چای خوش طعم شمال

خرید انواع چای خوب و خوش طعم شمال

چای خوب شمال کدام چای با چه ویژگی هایی است؟ خرید انواع چای خوب و خوش طعم شمال با بالاترین کیفیت همچون چای سرگل لاهیجان و بهترین مارک چای در بازار ایران را چگونه انجام دهیم؟ فروش چای طبیعی فله، اصل و کاملا درجه یک با قیمت ویژه آغاز شد.

همه ما از نوشیدن چای در طول روز لذت برده و طعم آن را دوست داشتنی می دانیم اما آیا همه ما چای را به خوبی می شناسیم؟ آیا تاکنون چای سنتی و اصیل ایرانی را نوشیده اید؟ تقاضای خرید و فروش چای ایرانی در منطقه شما چگونه است؟ آیا از راهکار های دسترسی به چای خوب شمال مطلع هستید؟

چای خوش طعم شمال

چای شمال

استان گیلان بزرگ ترین تولیدکننده چای در ایران بوده و بعد آن مازندران با داشتن 10% از سطح باغات چای در رده دوم قرار دارد. موهبت اقلیمی خوب این نقاط سبب شده تا گیاه چای مقاوم به هرگونه هجوم آفات و حشرات در این نواحی رشد یابد و بستر مناسبی را برای چایکاری و تولید آن فراهم نماید. برگ های سبز و جوان چای در بهار، تابستان و پاییز بافاصله هر 45 روز از هم برداشت شده و با توجه به وجود نقاط مرتقع و فصول مختلف شاهد چای با رایحه متفاوت و میزان رنگدهی متمایز از هم باشند و بتوان در خوش طعمی و خالص بودن آن را معروف و محبوب دانست. چای سیاه 75% از سهم تولید چای داخلی و چای سبز 25% از این سهم را شامل شده و کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند.

اسامی انواع چای شمال

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • انواع چای شکسته
  • انواع چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

چای خوش طعم

چای خوش طعم شمال

حتما همه شما با توجه به خوش طعم بودن چای یاد چای سیاه می افتید بله چون این چای دارای رنگ و طعمی بی نظیر به دلیل اکسید شدن برگ ها می باشد اما چای سبز حاوی طعم یا رایحه خاصی نمی باشد. در شمال ایران چای خوش طعم از سالم ترین برگ های سبز چای که از هیچ سمومی در باغات استفاده نشده به دست آمده و در فرآیند تولید آن از اسانس و رنگی استفاده نمی گردد لذا دارای طعمی واقعی و خالص بوده که خاصت بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. چای های برداشت فصل بهار بیترین رایحه و طعم را در خود نهان دارند لذا خوش طعم ترین چای شمال بوده و انواع چای بهاره شمال را می توان پراستقبال کننده ترین چای ایرانی در بازار دانست.

خوش طعم ترین و پرفروش ترین چای شمال

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای قلم لیزری

چای خوش طعم شمال

تشخیص چای خوب

برای تشخیص چای خوب به نظر شما چه راه هایی وجود دارد؟ برای این کار تشخیص چشمی کار سخت و دشواری بوده و نیاز به آزمایشگاه می باشد، اما راه کار های مفیدی در این رابطه وجود دارند که تا حد امکان می توانند نتایج خوب و مطلوبی را نشان دهند.

  1. چای خوب زود دم نیست.
  2. چای اصل رایحه مطبوع و طبیعی و فاقد عطر های شیمیایی دارد.
  3. امکان اختلاط یا تقلب در چای های درشت تر کمتر می باشد.
  4. چای اصل پس از دم کشیدن رنگ غلیظ و کدر نداشته بلکه شفاف و زلال است.
  5. چای خوش طعم شمال به دلیل دست کاری نشدن مزه گس و تلخ قابل درکی دارد.
  6. نشستن رنگ چای بر جدار فنجان حکایت از وجود رنگ در چای دارد.
  7. رنگ طبیعی ظاهر خشک مات و سیاه متمایل به قهوه ای است حال آنکه چای غیر اصل رنگ یکدست سیاه و براقی به دلیل استفاده از اسانس و رنگ دارد.
  8. چون به چای غیر اصل ماده افزودنی اضافه شده در نتیجه اگر لمسش کنید به جای زبر بودن نرم و لطیف است.
  9. با خارج کردن تفاله چای از چای طبیعی می توان تا ساعت ها آن را بدون تغییر نگهداری کرد.

چای خوش طعم شمال

خرید انواع چای خوب و خوش طعم شمال

خرید انواع چای خوش طعم یکی از ملاک های مهم برای هر خریداری است. با توجه به متناسب بودن چای شمال با ذائقه ما ایرانی ها و شرایط تولید بهترین چای درجه یک در داخل کشور لذا موقعیت خوبی برای خرید چای اصل فراهم نموده تا بتوان این چای طبیعی را به صورت مستقیم و به قیمت در به کارخانه خریداری نمود. برای خرید انواع چای خوش طعم شمال علی الخصوص نوع بهاره فله و مرغوب ترین چای سنتی دستی محلی می توان مراکز مهم فروش چای در نقاط چایخیز را انتخاب نمود تا چای خالص و 100% طبیعی و سالم را در اختیار داشته باشید.

فروش عمده چای خوش طعم شمال 100% طبیعی

نمایندگی های چای، فروشگاه ها، مغازه ها، بنک داران، تجار و… از جمله خریداران حجم بالاتر چای در قالب عمده و کلی می باشند لذا خرید دست اول چای می تواند موقعیت خوبی را جهت کسب سود بهتر و ارائه محصولات مرغوب تر را فراهم آورد. چای شمال با توجه به کیفیت عالی و 100% طبیعی بودنش از گزینه های مطلوب و با داشتن تنوع کیفیت و درجه بندی جهت تکمیل سبد خرید بوده و موقعیت خوبی را برای دسترسی ایجاد نموده است. استان گیلان با داشتن بزرگ ترین مراکز تولید چای در کشور علی الخصوص نمونه چای لاهیجان گزینه عالی برای خرید محسوب می گردد لذا می توان در هر نقطه از کشور جهت خرید و فروش عمده چای خوش طعم شمال لاهیجان از هم اکنون اقدام نمود.

چای خوش طعم شمال

مرکز خرید چای ارگانیک شمال

نواحی شمال ایران (گیلان و مازندران) تنها نقاط کشت چای در ایران هستند و در این نواحی طبیعی ترین و سالم ترین چای دنیا در حال تولید است که رایحه و طعم بسیار عالی را دارا می باشند. وجود تنوع کیفیت و رنج قیمت متفاوت، همچنین تعدد برداشت ها در فصول مختلف سبب شده تا بتوان چای های حاوی طعم و رنگ متمایزی را شاهد بود که با توجه به طبیعی و ارگانیک بودن شرایط خوبی را برای سلایق مختلف فراهم نموده است. مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان چای خوش طعم شمال ائم از چای سرگل بهاره، چای قلم لیزری، چای ممتاز اعلا، چای دستی و به طور کل تنوع خوبی از چای سیاه و چای سبز سنتی را در قالب فله ای و بسته بندی عرضه می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com