خرید و تجارت چای سیاه و فله ایران

بازار چای ارگانیک ایران آماده در زمینه تجارت انواع چای سیاه و فله شمال بوده جهت خرید و تامین در هر میزان و تناژی می توانید از طریق همکاران مجموعه هماهنگی های لازمه را انجام نمایید.

چای در ابتدای تولید تنها در دسترس قشر خاصی از جامعه قرار داشت اما امروزه این کالای استراتژیک به نوعی نوشیدنی همگانی، گرم، مفرح بخش با نرخ مناسب پس از آب قرار گرفته است.
فرصت های شغلی ایجاد شده در این زمینه و تجارت آن علی الخصوص نوع سیاه سبب ایجاد رقابتی تنگاتنگ برای خرید و فروش هرچه بیشتر آن نموده در بسیاری از کشور ها روال خرید بر روی چای فله بوده و یا به طور کل با تهیه چای فله و بسته بندی و گسترش هر چه بیشتر این صنعت و متناسب نمودنش با ذائقه های مختلف تلاش برای به دست گیری نبض بازار در دستان خود می نمایند.
با توجه به عادت و فرهنگ نوشیدن چای در کشورهای همسایه از جمله: پاکستان، ترکیه، عراق، افغانستان و به طور کل حوزه خلیج فارس و با وجود مناطق ویژه آزاد اقتصادی در نقاط مختلف ایران، دسترسی سریع و آسان تر به بازار های هدف می تواند ایران را به منطقه ای مهم برای فرآوری و صادرات چای تبدیل کند.
کشور ما با توجه به تولید چای در داخل در نواحی شمالی و دو استان گیلان و مازندران با توجه به آمار بالای مصرف چای به عنوان یکی از مصرف کنندگان بزرگ دنیا نیز شناخته می شود و حتی این موضوع در داخل با افزایش سطح زیر کشت و یا حمایت و خرید چای ملی می تواند کمک بسیاری را به عدم خروج ارز از کشور جهت واردات چای نماید.
با توجه به وجود مراکز متعدد چایسازی در ایران و موقعیت عالی آن در منطقه و علاقه وافر به چای سیاه و درخواست فله ای آنها می توان روی تجارت و خرید آن تمرکز بیشتری نمود که نیاز است تا نرخ های دست اول و رقابتی را در اختیار داشت.
با مجموعه و سایت مقابل شرایط روز و نوین تجارت را به سادگی تجربه نموده و به هیچ عنوان نگران تامین سفارشات خود نباشید، همراه شما در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر صنعت چای ایران هستیم تا فرهنگ نوشیدن این چای طبیعی و خالص را بیش از پیش به جهانیان به اثبات برسانیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com