بهترین چای گیلان

بهترین چای گیلان در مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی

بهترین چای گیلان در مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی با ارزان ترین قیمت با تضمین کیفیت عرضه می گردد. آیا تاکنون نام چای محلی گیلان را شنیده اید؟ آیا می دانید فروشگاه چای ایران بهترین چای ممتاز، چای قلم، مرغوب ترین انواع چای بهاره اعلای ایرانی را به صورت دست اول در بازار به فروش می رساند؟

برای خرید بهترین چای حتما همه شما ملاک های بسیاری را در ذهن می پرورانید اما آیا چنین چایی وجود دارد؟ از چای ایرانی چه می دانید؟ مهم ترین تامین چای داخل کشور مربوط به کدام منطقه است؟ چه می شود که بهترین چای دنیا را می توان در ایران شاهد بود؟

بهترین چای گیلان

خاستگاه چای ایران

وجود اقلیم مناسب در استان گیلان سبب شد تا این نقطه مدنظر کشت چای در ایران قرار گیرد لذا برای اولین بار گیاه چای در منطقه چارخانسر لاهیجان تست و با موفقیت روبه رو و سپس شهر به شهر گیلان با دارا بودن موقعیت مناسب گسترش یافت و هم اینک می توان گیلان را مهم ترین مرجع قابل اعتماد در پرورش و تولید چای ایران نامید. باغات وسیع چای در گوشه و کنار این استان و وجود کارخانه های متعدد چایسازی سبب شده تا چای محصولی استراتژیک در این خطه شود و می توان چای سیاه و چای سبز و در موارد اندکی چای لوکس سفید را از جمله تولیدات مهم در این استان همیشه سرسبز نام برد.

بهترین چای گیلان

بهترین چای گیلان چیست؟

اگر قرار باشد از بهترین چای گیلان صحبت کنیم حتما همه شما به یقین می دانید که چای بهاره متعلق به برداشت بهار بالاترین مرغوبیت را در میان چای ها دارا است. چایی با نام چای سرگل تنها متعلق به برداشت اول چین چای در بهار است که نوبر بوده و خاصیت بسیاری را در خود نهان دارد این چای با نام بهترین چای ایرانی نام نهاده شده و زمان آغاز برداشتش اردیبهشت هر سال و با سیل مشتاقان بسیاری در بازار همراه است.

بهترین چای گیلان

از چای محلی گیلان چه می دانید؟

گیلان با داشتن منابع مهم تولید چای دارای چایکاران قدیمی و با تجربه ای است که گاها برای مایحتاج سالانه خود چای باغات خود را به صورت سنتی و دستی تهیه نموده و امروزه با توجه به استقبال خوب از این چای می توان به صورت سفارشی نیز آن را درخواست نمود. چای محلی گیلان کاملا ارگانیک و به شیوه ای سخت از برگ سبز چای (مالش دستی و خشک شدن در کوره قدیمی سنتی) آماده می شود.

  • ظاهر درشت تقریبا شبیه چای قلم
  • طعم تلخ و گس
  • مزه کاهی یا شکلاتی قوی
  • دیردم تر بودن (20 دقیقه زمان لازم جهت دم کشیدن)
  • ارزش قیمتی بالا به دلیل زحمت در آماده سازی
  • خاصیت بسیار
  • 100% طبیعی و خالص از ویژگی های این چای است.

چه می شود که بهترین چای دنیا را می توان در ایران شاهد بود؟

وجود آب و هوای مناسب و سرمای متعادل در زمستان و فرو رفتن گیاه چای زیر پوششی از برف مانع هجوم هر گونه آفت و حشره ای به این گیاه و در نتیجه عدم سمپاشی در باغات و آلوده شدن برگ ها به سموم آفت کش و.. خواهد شد و پس از برداشت و حمل برگ های سالم به کارخانه در آنجا نیز برای رعایت حقوق مصرف کننده و سلام بیشتر هیچ افزودنی و فرآوری خاصی بر روی چای انجام نشده لذا چای های حاصله بالاترین رتبه سلامت را داشته و رنگدهی و رایحه کاملا طبیعی را دارند که سبب شده تا این چای به یکی از بهترین چای های سالم و طبیعی در دینا نامگذاری شود.

