چای شکسته

خرید بهترین چای شکسته ایرانی

چای شکسته در خانه چهارم درجه بندی چای ایرانی پس از چای سرگل و ممتاز و قلم قرار دارد. خرید بهترین چای شکسته ایرانی را از کدام مرکز فروش انجام دهیم؟ فروشگاه چای ارگانیک بهترین چای قلمی، انواع چای برتر ایرانی و قیمت هر کیلو چای لاهیجان را به شکل دست اول و با تضمین کیفیت در بازار چای عمده و جزیی عرضه و پخش می نماید.

چای شکسته

چای شکسته به چه چایی اتلاق می شود؟

این چای با توجه به نامش خرد و شکسته بوده که زمان دم کشیدنش زودتر و دارای رنگ و رایحه متعادل و ارزش قیمت خوبی است. به لحاظ شکل ظاهر، شکل مشخصی نداشته و غالبا خرد، صاف و با سطح برش در شکل دایره ای تخت می باشد. این چای ملایم، مطبوع و به دلیل صفه اقتصادی یک چای خوب جهت مصرف روزمره برشمرده می شود.

چای شکسته بهاره لاهیجان

چای تولید لاهیجان در میان انواع چای ایرانی زبازد بوده و نمونه چای های بهاره آن همیشه حجم تقاضای بالایی را تا پایان سال دارا می باشد. چای برداشت بهاره رایحه و رنگدهی عالی داشته و نمونه چای های بهاره دارای دانه های زرین (غنچه میانی برگ چای) بوده و این خصوصیات را نمی توان در سایر برداشت ها شاهد بود ضمن اینکه ارزش قیمتی بالاتری را نسبت به چای برداشت تابستانه و پاییزه دارد.

چای شکسته ایرانی

رقم بندی چای شکسته ایرانی

  • شکسته ممتاز
  • شکسته درجه 1
  • شکسته درجه 2
  • شکسته معاف

پلن های مهم در تعیین کیفیت چای شکسته چیست؟

  1. نوع برگ برداشت شده
  2. فصل برداشت
  3. شرایط جوی در طی مرحله داشت و برداشت
  4. برداشت صحیح
  5. شیوه تولید
  6. چای به دست آمده و درجه بندی قرار گرفته شده

تفاوت چای قلمی با چای شکسته در چیست؟

چای قلمی دارای ظاهر و سایز درشتی بوده و در نتیجه با توجه به حفظ خصوصیات برگ سبز از جمله چای دیر دم ایرانی خوانده شده و در خود در میزان زیادی ساقه دارد که رایحه عالی بدان بخشیده می شود و حال آنکه چای شکسته خردتر و در نتیجه زود دم تر بوده و به دلیل سورت میزان ساقه با درصد کم را می توان در آن شاهد بود.

چای شکسته ایرانی

خرید بهترین چای شکسته ایرانی

برای اینکه بتوان خرید بهترین چای شکسته ایرانی را تجربه نمود لازم است تا مراکز فروش معتبر و تخصصی در این زمینه در نقاط چایخیز را بشناسید. مرجع چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان همواره تلاش نموده تا با سابقه و داشتن کادری مجرب همواره مرغوب ترین انواع چای درجه یک و دستچینی از اعلاترین چای ایرانی فله، چای بهاره سنتی و بهترین چای شکسته صادراتی و… آماده فروش و توزیع در بازار نماید. برای خرید دست اول و کیفیت 100% تضمینی و خالص چای می توان با توجه به فرصت مقابل چای طبیعی و سالمی را در حجم کیلویی و کلی در سریع ترین زمان در اختیار داشت.

قیمت چای شکسته اعلای ایرانی

با توجه به رقم بندی و دسته بندی چای ها می توان رنج قیمت مختلف و متفاوتی را در میان چای ها شاهد بود. خریداران چای در بازار را نیز می توان با توجه به درخواست جزء خریداران عمده و یا خرید خانگی دانست که قطعا حجم تقاضا در ارائه قیمت نهایی بسیار موثر خواهد بود. در سال 99 افزایش قیمت برگ سبز را شاهد بوده ایم و قیمت چای شکسته مرغوب در حجم جزیی 60 و حجم عمده چیزی حدود 46 الی 48 توان بوده و برای اطلاع از قیمت و دریافت لیست قیمت روز کافیست تا از طریق کارشناسان و مشاورین مجموعه اقدام و از نرخ های واحد و معین مناسب با کیفیت بهره مند شوید.

چای شکسته

فروش چای شکسته صادراتی درجه یک

اگر نگاهی به حجم صادرات چای ایران بیندازیم خواهید دید که چای شکسته با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده ارزان تر بسیار مورد توجه کشور های همسایه قرار داشته در نتیجه سالانه حجم بالایی از این چای به کشور های دیگر صادر و یا حتی در بازار داخلی در بسته بندی های متنوع با نام برند های مختلف عرضه می گردد. چنانچه به دنبال چای شکسته مرغوب از نمونه چای سیاه یا چای سبز هستید می توانید حجم سفارشات کلی خود را ارائه و آن را در سریع ترین زمان در محل مورد توافق دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com