خرید چای ایرانی ارگانیک فروشگاه چای شمال

خرید چای ایرانی ارگانیک فروشگاه چای شمال از طریق اینترنتی توانسته در معرفی هر چه بهتر چای ایران مثمر ثمر بوده و مرغوب ترین چای سیاه و سبز عمده و جزیی با قیمت رقابتی در این مجموعه به فروش می رسد.

آیا تاکنون تجربه خرید مستقیم چای ایرانی از شمال را داشته اید؟
ملاک شما در زمان خرید چای از یک چای خوب چیست؟
همان طور که می دانید چای نوشیدنی در دسترسی بوده که امروزه در تمام منازل ما ایرانی ها به طور حتم وجود داشته و استفاده از آن را می توان بدون محدودیت در تمامی سنین مشاهده نمود، اما با این اوصاف آیا به سلامت چایی که انتخاب می کنید اهمیت می دهید؟
چای سیاه و چای سبز در کل دنیا واژه ای شناخته شده است که در شمال کشور ما نیز در حال پرورش و تولید می باشد.
با ورود بوته چای به ایران و گذشت کاشت آن در نواحی شمال همچون شهر لاهیجان چایکاری و تولید چای به یک منبع درآمدزا برای کشاورزان و کارخانه های چایسازی تبدیل شد و با گسترش سطح باغ های چای و عدم استفاده از مواد شیمیایی، چای ایرانی به عنوان چای ارگانیک در دنیا معروف شد.
هنگامی که برگ چای چیده و به کارخانه ارسال می شود در مرحله پلاس یا تخمیر رنگ چای عوض شده و سیاه گشته و سبب ایجاد عطر و طعم در آن و چای حاصله را چای سیاه می نامند، اما اگر برگ های چای سریعا خشک شود و تخمیر در آن صورت نگیرد نتیجه چای سبز شده که رنگ کمتری را دارد.


در بسیاری از چای های وارداتی دیده می شود که چای آغشته به رنگ و رایحه بوده که سریعا آماده نوشیدن می گردد و حال آنکه یک چای اگر طبیعی و ارگانیک باشد باید مدتی دم کشیده تا آماده سرو شده و خواص موجود در خود را آزاد نماید.
به طور کل به چایی ارگانیک اتلاق می شود که در هیچ مرحله ای از پرورش تا تولید در آن از مواد شیمیایی استفاده نگردد و این چای می تواند با علم بهترین و سالم ترین نوشیدنی با خیالی آسوده مورد مصرف قرار گیرد.

همچنین چای به دلیل دارا بودن کالری بسیار پایین می تواند بسیار مفید واقع شود اما مصرف تنقلات شیرین و مصنوعی در کنار آن می تواند عوارضی همچون چاقی و… را به همراه داشته باشد.
در بین چای های برداشت شده شمال می توان چای بهاره را به عنوان مرغوب ترین چای دانست.
چای سرگل و ممتاز ملقب به بهترین چای بوده و بیشترین آمار خرید را در بین چای های ایرانی دارا می باشند.

خرید چای شمال از فروشگاه اینترنتی :

چای ایرانی منحصر به دو استان گیلان با سطح 90% و مازندران 10% می باشد که سبب شده تا این دو نقطه به مکانی قابل اطمینان جهت خرید چای در حجم های مختلف و بخش مهم تامین انواع چای صادراتی گردند.
فروشگاه های واقعی بسیاری در سطح کشور به عرضه چای شمال مشغول می باشند ولی در موارد بسیاری دیده شده که علاوه بر مشغله های موجود زمان مبحث مهمی بوده که احداث فروشگاه های مجازی سبب شده اند تا هر فرد بتواند به راحتی و با خیالی آسوده و با حق انتخاب بهتر و بیشتر چای اصیل و ارگانیک شمال را با صرف حداقل هزینه خرید نماید.


خرید چای ایرانی ارگانیک را با فروشگاه چای شمال تجربه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com