بهترین چای گیلان

بهترین چای گیلان در مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی

واژه بهترین چای گیلان را شاید به جرات بتوان به تمامی چای های این خطه نسبت داد چرا که همگی کاملا طبیعی و سالم و با کیفیت بالا بوده و سبب شده تا صحنه رقابت خوبی را در مواجه با سایر چای های موجود در بازار از آن در سال های اخیر شاهد باشیم. در مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی تلاش شده تا همواره بهترین چای گیلان از معتبرترین مراکز و منابع علی الخصوص چای لاهیجان که بسیار مورد توجه قرار دارد در دسترس قرار داده شود تا چای درجه یک و اعلای گیلان در بازار با موقعیت بهتری در دسترس قرار گیرد. برای ثبت سفارشات خرید عمده و کیلویی چای از هریک از انواع چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و… در هر زمان و از هر نقطه می توان اقدام نمود.

قیمت بهترین انواع چای گیلان

از آنجا که چای گیاه حساسی برشمرده می شود لذا حتی چای حاصل از دو باغ همجوار هم را نمی توان با یک خصوصیت و ویژگی برآورد نمود از این رو شما کیفیت های متعدد و قیمت های متنوعی را در این حیطه مشاهده خواهید نمود و سنجیدن دو نمونه چای از دو کارخانه را سخت و دشوار می نماید چرا که قطعا تمایزاتی را با هم خواهند داشت ضمن اینکه فصل برداشت، دست چرخیدن و عوامل متعدد در این فاکتور مهم واقع می شوند. پس بهترین راه حل برای این معضل و در دست داشتن مناسب ترین قیمت رقابیت بازار و به روز می توان ارتباط با مراکز فروش چای در گیلان را از مناسب ترین راه حل ها جهت انتخاب و خرید بهترین چای دانست.

بهترین چای گیلان

فروش تضمینی بهترین انواع چای بهاره گیلان

تضمین کیفیت در زمان خرید یکی از مهم ترین امر ها برای انتخاب حجم مورد نظر و اعتماد مشتری می باشد. چای گیلان با توجه به اینکه در داخل کشور شرایط مهیا شده ای داشته و منابع آن در دسترس قرار دارند و باغات چای در سلامت کامل قرار دارند لذا گزینه ای عالی به جهت خرید برشمرده خواهند شد. فروش تضمینی بهترین انواع چای بهاره گیلان عمد ای و کیلویی در بازار سراسری فراهم و خریداران می توانند زین پس مستقیما از این خطه و از طریق مرکز فروش چای ایرانی بهترین چای گیلان از نوع چای سنتی و درجه یک را تهیه نمایند.

نکاتی جالب برای خرید چای

  1. ظاهر چای نکته قابل توجه ای است هر چه چای ظاهر درشت تر به لحاظ سلامت بهار و مرغوب تر می باشد.
  2. زوددم بودن چای واژه نادرستی است به چای زوددم از لحاظ افزوده شدن رنگ و تقلبی بودن آن شک کنید.
  3. چای طبیعی رایحه سبک و ملایمی دارد نه تند و ادکلنی
  4. وجود ساقه در چای به رایحه بخشیدن بیشتر و بهتر چای کمک شایانی می کند.
  5. لمس چای و حس زبر بودنش می توان نشان از طبیعی بودن آن باشد.
  6. هر چه چای دانه های سنگین تر داشته و فضای کمتری را اشغال کند قطعا چای مرغوب تری خواهد بود.
  7. چای بهاره رایحه بالاتر و چای تابستانه و پاییزه رنگدهی بیشتری دارند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com