خرید اینترنتی چای

خرید اینترنتی انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی

خرید اینترنتی چای سنتی اصیل ایران با ارزان ترن قیمت و بهترین کیفیت را در فروشگاه عرضه چای شمال لاهیجان تجربه نمایید. خرید اینترنتی انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی امکان دسترسی چای در سراسر کشور را فراهم نموده است. فروش چای درجه 1 بهاره 99 فله و برند از حداقل حجم کیلویی 2 کیلو و عمده 50 کیلو قابل ثبت می باشد.

آیا تاکنون در مورد سرانه مصرف چای در ایران چیزی شنیده اید؟ برای خرید چای شیوه سنتی و صرف هزینه بالا را می پسندید و یا شیوه مدرن و اینترنتی و پرداخت هزینه کمتر؟ چرا توصیه به مصرف چای ایرانی در حال افزایش است؟

ما ایرانی ها از مصرف کنندگان بزرگ چای در دنیا هستیم به طوری که سرانه مصرف هر فرد ایرانی چیزی حدود 5/1 کیلوگرم می باشد اما آیا تمام چای مصرفی ما سالم و عاری از هر ماده شیمیایی است؟ چای سیاه بالاترین طرفدار را در بین مردم ما دارد و پس از آن چای سبز قرار داشته و از این رو پایه تولید چای در کشور ما نیز بر این دو چای بوده و تلاش کارخانه ها ارائه مرغوب ترین چای درجه یک و ارگانیک بوده تا بتوانند رضایتمندی مشتریان را افزایش و آن را قابل رقابت در بازار نمایند.

خرید اینترنتی چای

چای سیاه ایرانی

این چای همواره از بهترین برگ ها تهیه و رایحه و رنگ 100% طبیعی داشته و به شیوه ارتدوکس (سنتی) تولید می گردد. از انواع درجه بندی چای سیاه می توان به چای سرگل بهاره، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه اشاره کرد که هریک با توجه به سطح کیفیت از بازار تقاضای مختص برخوردار می باشند و به غیر از سرگل که مخصوص برداشت فصل بهار است می توان مابقی را در برداشت تابستانه و برداشت پاییزه در دسترس داشت.

چای سبز ایرانی

این چای نیز از مرغوب ترین برگ های جوان و با ذف عملیات تخمیر حاصل می شود که در نتیجه سبب شده تا رنگ زیبا و خاصیت بالاتری را نسبت به نمونه های سیاه داشته باشد. از نظر دسته بندی همانند چای سیاه بوده و در بازار چای قیمت این چای بالاتر از نمونه های سنتی سیاه می باشد اما از سمت کارخانه ها و مراکز فروش چای اصلی قیمت واحدی را دارا هستند.

خرید اینترنتی چای

خرید اینترنتی چای

این روز ها خرید اینترنتی چای با راه اندازی فروشگاه آنلاین چای در فضای مجازی همانند سایر محصولات با استقبال خوبی از سمت مردم مواجه شده و ارتباط بهتر با مراکز فروش اصلی سبب شده تا چای اصل، اصیل و مورد نظر به شکل بهتر و با سرعت و صرف هزینه کمتر در دسترس قرار گیرد. در این صورت می توان محصولات متنوع تر و رنج قیمت های بهتری را در اختیار داشت و با تامل بهتر بر کیفیت ها و دریافت مشاوره انتخاب بهتری را داشت و حاشیه سود بالاتری را تجربه نمود.

چرا توصیه به مصرف چای ایرانی در حال افزایش است؟

  • به دلیل سلامت بیشتر
  • تولید در داخل
  • عدم سمپاشی باغ های چای در ایران
  • عدم افزوده شدن هرگونه رنگ و اسانس به چای
  • قیمت های ارزان تر
  • اطمینان از محتوای تازه چای
  • تناسب بیشتر با ذائقه ما ایرانی ها
  • 100% ارگانیک و دسترنج چایکاران محلی

خرید اینترنتی چای

خرید اینترنتی انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی

برای دریافت چای در بازار ایران راهکار خرید اینترنتی انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی به شکل مستقیم بسیار عالی بوده چرا که چای ها به قیمت درب کارخانه و کیفیت تضمین شده تری در اختیار قرار دارند و می توان چای تازه بهاره اصل و بهترین چای خوش رنگ تابستان و پاییز را در نمونه های درخواستی به شکل بی دغدغه تری تهیه و تامین نمود. در شیوه خرید اینترنتی چای هیچگونه محدودیت تناژی وجود نداشته و می توان از حداقل خرید 2 کیلویی تا حجم های مورد درخواستی را خریداری نمود.

خرید اینترنتی چای

فروش چای سنتی اعلا در فروشگاه چای ایرانی

قطعا همه خریداران برای خرید چای به دنبال بهترین کیفیت ها می باشند، هرچه چای طبیعی و حالت سنتی داشته باشد و بتواند به قابلیت رنگدهی و رایحه مطلوب برسد همواره بیشتر مورد توجه قرار دارد. در فروشگاه چای ایرانی مرغوب ترین انواع چای سنتی سیاه و سبز عرضه شده و می توان با توجه به ارتباط با کشاورزان چایکار قرمز در مناطق سیستان اعلاترین چای ترش را نیز در لیست خرید عمده چای قرار داد. از مزیت خرید اینترنتی چای گردآوری و فراهم شدن چای مورد تقاضا در یکجا و ارسال آن در سطح بازار می باشد. نحوه دریافت تقاضا به صورت :

  • چای فله ای
  • چای بسته بندی
  • چای تی بگ می باشند.

شیوه ارسال سریع سفارشات

  • ارسال با پست
  • باربری
  • تیپاکس
  • اتوبوس

مدت زمان دریافت سفارشات خرید چای

بسته به حجم سفارشات و فاصله مراکز از یک روز کاری تا نهایت 7 روز. در صورت نزدیک بودن مسیرها و وجود اتوبوس در مسیر ها ارسال ها سریع و دریافت آن ها 1 الی 2 روز خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com