توزیع و پخش چای فله ایرانی

چای ایرانی یکی از چای های مرغوب موجود در بازار بوده که در بیشتر موارد به صورت فله مورد خرید و فروش قرار می گیرد و هم اکنون بهترین انواع چای از طریق مرکز چای شمال در حال پخش و توزیع در سراسر کشور می باشد.

توزیع و پخش به موقع چای از جمله موارد مهم بر مبنای تقاضا از سمت بازار و مصرف کننده بوده، که با توجه به عمده مصرف مردم ما می توان کسب و کار آن را پرتکاپو برای فعالین این عرصه دانست.
شرکت های بسته بندی، صادر کنندگان و بنکداران از جمله مواردی هستند که تهیه چای فله برایشان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.
چای ایرانی به دلیل پخش نامناسب در مواردی و عدم اطلاع رسانی کافی در مورد مصرف آن سبب گردیده تا برای بسیاری از هموطنان غریبه بوده و به همین دلیل رو به مصرف چای خارجی می برند.
جالب است بدانید که یکی از نکات مهم در شناختن چای طبیعی از چای ناخالص سرعت دم کشیدن آنهاست، چنانچه چایی کاملا طبیعی باشد باید مدت زمانی را جهت آزاد کردن رنگ و خواص خود سپری نماید و در غیر اینصورت آن چای حاوی رنگ و اسانس می باشد.
یکدست و یکرنگ بودن چای نیز از نکات منفی در آن بوده که نشان از تقلب در آن دارد، زیرا یک چای اصیل باید دارای دانه های به اصطلاح زر دار باشد.
شناساندن هر چه بیشتر چای ایرانی و فواید مصرف آن می تواند در گسترش هرچه بهتر و بیشتر این صنعت موثر و کارا باشد، همان طور که در حال حاضر بسیاری از کشور های اروپایی با پی بردن به ارگانیک بودن و سلامت چای ایرانی به دنبال استفاده از آن بوده و کشور های حاشیه خلیج فارس نیز که از جمله طرفداران همیشگی چای ایرانی بوده و هستند.
پخش و توزیع مستقیم چای فله ایرانی و فروش اینترنتی چای و شناخت بیشتر آن نزد عموم مردم سبب شده تا در طی سال های اخیر شاهد درخواست های بالا علاوه بر عمده به صورت جزء جهت مصارف خانگی نیز باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com