خرید اینترنتی چای سبز

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک بهاره

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک بهاره و اصل در فروشگاه چای ایرانی آغاز شد. فروش مرغوب ترین انواع چای سبز فله سرگل و ممتاز و تنوع چای کیسه ای سیاه و سبز در این مجموعه قابل انجام بوده. برای دریافت قیمت خرید چای عمده از 50 کیلو و جزیی از 2 کیلو به صورت دست اول فرصت پیش رو را از دست ندهید.

آیا می دانستید برگ های سبز جوان چای که در قسمت بالایی ساقه قرار دارند ارزش اقتصادی بالایی دارند؟ آیا می دانستید که چای سیاه و سبز هر دو از برگ چای طی عملیات خاص در کارخانه حاصل می شوند؟ تخمیر نشدن برگ چای در تولید چای سبز سبب حفظ رنگ و خاصیت بسیار آن گردیده در نتیجه میزان کافئین در این چای به حداقل میزان خود می رسد. خرید اینترنتی چای سبز این روز ها بازار داغ تر و استقبال بیشتری را از سمت خریداران در مقابل خرید سنتی و حضوری به همراه داشته است.

خرید اینترنتی چای سبز

چای سبز بهاره

این چای همان طور که از نامش پیداست از برداشت برگ سبز چای در بهار حاصل می شود. تنوع درجه بندی چای در این فصل بالاترین کیفیت را داشته و بازار تقاضا و فروش حجم بالایی را دارا است. چای های فصل بهار دارای دانه بندی وزین تر و ترد و شکننده تر به دلیل استفاده از جوان ترین برگ ها می باشد.

سرگل چای سبز چیست؟

سرگل چای سبز به معنای استفاده از مرغوب ترین و جوان ترین برگ های ابتدایی چای می باشد که بالاترین درصد خاصیت و کیفیت را در خود نهان دارد از این رو ارزش قیمت بالاتری را به نسبت سایر رقم بندی های چای به خود اختصاص داده است.

مشخصات چای سبز بهاره

  • تولید تازه سال
  • تلخ و گس
  • خاصیت بالا
  • از بهترین و جوان ترین برگ سبز چای

خرید اینترنتی چای سبز

رقم بندی چای سبز ایرانی بهاره

  • چای سرگل سبز بهاره
  • چای ممتاز سبز بهاره
  • چای شکسته سبز بهاره
  • جای قلم سبز بهاره
  • چای باروتی سبز بهاره
  • چای خاکه سبز بهاره

خرید اینترنتی چای سبز

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک بهاره

برای دسترسی بهتر و بیشتر خریداران چای سبز درجه یک بهاره شمال شرایط خرید اینترنتی چای سبز را در مجموعه ایجاد تا از این رو خریداران بتوانند چای تازه و تولید سال را به صورت از تولید به مصرف با بالاترین کیفیت دست اول در اختیار داشته باشند. با توجه به کیفیت بالای چای سبز ایرانی لذا می توان آن را گزینه عالی و مقرون به صرفه تری جهت خرید و عرضه به نسبت نمونه های وارداتی و گران دانست. برای خرید ارزان تر و به شکل واحد در سطح بازار ایران ائم از خرید خانگی و خرید عمده می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

قیمت چای سبز درجه یک و خوب

برای خرید چای سبز با توجه به رتبه بندی و درجه بندی های موجود می توان همانند چای سیاه قیمت های مختلفی را در آن از ارزان تا گران شاهد بود. در خرید عمده چای قیمت ها شامل درصد پایین تر بوده و با توجه به دسترسی مستقیم می توان قیمت های ارزان تری را در اختیار داشت. برای دریافت قیمت چای سبز درجه یک بهاره و مرغوب ترین چای ارگانیک طبیعی در حجم فله و بسته بندی می توانید از طریق نمایندگان واحد فروش مرکز پیش رو اقدام نمایید.

خرید اینترنتی چای سبز

فروش چای سبز لاهیجان به صورت فله و کیسه ای

با توجه به فعالیت کارخانه های چایسازی متعدد در شهر چای ایران لاهیجان لذا فعالیت آن ها در کنار تولید چای سیاه بر مبنای چای سبز نیز انجام و شاهد کیفیت عالی و مرغوب این چای در کنار قیمت های ارزان تر می باشیم. در لاهیجان این امکان وجود داشته تا در کنار چای فله بتوان بهترین برند و مارک چای را به صورت چای کیسه ای و بسته بندی در اختیار داشت لذا بسیاری از برند ها اقدام به فروش آنلاین محصولات در فضای مجازی نموده اند و خرید اینترنتی چای سبز و سیاه لاهیجان امکان دسترسی سریع و بی واسطه و قیمت های ارزان تر را به دنبال داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com