خرید چای ایرانی

خرید چای ایرانی درجه یک | با عطر، طعم و رنگی خارق العاده

خرید چای ایرانی درجه یک با عطر، طعم و رنگی خارق العاده را با بازار چای ارگانیک ایران می توان تجربه نمود. هم اینک خرید و فروش اینترنتی و قیمت های دست اول و کیفیت بالای چای بهاره ایرانی اصل در حال انجام می باشد. خرید عمده و فله ای چای طبیعی از کارخانجات چایسازی شمال مزیت بیشماری را برای خریداران به همراه داشته است.

چایکاری در ایران

این صنعت ریشه در کشور ما نداشته و از طریق فردی به نام کاشف السطنه به کشور ما وارد و از آن زمان تاکنون در دو استان شمال گیلان و مازندران چای و چایکاری پابرجا باقی مانده است. در ایران چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود. گیاه آن بی خزان و عمر مفید جهت بهره برداری هر بوته 50 سال است و هر گیاه پس از کاشت بعد 3 الی 5 سال قابل بهره برداری است.

چای ایرانی

اسامی چای ایرانی

  1. چای تخمیری (چای سیاه)
  2. چای نیمه تخمیری (چای سبز)
  3. چای سفید

چای سیاه و چای سبز در بازار با القاب خاصی مشاهده می شوند که نتیجه درجه بندی در مرحله آخر کارخانه می باشند و عبارتند از : چای سرگل، ممتاز، شکسته 1 و 2، قلم ساده، قلم سوزنی، قلم درشت، باروتی، خاکه.

اسامی چای ایرانی

بهترین چای درجه یک ایرانی چه نام دارد؟

زمان برداشت چای در بهار و ماه اردیبهشت است. چای حاصله از این فصل به چای بهاره ملقب است که کاملا با کیفیت و درجه یک هستند. در این میان دو نمونه چای ممتاز و سرگل مرغوب ترین سطح کیفی را دارا می باشند.

چای درجه یک ایرانی

چگونه چای ایرانی با عطر، طعم و رنگی خارق العاده دم کنم؟

  1. خرید چای درجه یک ایرانی
  2. جوش آوردن آب در کتری یا سماور
  3. کم کردن شعله و افتادن آب از دمای جوش (80 درجه)
  4. استفاده از قوری چینی
  5. ریختن چای به ازای هر نفر یک قاشق
  6. ریختن آب در قوری تا سطح چای
  7. گذاشتن قوری بر روی حرارت غیر مستقیم روی کتری یا سماور
  8. کم کردن شعله گاز
  9. برای نتیجه بهتر گذاشتن پارچه نخی بر روی قوری
  10. انتظار زمان 10 ال 15 دقیقه جهت دمکشی
  11. چای آماده با عطر، طعم و رنگی خارق العاده

نوش جان

چای ایرانی با عطر، طعم و رنگ خارق العاده

شناخت چای اصل از تقلبی

مقداری از چای را در فنجان آب سرد بریزید، چای درجه یک و اصل سریع رنگ پس نمی دهد. اگر چای سریعا رنگ باز کند حاوی رنگ و تقلبی می باشد. یک فنجان چای دم کرده را از شب تا صبح در فنجانی بگذارید اگر دیدید که رنگ سیاه در ته فنجان یا لیوان ته نشین شده چای شما حاوی رنگ بوده و تقلبی است. چای اصل پس از دم کشیدن در فنجان کاملا زلال و شفاف است و نه کدر و تا ساعت ها خصوصیات خود را حفظ می نماید.

خرید چای اصل

خرید چای ایرانی فله

این روش یکی از رایج ترین شیوه های نعاملات و تبادلات چای در بازار ایران را شامل می شود. و این چای ها به دلیل باز و قابل رویت بودن مشتریان و متقاضیان بسیاری را دارا است. خرید چای فله به دلیل کم تر بودن قیمت علی الخصوص در حجم عمده کاملا مقرون به صرفه می باشد که شامل کیسه های 10، 20 الی 25 کیلویی چای می شود.

خرید چای ایرانی فله

خرید چای ایرانی بسته بندی

این شیوه از خرید در دنیا بیشتر رایج است. بسیاری معتقدند که چای های بسته بندی در معرض آلودگی قرار ندارند و با داشتن نشان بهداشت، استاندارد و سیب سلامت از اطمینان و اعتماد بیشتری برخوردار هستند. قیمت این چای به دلیل داشتن هزینه های جانبی از فله بالاتر است. چای بسته بندی را می توان در جعبه های متنوع و وزن های مختلف ائم از 2، 250، 350، 450 و… خرید نمود.

خرید چای ایرانی بسته بندی

خرید چای ایرانی صادراتی

امروزه مقوله صادرات چای به یک بحث داغ در حیطه چای مبدل گردیده است و چای های صادراتی اهمیت بسیاری را به دلیل بازار خوب و سودآوری بالا یافته اند. خرید چای ایرانی در انواع صادراتی و انجام تمامی أمور مربوطه شاید کار سخت و دشواری باشد که نیاز به مراجعه به مراکز متعدد و رفع موانع مختلف دارد. در مرکز فروش چای ایرانی شما می توانید انجام تمام کارها از خرید تا تحویل بر را به ما بسپارید.

خرید چای ایرانی صادراتی

خرید اینترنتی چای ایرانی

یکی از روش های آسان در خرید چای امروزه شیوه نوین و اینترنتی است که هر ساله بر استقبال کنندگان آن افزوده می شود. در این روش می توان مزیت قیمت و کیفیت بهتر را به عینه به دلیل ارسال مستقیم چای ها مشاهده نمود. در خرید اینترنتی چای ایرانی می توان با اتصال مستقیم به منابع و مراکز تولید و فروش چای به انواع چای طبیعی، خالص و اصیل شمال دست یافت.

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com