خرید و فروش چای سیاه اصل

خرید و فروش چای سیاه اصل

خرید و فروش چای سیاه اصل، طبیعی و 100% خالص در بازار را تجربه کرده اید؟ چای سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه مهم ترین درجه بندی چای در برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه هستند. نظر شما در مورد خرید بهترین چای ایرانی به شکل مستقیم و قیمت ارزان تر چیست؟

آیا سهم مصرف هر یک ما از ایرانی ها را از چای می دانید؟ سرانه مصرف چای هر فرد ایرانی به طور میانگین چیزیی حدود 1/4 کیلوگرم است و چای سیاه بالاترین میزان عرضه و تقاضا را در این بازار شامل می شود. شرایط تولید چای با وجود امکان پرورش گیاه چای در استان گیلان و بخش اندکس از مازندران مهیا بوده و لذا چای سیاه درجه یک و کاملا سنتی را در کشور در اختیار داریم که بنا به دلایل بسیار از گزینه های عالی و سودآور برای فعالین و افرار تازه وارد به این حوزه محسوب می گردد. در طی دهه های اخیر خرید و فروش چای سیاه اصل ایرانی بیش از پیش در بازار به چشم خورده و حتی صادرات بالاتر و بیشتری را در این حیطه شاهد می باشیم.

خرید و فروش چای سیاه اصل

چای سیاه در چند مرحله آماده می گردد؟

  • انتخاب برگ های مناسب و برداشت صحیح
  • حمل سریع به کارخانه
  • پلاس شدن برگ ها
  • مالش دادن برگ های پلاس شده
  • تخمیر و اکسید شدن برگ ها جهت رنگپذیری و سطح رایحه
  • خشک شدن برگ ها و آماده شدن چای خشک
  • دسته بندی و سورت چای ها بر أساس سایز و کیفیت نهایی

خرید و فروش چای سیاه اصل

چای سیاه ایرانی اصل

نظر شما در مورد چای اصل چیست؟ به چه چایی اصل گفته می شود؟ چای اصل باید این ویژگی را دارا باشد که به تنهایی بتواند ظرف مدت زمان خاص جهت دمکشیدن بهترین رنگ، رایحه و مزه ای عالی را از خود نمایان نماید. چنانچه یک چای بتواند این خصیصه ها را داشته باشد چای اصل و عالی برشمرده می شود و این مورد را می توان به خوبی در چای سیاه ایرانی شاهد بود که علاوه بر موارد فوق کاملا سالم و بدون هیچ سمی در باغات پرورش می یابد.

موقعیت برداشت و تولید چای سیاه در ایران چه زمانی است؟

موقعیت برداشت برگ سبز چای در کشور ما در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است و کیفیت برگ ها در فصل بهار در اوج بوده و هر چه از این برداشت فاصله می گیریم بر خشبی بودن و ضمخت شدن برگ ها افزوده می شود. چای سیاه بهاره رایحه بالا و چای سیاه تابستانه و پاییزه رنگدهی بیشتری را دارا هستند. فاصله هر برداشت از برداشت قبل خود هر 45 روز یکبار با رشد مجدد برگ ها با مهیا بودن شرایط امکان پذیر می باشد. خرید و فروش چای سیاه اصل در بهار بالاترین تقاضا را داراست اما این امر رد کردن سایر چای ها نیست بلکه نوبرانه بودن و خاصیت بیشتر چای را به دلیل یکدوره استراحت زمستانه عنوان می نماید.

خرید و فروش چای سیاه اصل

خرید و فروش چای سیاه اصل

خرید و فروش چای در بازار یکی از معاملات رایج روزانه در تمام دنیا با توجه به حجم بالای مصرف آن می باشد. این روز ها چای اصل کمتر به چشم خورده و شاید بتوان چای ها را آغشته به انواع رایحه و اسانس و مواد رنگی و شیمیایی بیش از چای ارگانیک و طبیعی به چشم دید. تشخیص چای اصل نیاز به تبحر و خبره بودن داشته و گاها ابزار آزمایشگاهی این تفاوت ها را عیان می نماید، اما مراکز و مراجع تخصصی چای قطعا در زمینه خرید و فروش چای سیاه اصل و انواع چای سبز درجه یک کمک شایانی را خواهند نمود و با توجه به وجود مراکز عرضه چای در شمال ایران و کیفیت اعلای چای ایرانی لذا می توان گزینه مطلوب و بستر عالی را در دسترس داشت چرا که این چای ها سنتی، خالص و تضمینی هستند و می توانند نیاز خریداران را از داشتن یک چای اصیل برآورده نمایند.

مرجع خرید و فروش انواع چای شمال

برای خرید چای اصل به دنبال مرجع خاصی هستید؟ در استان گیلان بیشترین کارخانه های تولید چای وجود دارندکه همگی ملزم به رعایت نکات مهمی در زمینه تولید چای هستند چرا که اجازه افزوده شدن هیچ رنگ و رایحه ای به چای داده نشده و در نتیجه می توان انتظار بهترین کیفیت و سلامت صددرصد را در انواع چای شمال داشت. مرجع چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان همواره خالص ترین چای سنتی را در بازار عرضه نموده و شاخصه مهمی برای خرید و فروش چای سیاه اصل برشمرده می شود چرا که کارشناسان مجرب داشته و تمامی چای ها ارسال از درب کارخانه انجام می گیرد لذا می توان قیمت های رقابتی را نیز در دست داشت.

خرید و فروش چای سیاه اصل

قیمت هر کیلو چای سیاه اصل ایرانی

در بازار چای می توان قیمت های گزاف و بالایی را در مورد چای های حاوی رنگ و اسانس شاهد بود که علاوه بر آن مخرب برای سلامتی نیز می باشند. چای اصل و خالص ایرانی قیم های متعادل و ارزانی را در بازار داشته لذا گزینه مطلوبی برای خرید عمده نیز برشمرده می شود. خرید چای فله در میان ما ایرانی ها رایج است چرا که قیمت پایین تری دارند. برای خرید و فروش چای سیاه اصل و در دست داشتن قیمت واحد و ارزان تر و به روز هرکیلو چای می تواند قیمت چای را از مرکز پخش چای ایرانی استعلام و خرید آگاهانه و دلخواهی را تجربه نمود.

دلایل تفاوت قیمت چای در بازار چیست؟

  1. نوع چای ها
  2. کیفیتی که دارا هستند
  3. فصلی که برداشت شدند
  4. میزان محصولی که به دست آمده
  5. حجم تقاضا
  6. حجم و میزان واردات آن چای
  7. نوع خرید (فله یا مارک بودن)
  8. خرید از دست چندم بودن

نکات کلیدی برای خرید چای اصل

  • حتی المقدور چای های با ظاهر درشت تر را انتخاب و خریداری نمایید.
  • رایحه چای را استشمام و باید بویی دور از عطر و ادکلن و اسانس باشد.
  • زبری دانه های چای را باید بتوان با لمس چای إحساس کرد.
  • سریع رنگ دادن و آماده شدن چای حتما باید برایتان چای شک و تردید بگذارد.
  • رنگ ظاهر چای حاوی اسانس روغنی و براق است.
  • هر چه چای شما فضای کمتری اشغال کند مرغوب تر و وزن دانه های آن وزین باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com