خرید چای بهاره سرگل شمال

خرید و فروش چای بهاره سرگل شمال با آغاز چیدن آن به اوج خود می رسد و با توجه به مرغوبیت این چای و قیمت بالاتر نسبت به سایر انواع، متقاضیان خاص خود را در شهر های ایران دارا می باشد.

نوشیدن یک فنجان چای علی الخصوص اگر واقعا خالص و طبیعی باشد می تواند شادابی و انرژی مضاعفی را نسیب هر فرد نماید، اما حال با وجود بازاری که انواع چای ها از طریق قاچاق در دسترس قرار داشته و هیچ آگاهی از محتویات آن موجود نیست آیا می توان با اطمینان از نوشیدن این چای ها لذت برد و از سلامتشان اطمینان داشت؟
برای بیدار شدن گیاهان از خواب زمستانی بهار اتفاق زیبایی است که سبب اوج شکوفایی و بروز بهترین خصوصیات موجود در آن ها می شود.
چای نیز از جمله گیاهانی بوده که در شمال کشورمان در این فصل با توجه به جوانه زدن برگ های جدید و وجود کرک بر روی این برگ ها بیشترین ماده عطری را در این قسمت ذخیره نموده و سبب می شود تا پس از خشک شده و اکسید گردیدن بالاترین میزان عطر دهی را در بین چای های برداشت شده در طول سال داشته باشد.
خرید چای در این زمان به اوج خود پس از یکدوره استراحت زمستانه می رسد و بهترین چای به چای سرگل بهاره معروف بوده.
چای سرگل از مرغوب ترین برگ های مغذی چای یعنی یک غنچه و دو برگ به دست می آید و بسیار معطر و خوش طعم می باشد.
آیا تاکنون این چای را خریده و یا از آن نوشیده اید؟
با خرید چای سرگل بهاره شمال قطعا چای اصیلی را در اختیار خواهید داشت که نمونه آن را نمی توان شاید در هیچ کجای دنیا پیدا نمود.
چای های شمال این مزیت را دارا می باشند که می توان به صورت تازه و تولید هر فصل را به راحتی تهیه نمود و از فواید و خواص بیشمار آن بهره مند شد.
خوشحال میشویم اگر نظرات خود را راجع به چای سرگل بهاره و سایر چای های شمال با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com