعد بودن شرایط برداشت و نوبرانه بودنش پیش بینی و استقبال خوبی را می توان از این چای ها انتظار داشت. جهت اطلاع از قیمت کلیه چای های بهاره کافیست تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت بتوان بهترین قیمت های موجود در بازار را دریافت نمود.

خرید چای بهاره

خرید چای بهاره در سراسر ایران

از آنجا که چای های فصل بهار تقاضای بسیاری را دارا می باشند لذا فروش اینترنتی چای را از نقاط چایخیز آغاز نموده ایم تا در سراسر ایران با طعم واقعی چای اصیل ایرانی علی الخصوص چای لاهیجان آشنا شوید. پس چنانچه از خریداران عمده و جزیی چای بهاره در سراسر ایران هستید می توانید از هم اینک تنوعی از چای های اعلای شمال را در محل کار و یا منزل خود در اختیار داشته باشید. چای سبز و چای سیاه  مهم ترین تولیدات قابل عرضه در این مجموعه می باشند. خرید و فروش چای داخله هم اینک در سراسر ایران با توجه به سرعت در پخش و همکاری مجموعه های باربری مختلف به خوبی در حال انجام است و سبب شده تا چای دستچین و تازه در اختیار اکثر خریداران آن قرار گیرد.

خرید چای بهاره لاهیجان

مرکز های متعدد چایسازی در نواحی چایخیز سطح رقابتی بالایی را به لحاظ کیفیتی فراهم نموده اند که جستجوی چای مورد نظر را برای خریداران با هر رنج قیمتی ایجاد نموده است. خرید چای بهاره لاهیجان و عرضه و پخش آن در بازار سراسری شرایط سودآور و رضایتمندانه ای را برای فروشندگان و مصرف کنندگانش ایجاد کرده، نمایندگی چای ایران، خرید چای سرگل لاهیجان را به همه شما عزیزان پیشنهاد می نماید و قطعا با نوشیدن آن به صحت نکات بالا پی خواهید برد و تفاوت آن را با چای های تقلبی و حاوی اسانس درک خواهید نمود.

خرید چای بهاره لاهیجان

مرکز پخش عمده انواع چای بهاره فله

شما چگونه و از کجا خرید چای بهاره لاهیجان را انجام می نمایید؟ امروزه مرکز های بسیاری در حال عرضه چای می باشند و توقع مشتریان از این مراکز ارائه بهترین سطح کیفیت چای و قیمت های منصافه می باشد. با توجه به درخواستداران بالای چای فله لاهیجان ائم از مغازه داران، تجار، بنک داران، شرکت ها و مصرف کنندگان خانگی لذا شرایط فروش انواع چای فله از درب کارخانه و به قیمت کارخانه ای فراهم گردیده تا بدین وسیله مشتریان و متقاضیان بتوانند انتخاب خوب، درست و آگاهانه را داشته و چای اصل لاهیجان هرچه بهتر در دسترس قرار بگیرد.

بسته بندی انواع چای فله بهاره

در این صورت با توجه به حجم سفارشات چای ها ائم از جزیی در سلفون های 1 الی 5 کیلویی و سفارشات عمده در کیسه های 10،25 و 30 کیلویی قرار داده خواهند شد. در صورت صادرات، انواع چای صادراتی یا در کارتن های 10 کیلویی و یا کیسه های 25 و 30 کیلویی ساده و یا لمینیت دار قرار می گیرند و یا در صوررت سفارش بسته بندی در جعبه های مختلف با اوزان مختلف قرار می گیرند.

مراحل خرید چای بهاره از سایت

  • بازدید از سایت
  • تماس با واحد فروش
  • دریافت لیست قیمت و موجودی انواع چای
  • بررسی لیست و انتخاب چای مورد دلخواه
  • ثبت سفارش
  • دریافت پیش فاکتور
  • واریز وجه
  • ارسال بار به مقصد
  • ارسال عکس بارنامه جهت پیگیری و آگاهی متقاضی از مراحل ارسال
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com