خرید انواع چای سنتی در فروشگاه آنلاین چای ایرانی

خرید انواع چای سنتی در فروشگاه آنلاین چای ایرانی با چه مزیت هایی همراه است؟ چای سیاه و چای سبز فله ای و بهترین برند چای لاهیجان گیلان با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران عرضه می شود. خرید و فروش طبیعی ترین چای اصیل دنیا را می توان عمده و کیلویی در این مرکز تخصصی تجربه نمود.

چای اصیل و طبیعی به چایی گفته می شود؟ آیا در زمان خرید به اصل و خالص بودن چای اهمیت می دهید؟ چای سیاه یا چای سبز کدامشان در اولویت خرید شما قرار دارند؟ قصد خرید عمده چای را دارید یا جزیی؟ کدام مرکز می تواند بستر مناسبی را برای دسترسی به چای سنتی خالص فراهم نماید؟ آیا خرید اینترنتی و آنلاین چای را تجربه نموده اید؟

 

خرید انواع چای

چای سنتی چیست؟

چای سنتی به چایی گفته می شود که با داشتن شرایط طبیعی رشد و تولید و با مصرف درست بتواند به آنچه که مدنظر ما به لحاظ طعم، رایحه و رنگ است برساند. چای ایرانی یکی از چای های سنتی و خالص و بدون اسانس نام دارد که شیوه تولیدش هم در کارخانه رسمی یا ارتدوکس نامیده میشود و بدان هیچ افزودنی خاصی اضافه نمی گردد در نتیجه کاملا اصیل و طبیعی و فاقد رنگ است اما با اندکی سپری شدن زمان جهت دمکشیدن بهترین رنگ و رایحه را از خود نمایان می نمایند. خرید انواع چای در میان ما ایرانی ها با توجه به علاقه به چای و فعالیت در این حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

چای سیاه سنتی

برگ های مرغوب چای طی عملیات و مرحله تخمیر در کارخانه تغییر رنگ نموده و سبب ایجاد رنگ سیاه و طعمی عالی در چای می گردد و آن را به یک چای محبوب در سرتاسر دنیا تبدیل نموده است. واژه سنتی چای به منزله طبیعی بودن آن است چرا که فاقد رایحه مصنوعی و رنگ افزوده شده به چای می باشد و شما با نوشیدنی و حس تلخی و طعم گس آن پی به این موضوع خواهید برد چرا که چای های دستکاری شده تلخیشان زدوده شده و طعم شیرینی خاصی را دارا هستند.

چای سبز سنتی

این چای از برگ های سبز مرغوب گیاه چای و با خشک شدن بخار به عمل می آیند و در نتیجه رنگ زیبا و خواص بالای خود را حفظ می نمایند و چنانچه فرآوری خاصی بر روی آن انجام نگیرد در نتیجه خالص و سنتی نام نهاده می شود.

خرید انواع چای

درجه بندی چای سیاه و چای سبز سنتی

  • چای زرین سبز و سیاه
  • چای ممتاز سیاه و سبز
  • چای قلم سنتی سیاه و سبز
  • چای شکسته سنتی سیاه و سبز
  • چای باروتی سیاه و سبز
  • چای خاکه سبز و سیاه

مراکز تولید چای در شمال ایران

وجود باغات گسترده چای در شمال علی الخصوص استان گیلان و الزام نزدیک بودن کارخانه ها به باغات چای لذا سبب شده تا بتواند منابع گسترده و مهم چایسازی را در این خطه شاهد باشیم. فصل بهار، تابستان و پایز پرکار ترین فصول سال نام نهاده شده و ارسال چای از این مراکز به بازار چای داخل و حیطه صادرات چای ایرانی بسیار مهم برشمرده می شود.

خرید انواع چای

فروشگاه آنلاین چای ایرانی

فروشگاه های عرضه و توزیع چای در سطح کشور بسیارند و چه بسا بسته به بازار منطقه در حال فروش انواع چای مورد درخواست متقاضیان می باشند. امروزه برای حذف دغدغه خرید و اتلاف وقت گزینه های عالی معرفی گردیده اند از جمله فروشگاه آنلاین چای که توانسته متنوع ترین چای ها اما از نوع ارگانیک و درجه یک را به خریداران ارائه نمایند. فروشگاه چای ارگانیک ایرانی به عنوان بهترین و بزرگ ترین منبع تامین چای درجه یک و اصیل توانسته چای تازه و تولید سال را با سرعت و اطمینان هرچه بیشر در سطح بازار و تمام نقاط کشور پخش و از این رو مورد توجه خریداران عمده و جزیی چای قرار گرفته است چرا که خرید انواع چای را تضمینی و با ارزان ترین قیمت بازار امکانپذیر نموده است.

خرید انواع چای سنتی در فروشگاه آنلاین چای ایرانی با چه مزیت هایی همراه است؟

  1. قیمت ارزان تر کیفیت تضمینی
  2. دسترسی سریع در سطح کشور
  3. سلامت بالای محصولات
  4. امکان سفارش حجم عمده و جزیی
  5. شناساندن و معرفی بیشتر و بهتر چای سنتی ایرانی در بیرون مرز ها
  6. امکان خرید چای تازه از تولید به مصرف و اعتماد بیشتر نسبت به نمونه های وارداتی

خرید انواع چای

خرید انواع چای سنتی

با شروع فعالیت برداشت برگ سبز در شمال ایران تقاضای خرید انواع چای در این نواحی افزایش می یابد و این استقبال را در طی دهه های اخیر بیش از سایر سال ها شاهد بوده ایم که می توان آن را به منزله مهم بودن خرید چای سنتی و طبیعی در میان مصرف کنندگان دانست. مراکز خرید چای و نمایندگی چای ایرانی همواره مرغوب ترین چای سیاه و سبز بهاره و تنوعی از درجه بندی ها را عرضه نموده و خریداران با اعتماد به این مراکز سعی در خرید انواع چای و تامین عمده و حتی مصرف خانگی خویش دارند.

قیمت خرید انواع چای اصیل ایرانی

شاخصه قیمت در چای ها بر اساس نوع چای، سایز و کیفیت آن ها تعیین می گردد اما با ورود به بازار عوامل متعددی در این زنجیره دخیل و در نتیجه افزایش قیمت آن را به همراه خواهند داشت. یکی از راه های برگزیده امروزه خرید اینترنتی چای از فروشگاه های مجازی برپاشده توسط مراکز فروش چای در نواحی شمال ایران است چرا که می توانند قیمت های ارزان تر و کیفیت های تضمین شده تری را ارائه نمایند. برای داشتن قیمت روز و خرید انواع چای یکی از برگزیده ترین راه ها ارتباط با این مراکز و مراجع می باشد.

خرید انواع چای

فروش عمده انواع چای اعلای شمال ایران لاهیجان

چای لاهیجان یکی از مرغوب ترین چای ها در میان چای های ایرانی است و می توان متنوع ترین چای 100% خالص و اعلا را در این شهر با مناسب ترین قیمت بازار جستجو نمود. برای خریداران عمده چای و خرید انواع چای این نقطه بسیار حائز اهمیت بوده و لذا می توان فروش عمده انواع چای را در مراکز اصلی فروش و فروشگاه ها و نمایندگی های آن شاهد بود. فروش عمده چای ممتاز، چای سرگل بهاره، چای قلم، چای شکسته و… فله ای بیشترین حجم درخواست چای شمال از لاهیجان را شامل می گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com