خرید و فروش عمده چای لاهیجان

قدمت کشت و تولید چای در لاهیجان و مرغوبیت چای آن به لحاظ عطر، طعم و رنگ سبب شده تا بازار خرید و فروش عمده و صادرات در این شهر بیش از پیش مورد توجه تجار، کاسبان و مصرف کنندگان باشد.

گیاه چای برای اولین بار در سال 1279 شمسی توسط محمد میرزای چایکار ملقب به کاشف السلطنه در لاهیجان و مناطق همجوار آن مورد کشت قرار گرفت و همین جریان سرآغازی شد برای تولید چای ایرانی و محبوبیت چای لاهیجان.
هم اکنون پس از سال ها خرید و فروش عمده چای یکی از کسب و کار های مهم در این شهر بوده و با ورود به این شهر باغ های چای بسیار زیبایی را مشاهده خواهید نمود که نظیر آن را نمی توان در سایر نقاط کشور مشاهده نمود و یکی از جاذبه های توریستی این منطقه محسوب می شود.
نوشیدن چای در میان اقوام ایرانی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و یکی از پای های ثابت در صبحانه خانواده هاست و با توجه به نقش مصرفی و تقاضای بازار می توان واسطه های بسیاری را در این راستا مشاهده نمود که با اختلاط در چای و دست به دست دادن آن علاوه بر کاهش کیفیت سبب افزایش قیمت چای در بازار می شوند.
چای لاهیجان را می توان به واقع یک چای سالم، ارگانیک، خالص و کاملا طبیعی دانست، به طوری که هم اکنون آوازه چای ایرانی با چای لاهیجان آمیخته شده و به عنوان یک برند معتبر و معروف در حال خرید و فروش می باشد و به واقع با کیفیت دارا بوده قابل رقابت در بازار جهانی می باشد.
چای دستی لاهیجان یکی از چای های زبانزد در بین انواع چای سیاه و سبز بوده که هر فردی را که از آن نوشیده باشد نمک گیر کرده و از طرفداران آن می شوند، این چای به شیوه ای کاملا سنتی و به کمک دست توسط معدودی از خود کشاورزان تهیه و در دستگاه های خاص خشک می شوند و دارای نرخ بسیار بالاتری نیز نسبت به چای های کارخانه ای می باشند.
از بین سایر چای ها می توان چای سرگل و ممتاز لاهیجان را سرآمد سایرین دانست که بیشترین حجم خرید و فروش عمده را در طول سال دارا می باشند.
هم اکنون با ثبت سفارشات خود می توانید بهترین انواع چای لاهیجان را به صورت مستقیم از این شهر خرید و در حداقل زمان آن را در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com