خرید چای

خرید چای ایرانی خوب و اصل (10 کیلویی)

خرید چای ایرانی خوب و اصل (10 کیلویی) در فروشگاه چای ارگانیک با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می گردد. در خرید اینترنتی چای فرصت تهیه انواع چای خشک سیاه و سبز بدون واسطه از لاهیجان فراهم می باشد. در مرکز فروش چای ایران سفارشات عمده (30 کیلو) و کیلویی (حداقل 2 کیلو) قابل ثبت می باشند.

آیا چای را خوب می شناسید؟ با ویژگی های چای اصل تا چه حد آشنا هستید؟ برای خرید یک چای طبیعی و خالص چه مراکزی را برگزیده و به چه شیوه ای خرید می کنید؟

 

خرید چای

چای ایرانی چای خوب و درجه یک بازار

پرورش گیاه چای در دو استان شمالی گیلان و مازندران طی سال ها در حال انجام و شرایط اقلیمی این دو ناحیه سبب شده تا گیاه چای نیازمند سمپاشی نبوده و در تولید آن فرآوری خاصی انجام نشده و کاملا برگ های چای به صورت طبیعی در فرآیند تولید قرار گرفته و خشک شده و استفاده از برگ های مرغوب گیاه سبب شده تا چای خوب و درجه یکی تولید و روانه بازار مصرف شود. برای خرید چای خالص چای تولید داخلی از مهم ترین گزینه ها برشمرده شده چرا که در بازار اشباع از نوشیدنی های حاوی رنگ این محصول کاملا خالص و اصل در حال توزیع و تولید می باشد.

ویژگی های چای اصل و مرغوب ایرانی

  • رنگ طبیعی
  • رایحه مطبوع و خالص
  • عدم فرآوری خاص و در نتیجه درک طعم تلخ و گس در چای
  • دیردم
  • رنگ زلال و شفاف در فنجان پس از دمکشیدن
  • عدم براقیت در چای خشک چون حاوی اسانس نمی باشد
  • چای تقلبی به دلیل دارا بودن مواد افزودنی قشری روی چای را پوشانده در نتیجه چای نرم است اما چای خالص زبر است
  • وجود اندکی ساقه در چای به رایحه بیشتر آن کمک خواهد نمود
  • رنگ یکدست سیاه نداشته و رنگش متمایل به قهوه ای است

خرید چای

خرید چای ایرانی خوب و اصل (10 کیلویی)

این روز ها بازار چای پر از تنوعی از چای ها چه فله و چه مارک با برند های مختلف وارداتی و تولید داخله است که گاها امکان و شرایط خرید یک چای مرغوب را برای خریداران با دشواری هایی روبه رو نموده است. خریداران چای با شناخت و یا همکاری با مراکز تخصصی چای می توانند بهترین چای مدنظر را به صورت تضمینی و قیمت هایی ارزان تر تهیه نمایند. در صورت خرید چای طبیعی ایرانی خواهید دید که این محصول چه کیفیت بالایی داشته و برخلاف بسیاری از نمونه های وارداتی فاقد هیچ ماده افزودنی شیمیایی نمی باشد و گزینه مطلوب خرید و فروش در بازار برشمرده می شود.

این محصول در بسته های مختلف با توجه به نوع و وزن چای عرضه شده و کیسه ها 10، 20، 25 و 30 کیلویی می باشند. برای خرید چای ایرانی خوب و اصل (10 کیلویی) می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط و حجم سفارشات خود را ثبت نمایید.

خرید چای

خرید اینترنتی بهترین انواع چای در بازار

با توجه به دغدغه ها و مشغله های بسیار این روز ها خرید های آنلاین در هر حوزه ای به جایگاه مطلوب و بالاتری نسبت به خرید های سنتی رسیده اند بنابراین شاهد خرید اینترنتی بهترین انواع چای در بازار و راه های ارتباطی نزدیک تامین و خریدار هستیم و این امر توانسته در شناساندن وجه مثبت و واقعی چای ایرانی نقش مهمی را ایفا نماید و هم اینک حجم سفارشات خرید چای ایران افزایش و مرغوبیت و درجه یک بودنش در بین مصرف کنندگان به اثبات رسیده است.

فروش چای درجه یک سیاه و سبز

افزایش تقاضای خرید چای سیاه و سبز در بین خریداران می طلبد تا چای درجه یک و خالصی توسط خریداران تهیه شود و با توجه به تولید چای شمال و اطمینان 100% از کیفیت و خلوص این چای لذا گزینه خوبی به جهت خرید و فروش برشمرده شده و فروش چای درجه یک سیاه و سبز به صورت مستقیم از معتبرترین مرکز تولید چای لاهیجان امکان پذیر و خریداران می توانند انواع چای سنتی از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه را با رایحه و رنگ کاملا طبیعی در اختیار داشته باشند.

خرید چای

فروشگاه آنلاین چای و امکان خرید عمده چای

خریداران چای در بازار به دو دسته خریداران عمده و جزیی تقسیم بندی می شوند و خریداران کلی چای نیازمند تامین و دسترسی همیشگی به چای هستند لذا دسترسی و همکاری با تامین ها و مراکز معتبر می تواند در ارائه محصول مرغوب و قیمت های ارزان تر با حاشیه سود مناسب بسیار مهم واقع شود. فروشگاه آنلاین چای ایرانی امکان خرید عمده چای را فراهم و متقاضیان می توانند درجه بندی متنوعی از چای سرگل بهاره، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای شکسته، باروتی و خاکه را فله ای و به صورت برند انجام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com