خرید و فروش اینترنتی انواع چای ایرانی

خرید و فروش اینترنتی انواع چای ایرانی از خطه شمال و شهر چایخیز لاهیجان سالانه حجم بالایی را شامل شده و می توان بهترین چای درجه یک و ارگانیک را جهت بازار داخل کشور و صادرات تهیه و تامین نمود.

آیا می دانستید که نام چای واژه ای است که در هندوستان و چین کاربرد داشته و کم کم وارد زبان ما شده؟ چای خشک حاصل فرآیند های اعمال شده بر روی برگ سبز چای در کارخانه بوده و نحوه تولید تمایز ما بین آن ها را ایجاد می نماید.
چای منبع مهمی از کافئین و آنتی اکسیدان بوده که به رفع خستگی، استرس و جوان سازی پوست و روند تاخیر پیری کمک شایانی می نماید و با داشتن کالری پائین می تواند در کم کردن وزن نیز نقش مؤثری را داشته باشد، اما عوامل یاد شده به درست انتخاب نمودن و مصرف صحیح آن بستگی داشته و چنانچه از انواع چای های حاوی اسانس و ناخالص استفاده شود نمی توان به نتیجه مطلوب و دلخواه دست پیدا نمود.
خرید و فروش انواع چای در تمام دنیا در حال انجام بوده و تنها نقاط خاصی در جهان این شرایط ویژه یعنی کشت و تولید چای را دارا هستند که ایران نیز از این امر مستثنی نیست و می توان کشور ما را هم به عنوان مصرف کننده و هم تولید کننده چای دانست که علاقه مردم ما به نوشیدن آن سبب شده تا در زمره مصرف کننده های بزرگ چای محسوب شویم و سرانه مصرف آن در کشور ما به ازای هر فرد تقریبا 5/1 کیلوگرم می باشد که همین امر حاکی از دسترسی و خرید و فروش بالا و عمده آن دارد.
چای ایرانی یکی از محصولات ویژه و کاملا طبیعی نامگذاری شده و اقلیم مناطق پرورش چای سبب عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و عدم ورود آفات به باغات چای آن شده است.
چای سیاه ایرانی بیشترین تولید و قدمت را نسبت به چای سبز در کارخانجات چایسازی شمالی دارا بوده و اکثر مردم ما ترجیحا از این چای در تمام مراسمات خود استفاده می نمایند.
درجه بندی چای و تعیین نرخ نهایی بر مبانی کیفیت، شکل ظاهر، سورت شدن و یا نشدن در مراکز تولید انجام می پذیرد و هرچه چای سنگین تر باشد حجم کمتری را اشغال نموده و قیمت بالاتری را دارا می باشد.
خرید و فروش اینترنتی دروازه های جدیدی را در عرضه چای باز نموده به طوری که مشتری در هر نقطه که حضور داشته باشد با داشتن حق انتخاب می تواند بهترین انواع چای را از طریق دنیای مجازی خریداری نماید.
قرار گرفتن چای اصیل ایرانی در وعده های روزانه می تواند به حفظ سلامتی و دریافت حس آرامش بسیار تاثیرگذار باشد، امتحان کنید و نتایج حاصل از آن را در قسمت درج نظرات با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com